wtorek, 2 grudnia 2014

**List do Mikołaja&Pomysły na prezent część 3**

Ostatnio tak się zastanawiałam nad tym, czego potrzebuje i jakie rzeczy bardzo chciałabym mieć :)
Zapewne każda z Was ma takie rzeczy :)
Chenie też poznam rzeczy jakie wam się marzą <3
Zbliżają się Święta, więc czemu by tak troszkę nie pomarzyć?
Być może podsunę Wam pomysł na prezent dla najbliższych :) 
MÓJ POKÓJ 
Lubię gdy mój pokój ładnie wygląda, jest świeży i czysty.
Ogólnie mieszkam na stancji. Nie jest ona zbyt piękna. Dlatego właśnie chce aby mój pokój był bardzo przytulny i żebym się w nim dobrze czuła.

1. Duża, biała, puchata narzuta <3
Znalazłam na allegro idealną, jednak się okazało, że nie ma już mojego wymarzonego koloru :(
Tak więc szukam dalej, aczkolwiek mam na oku jeszcze jedną aukcję :)
ZNALEZIONE

2. Zapachowe świeczki na parapet <3

Co tu dużo gadać, miłośniczki takich świeczek wiedzą ile radości daje wieczorkiem zapalenie takiej cudownie pachnącej świeczki. Szczególnie wtedy gdy na dworze jest zimno, szaro i ponuro.


3. Dywanik 
Tu Was zaskoczę, ponieważ już tą wymarzoną rzecz kupiłam <3
Zakupiłam sobie taki cudowny dywanik w zeberkę <3
Dywanik nie był wcale drogi a jest naprawdę świetny <3
Szczerze Wam polecam, cena to jedyne 29zł!!!
Kupiłam go tutaj -> KLIK


GARDEROBA 
Jeśli chodzi o moją garderobę to muszę przyznać, że pomimo tego, że mam tyle ubrań to jednak trochę braków mam. 

POSZUKUJĘ:

 Szara rozkloszowana spódniczka 
Powiem szczerze, że kiedyś nie lubiłam szarości, ale od jakiegoś czasu zaczęła do mnie przemawiać, dlatego właśnie marzy mi się taka spódniczka :)
ZNALEZIONA 
 Leginsy z napisami 
Jak dla mnie są świetne <3

Szalik ala Burberry
'Ala' ponieważ jak wiadomo te z Burberry są drogie a mnie aktualnie nie stać na duże wydatki ;)
Marzy mi się własnie taki duży, ciepły szal o długości minimum 200cm, szerokości co najmniej 70 cm :) Właśnie takie widziałam na allegro :)
 4. Buty reebok classic white
Nie wiem jaki to model, ale są bardzo ładne. Ogólnie mam tylko jedne buty sportowe w kolorze czarnym i bardzo dobrze mi służą :) Dlatego przydałyby się jeszcze takie białe :D

5. Buty Nike bądź New Balance



Kozaki
Te są jak dla mnie bajeczne <3
Tu je znalazłam  -> KLIK
Póki co jak dla mnie za drogie :D
Długi, ciepły, kremowy sweter z golfem
Tego szukam już dłuższy czas ;/ Jednak nigdzie nie mogę znaleźć swetra o długości minimum 90cm ;/
Chcę taki sweterek nosić jako sukienkę do zakolanówek i kozaków. Ale nigdzie nie ma :(

Koszula krata 
Jak ktoś ma w rozmiarze L, chętnie się wymienię :)
Tą znalazłam w tym sklepie -> KLIK
ZNALEZIONA

Szary płaszcz
Rozmiar L, też chętnie się wymienie jak ktoś ma :)

Body & Biustonosz
Coś pięknego! <3


KOSMETYKI

Perfumy Chloe oczywiście oryginalne, marzą mi się od dawien dana. Są przecudowne! 
 Dostałam w prezencie <3

Szminka Maybelline Color Sensational in Fuchsia Flash nr 865 
ZNALEZIONA

Posiadacie coś z tych rzeczy?:)
Podobają Wam się?
A co Wy byście chcieli dostać? :))


A tu moi mili znajdziecie rzeczy, które mam na wymiane/sprzedaż :)
WYMIANA TYLKO NA COŚ Z LISTU DO MIKOŁAJA :D
MOJA SZAFA




PODPIS



26 komentarzy

  1. Oo mamy dosyć podobną listę.Też marzy mi się puchata narzuta na łóżko i podusie, uwielbiam jasne , przytulne i nastrojowo oświetlone wnętrza.Ogólnie też marzył mi się perfum ale wczoraj dostałam od mojego kochanego wcześniejszy prezent urodzinowy Armani Si, też gorąco polecam, piękny. Hmm jeszcze co, to sportowe leginsy również bardzo mi się podobają , fajnie jakby mikołaj mi takie przyniósł :D Super lista, pozdrawiam gorąco :**

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, ale długa lista ;) moja wygląda podobnie, o narzucie jasnej marze od jakiegoś czasu i o extra dywanie :) podobają mi się odważne dodatki do pokoju, w deseniu Twojego dywanu mam dwie poduchy na narożniku ;) są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super lista :) na mojej też perfumy :)) I kilka innych drobiazgów ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. też poproszę taką ładną bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję zakup takich butów :) A jeśli chodzi o puchatą narzutę - radzę zobaczyć w tkmaxx :) Widziałam tam taką i później żałowałam, że nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się marzą perfumy z Chloe, uwielbiam je :)
    Jeśli chodzi o Nike, są boskie. Są na allegro za niecałe sto złoty. Lecz na razie odpuściłam i zamówiłam inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele z tej listy chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym przygarnęła te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna lista, też bym chętnie przygarnęła :D

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. new balance najlepsze co moze bcy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się marzą te perfumy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachowe swieczuszki to moja obsesja :D Legginsy z napisem Just Do It - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo kilka rzeczy sama z chęcią zobaczylabym pod choinką ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałości ♥
    pozdrawiam, Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentów do wyboru jest caaaała masa :) fajne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana pytałaś o moją spódniczkę. Kosztowała 79 zł ale wczoraj pusciła mi nić i łańcuszek odpadł także jestem zła bo wykonanie zostawia wiele do życzenia.
    Co do Twojej listy to ja też szukam takiego długiego swetra z golfem by nosić go jako sukienkę. Niestety też nie mogę znaleść :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana świetna lista też część rzeczy z Twojej listy chętnie widziałabym w swojej ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile rzeczyyy......... :) mhmmmmmm bym chciała prawie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała ten szal ala Burberry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie podziw i uznanie SUPER :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.