sobota, 6 grudnia 2014

*Dwustronna spódniczka - pomysł na prezent część 5*

Nadszedł czas na stylizację :)
Dziś pokazuję Wam moje nowości <3
Płaszczyk, sweterek oraz magiczną spódniczkę :) 
Wiecie czemu magiczną?
Ponieważ jest dwustronna! 
Według mnie to świetny pomysł na prezent i bardzo praktyczny. Bo po co wydawać pieniążki na dwie spódniczki jak można kupić jedną i mieć 2w1?:)
Kolejny plus to więcej miejsca w szafie :)
Bardzo polecam :)
Co do jakości jest bardzo dobra a materiał jest bardzo mięciutki :)
PłaszczKLIK
SweterKLIK
SpódnicaLalu
Buty - allegro
Torebka - Romwe


Posty z tej serii :
- pomysł na prezent część 1
pomysł na prezent część 2
pomysł na prezent część 3
pomysł na prezent część 4
- 5 własnie poznaliście <3


Teraz pytanie do Was, czy mam dalej kontynuować moje pomysły?? Czy już Wam starczy?:D
Ja ich jeszcze trochę mam jak coś hehe

No i pytanie nr 2. 
Co dostałyście od MIKOŁAJA?:D 
CHWALCIE SIĘ! :*


PODPIS

52 komentarzy

  1. Wyglądasz przepięknie, aż nie mogłam się napatrzeć na zdjęcia. Więcej takich postów poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również nowy post :* Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana spodniczka jest cudowna,ale bardzo podoba mi się Twoja torba! jest swietna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your bag so much, amazing post & would you like to follow each
    other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep
    in touch! :*)


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszula jest genialna <3 a dwustronna spódniczka to strzał w 10 !:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie, a spódniczka świetna :D Co za figura :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta spodniczka jest świetna:) i cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak słodko ! spódnica świetna, a w płaszczyku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super patent z tą spódnicą : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! A sweterek taki słodki :) Widzę, że już upolowałaś torebkę z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest genialna :D
    A ja dostałam czekoladowego Mikołaja, którego nie zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekałam , pisałam lecz o mnie zapomniał <3
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, a może byłaś niegrzeczna w tym roku?:P

      Usuń
  16. Bardzo fajny zestaw :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta spódnica! Nie dość że super krój i materiał to jeszcze dwa w jednym ;D Śliczną masz koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka uroda! Ehh Pięknota! <333 Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta spódniczka, ale bardziej mi się bluzka spodobała !
    POZDRAWIAM M. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódniczka, bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie : wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładny masz ten płaszczyk :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super outfit :D Spódniczka i bluzka są super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, a dwustronna spódniczka to prezent, który bardzo chciałabym dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju, sweterek jest boski !!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam tę śliczną koszulę :)

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta spódniczka jest cudna :) Muszę się zastanowić nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódniczka kochana moja! no ale płaszczyk jaki cudowny:P skąd taki masz?:D:D:D
    Świetnie Ci w nim:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo Pięknotko moja, że Ty mi go poradziłaś :D :*:*:*:*:*
      Powiem Ci że NIE ŻAŁUJĘ ;*
      Teraz mamy taki sam :*

      Usuń
  29. Spódniczka jest bardzo praktyczna, ale przede wszystkim cholernie urocza <3
    I masz piękną torbę, oj piękną :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, osobiście uwielbiam motyw serc na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz! Spódnica genialna

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! dobry pomysł taka dwustronna spódniczka!!! Zamiast 4 w szafie miałabym 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny zestaw, a spódniczka naprawdę interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Całość pięknie się prezentuje :) Moją uwagę przykuł cudowny sweter w serducha:) !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.