poniedziałek, 1 grudnia 2014

**Pomysł na prezent świąteczny/mikołajkowy nr.2**

Dziś pokazuję wam mój pomysł na prezent mikołajkowy/świąteczny nr 2 <3
Jest to CZEKOLADA od Chocolissmio <3
Czasami kawałek czekolady w ustach to jedyna przyjemność, jaka spotyka nas w ciągu dnia, więc dlaczego by tak nie podarować jej bliskim?
Czekolada, którą wam proponuje to nie taka zwykła czekolada :D 

Czekolada, którą polecam wam z całego serca, to czekolada pochodząca ze sklepu CHOCOLISSIMO
ZNACIE?
Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie!
Sklep ma wspaniałą ofertę świąteczną. 
Czekoladowe mikołaje, renifery, smartphony, bałwanki, samochodziki i wiele innych. 

Osobiście próbowałam ich produkty, ponieważ to moje drugie zamówienie z tego sklepu.
Pierwsze wyglądało tak -> KLIK  
Gwarantuję 100% satysfakcji ze smaku czekoladek <3 a uwierzcie jestem wiernym fanem słodkości i wiem co mówię, lepszych chyba nie jadłam :D

Zobaczcie co zamówiłam dla swoich ukochanych bliskich <3


Pierwsza rzecz jest dla osoby, która ma mnóstwo narzędzi w garażu i ciągle coś majsterkuje :)
Wiem tez, że ta osoba kocha tak samo jak ja czekoladę, więc myślę że taki prezent bardzo mu się spodoba a przy tym wywoła uśmiech na jego twarzy.

Drugi prezent jest dla osoby, która pracuje w firmie ubezpieczeniowej. 
Jego praca dotyczy ubezpieczeń samochodów. 


Trzeci prezent, to bombonierka, która ma za zadnie podziękować za wszystko, co dla mnie zrobiła dana osoba.  
Za życie, które mi dała.
Za to, że gdy byłam niemowlęciem, przy moim łóżeczku czuwała,
że przez wszystkie lata przed snem mnie całowała, że zawsze się o mnie martwiła, a ja czułam że zawsze przy mnie była! Chcę żeby wiedziała, ile wciąż znaczy dla mnie <3 
Na pewno wiecie o kogo chodzi.
Bombonierka ta, jest z możliwością wstawienia zdjęcia jakiego chcecie.
Ja wybrałam swoje i wstawiłam cytat Jana Pawła II:
"Człowiek jest wielki nie przez to. co posiada, lecz przez to, kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi"


Ostatnia rzecz jest dla mnie :D
Dostałam taki mały upominek od sklepu.
BARDZO DZIĘKUJĘ!
Pisząc ten post, piję sobie cieplusią kawkę z tą czekoladką <3
JEST PYSZNA! <3



Co sądzicie o tym pomyśle?
Jeśli wasi bliscy lubią czekoladę, to naprawdę polecam Wam tą stronę. Bardzo miły kontakt i szybka wysyłka. 

"Z tabliczką czekolady nigdy nie jesteś samotny!" :)

Ps. Trwają 2 konkursy świąteczne -> KLIK , KLIK

**Pomysł na prezent świąteczny/mikołajkowy nr.1**




PODPIS



32 komentarzy

  1. Znam te czekoladki :) Sklep ma świetną ofertę i można tam znaleźć coś dla każdego. Zamawiałam mojemu lubemu czekoladową farmę jako, że ma on swoją gospodarkę to wydawał mi się świetny prezent i nie myliłam się był pod wrażeniem, a prezent tak mu się podoba, że żal mu go jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli dla kogoś jedyną przyjemnością w ciągu dnia jest czekolada to warto zastanowić się nad swoim życiem. Świetny plan awaryjny i zdecydowanie lepszy niż skarpety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "CZASAMI kawałek czekolady w ustach to jedyna przyjemność, jaka spotyka nas w ciągu dnia" tak brzmi zdanie :)
      Także nie rozumiem, dlaczego tak napisałaś :)

      Są dni, które naprawdę potrafią dobić człowieka. Każdy ma w życiu czasami taki okres, w którym nic się nie układa i nic nie wychodzi. Dlatego własnie czasami, dobra czekolada jest jedyną przyjemnością, która może spotkać człowieka w ciągu dnia.
      Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie miałaś w życiu takich problemów i tzw dołków, także nie rozumiesz sensu zdania.
      No ale gratuję, że Twoje życie jest zawsze takie kolorowe :)

      Usuń
    2. Powiedziałabym tak: niektórzy mają problemy lub je mieli, ale potrafią z nich czerpać lekcję a nie tylko siedzień i narzekać jak to im ciężko i źle zajadaąc się czekoladą, a życie jest dla nich największym skarbem, więc mimo klapsów od życia potrafią docenić coś więcej niż przyjemność w ustach. Jedzenie nie powinno być nagrodą ani pocieszeniem stąd moje słowa. Podziwiam, że potrafisz oceniać człowieka i jego 24 lata życia po jednym zdaniu, ale rozumiem, że masz moc nadprzyrodzoną i przewidujesz przeszłość. Teraz zweryfikuj swoją wizję i to jak można kogoś źle ocenić, więc proponuję na przyszłość aż tak nie wybiegać z osądami. W sumie nie mam chęci pisania o swoim życiu, ale niech te słowa będą dla ciebie lekcją, że nie ocenia się ludzi po kilku słowach: 15% szans na przeżycie, dzieciństwo kontra choroba, życie nastolatki i choroba nowotworowa taty, kilka lat walki, naście lat i śmierć taty, więc tak nie miałam w życiu żadnych problemów i życie zawsze było dla mnie różowe, więc nie musiałam zajadać się czekoladą przez większość życia by było mi lepiej.

      Usuń
    3. O boniu dziewczyno nie przesadzaj, bo szkoda mi po prostu słów na to co Ty piszesz.
      Nie bierz do siebie wszystkiego tak na serio i dosłownie ;) Chodzi mi o zdanie z czekoladą ;)
      Bo już zaczynasz pisać o swoim życiu. Wiesz co, każdy ma problemu i każdy ma inne ale wiadomo trzeba sobie z nimi razić a ze zdaniem "Jeżeli dla kogoś jedyną przyjemnością w ciągu dnia jest czekolada to warto zastanowić się nad swoim życiem" to trochę przesadziłaś, bo też skrytykowałaś osoby, które uwielbiają czekoladę ;) ale nie będę się tu rozpisywała ;)
      Miłego dnia.

      Usuń
    4. Jeju ale niektórzy ludzie są dziwni ;/

      Usuń
  3. Fajne czekoladki, szkoda je jeść :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne czekoladki, pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te czekoladki, baardzo smacznie wyglądają :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak cieszą oko te czekoladki, że szkoda je zjeść ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. znam ta stronę i nie raz chciałam zamówić chłopakowi, ale ten nygus nie lubi czekolady :p :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super te czekoladki^^ fajny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś słyszałam o tej stronie. W sumie bardzo fajny pomysł na prezent.
    Aż szkoda zjeść.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł, ale nie dla mnie bo od kilku lat nie jem czekolady :D ale moja rodzinka byłaby zachwycona :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam kiedyś tą stronę i właśnie się ostatnio zastanawiałam czy nadałoby się to na prezent dla mojego taty :))
    Teraz widzę że warto! :D
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te czekoladki :) są one świetne każdy coś znajdzie ;)
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, sama bym chętnie chciała taki prezencior :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no Twoja kreatywność mnie zabiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że wspaniała z Ciebie osoba o wielkim sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co jakis czas je kupuje i daje moim ulubiencom :3

    OdpowiedzUsuń
  17. super, ja uwielbiam czekoladę - ostatnio jem gorzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ;) zapraszam do mnie http://www.thestylekatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze przyznać że pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pyszności. Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba najlepszy pomysł jak dla mnie :)
    z pewnością subskrybuję na Twego bloga :)
    Serdecznie zapraszam do siebie:http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejku, wygląda przepysznie! wyroby super się prezentują, aż szkoda zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale smakołyki <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.