środa, 3 grudnia 2014

**Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok- Pomysł na prezent część 4**


Jak już zdążyliście zauważyć, na moim blogu aktualnie ukazuje się seria postów z pomysłami na prezent. Dziś pomysłów część 4 :)
Są to pomysły dla Kobiet z klasą, lubiących dobrze wyglądać i się ubierać.

Do tego postu zainspirował mnie nowo odkryty przeze mnie sklep




Jeśli Wasza mama, dziewczyna, narzeczona, żona, córka itd lubią wyglądać zjawiskowo i interesują się modą to ten sklep jest własnie dla nich! 
Teraz jest odpowiedni czas na kupienie im wymarzonego prezentu, bo jak wiemy Święta tuż, tuż :)

Najczęstszym problemem w zakupie ubrań to bark znajomości rozmiaru. 
Jak sobie z tym poradzić?

1. Kup rzecz która jest w rozmiarze uniwersalnym, czyli jest z rozciągliwego materiału.
Wszystkie ubrania tego typu znajdziecie tu ->  KLIKAMY I OGLĄDAMY

1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK

1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK
5. KLIK 6. KLIK 7. KLIK 8. KLIK

2. Zakradnij się do szafy danej osoby i zmierz ubranie. 
Wtedy zdecydowanie lepiej będzie Ci dobrać rozmiar :)
Lecz pamiętaj, że zawsze masz możliwość zakupu ubrania, które na 100% będzie pasowało -> UBRANIA
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK

Jeśli nie chcesz ryzykować z rozmiarem mam dla Ciebie inne rozwiązanie.
Czapki, szaliki, biżuteria :)

1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK
1. KLIK 2.KLIK 3 KLIK


Znaleźliście coś dla siebie?:)
A może kupicie coś z tego sklepu dla bliskich?:)
Dajcie znać co sądzicie :)




Przypominam o konkursach mikołajkowych 
Do wygrania bon o wartości $30 -> KLIK
Do wygrania biżuteria -> KLIK

Co kupić bliskim?
- część 1 - KLIK
- część 2 - KLIK
- część 3 - KLIK
- część czwartą własnie oglądacie :*



PODPIS

32 komentarzy

  1. Duuuużo fajnych rzeczy tu zaproponowałaś! : )
    No i piosenka super, oddaje klimat nadchodzących świąt w stu procentach!! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiałam się gdzie zamówić prezent dla mojej siostry! Spadłaś mi z nieba :) Zapraszam do mnie http://agnieszkaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula nr 3 jest boska <3
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki są fajnym pomysłem, ale z ciuchami wolałabym nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły :) Też właśnie przeszukuje internet w poszukiwaniu inspiracji na prezenty :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo fajnych rzeczy, ciężko się na coś zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo fajnych rzeczy sukienka w kratkę, buty itp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde ale mają cudowności, muszę chyba mężowi podesłać link do tego postu :D haha

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie odradzam rozmiar uniwersalny xD trzeba sie naprawde nameczyc zzeby jako tako to wygladalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie takie uwielbiam :D są takie oversize :D Są to ubrania najczęściej luźne, leżące swobodnie na ciele ;D
      To jeszcze zależy kto co lubi :)

      Usuń
  11. dużo ciekawych rzeczy aczkolwiek słyszalam coś o rozmiarówkach niekoniecznie dobrych

    OdpowiedzUsuń
  12. Spadłaś mi z nieba z tym postem :) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie świetne rzeczy, wykupiłabym wszystko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł na post :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy... Ale wolałabym sobie sama kupić coś do ubrania niż ktoś miałby mi zrobić taki prezent :D :P Chyba, że wcześniej bym o to poprosiła :D :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post kochana no i piękne rzeczy!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka w kratę jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pomysły!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię kupować komuś ciuchów/dodatków, za duże ryzyko, że się nie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe propozycje na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. te futerka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no, kochana, przyszłaś mi z pomocą, teraz to sobie poradzę z prezentami :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super rzeczy :) na pewno coś zamówię! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.