niedziela, 14 grudnia 2014

**Nasz wspólny pokoik - wystrój. Pomysły na prezent**

Każdy by chciał, aby własny pokój wyglądał jak najlepiej.
Ja jestem zwolenniczką ciepłych, miłych i przyjaznych  pomieszczeń.
Dlatego nasz wspólny pokoik tak wygląda.
Oczywiście jest to pokój na stancji ;)

Zaznaczę Wam w poście rzeczy, które nadają się na prezent dla bliskiej osoby :) Może kogoś zainspiruję ;* 


Moje królestwo ubrań :D 
Szafa + dodatkowy wieszak :)
Pomysł na prezent nr.1 -> stojący wieszak na ubrania, znajdziecie takich multum na allegro. 

 "I garderobę" :D Słowa Ariela :D hahah

Widok nad moim biurkiem :)
Dzieło Ariela.
Pomysł na prezent nr.2 -> Wspólne zdjęcie jako obraz na ścianę. Bądź wasz rysunek, także do powieszenia na ścianę ;)
To wisi nad biurkiem A. :)

Pomysł nr.3-> Świecznik, świeczki zapachowe, domek na woski
Pomysł nr.4 -> Album na zdjęcia.
Mój pochodzi z home&you 

Pomysł nr.5 -> Organizer. 
Post o nim tu -> KLIK
Pomysł nr.6-> Podusie&biała puchata narzuta
Moje podusie konisie pochodzą ze sklepu majunto.com. Koniecznie zajrzyjcie, mega duży wybór. 
 Podusia od mojej mamy :) Sama zrobiła :*

Pomysł nr.7 -> Dywanik w zeberkę. POLECAM GORĄCO!
Niska cena a jakość świetna!
Kupiłam tu-> KLIK
Szkatułka moje DIY <3
POST -> KLIK
Pomysł nr.8 -> Tanlge Teezer
Pomysł nr.9 -> Książka
Zdążyły już dojść 3 pary nowych butów xD hehe

Całość :)



Jak wam się podoba nasz pokój? :)
Reszta pomysłów na prezent w poprzednich postach ;) 

Pamiętacie że trwają 2 konkursy?:)
1. Do wygrania $30 na zakupy ->KLIK (KONKURS DO WTORKU!)
2. Do wygrania 50zł na buty -> KLIK




PODPIS

49 komentarzy

  1. Super macie pokoik! Jest bardzo, bardzo przytulny!
    sama chętnie bym w takim zamieszkała :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, klimatyczny pokój ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaał super wnętrze! *.*

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wnętrze, a szafy zazdroszczę, chciałabym tyle ubrań u siebie! Propozycje na prezent też przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie w tym waszym pokoiku <3 czuć kobiecą rękę! :)
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny organizer :) puchowa narzuta mi się od dawna marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pokój ale ja nie mogłabym mieć ubrań tak na wierzchu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny macie pokoik <3 Jejkuu... :)
    A stojak na ciuszki mam identyczny :) zrezygnowałam ostatnio z szafy zupełnie :)
    Super inspiracje, z niektórych skorzystam do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, taki przytulny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. barzo ładny i przytulny masz pokój, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej mi się podobają motywy z zeberką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokój bardzo ładny i przytulny, jest w nim wielki spokój!
    Uwielbiam te wieszaki na ubrania, chociaż osobiście nie mam.
    Pomysły w większości mi sie podobają, jeden mnie śmieszy tylko bo teraz kazdy to taj ejako pomysł (świeczki kominki itd), ale to jest prawda teraz każdy kocha świeczki, ja rónież :)
    Reszta pomysłwów bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w pokoju, dlatego napisałam, że jest to także dobry pomysł na prezent :) W okres jesienny i świąteczny, kominki są wspaniałą rzeczą :)

      Usuń
  13. Pięknie kochana macie:*:*:*:*:* tak mega przytulnie:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły!
    poklikasz mi w linki?:*:*:*::*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te lampki nad oknem dodaja klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest super, choć ja wolę trochę mniej rzeczy na widoku, to jednak wszystko ma swój urok i niepowtarzalny charakter! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam gdzie pochować :P mamy tylko jeden pokój dla siebie ;)

      Usuń
  17. Jak tam stylowo i pięknie :) ! http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny macie pokoik ;)) i ten nastroj ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. super pokój a propozycje świetne

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mąż na pewno by chciał, zebym miała taki organizer na kosmetyki.. Przynajmniej lakiery nie zalegałyby w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękny pokój ! taki świąteczny , klimatyczny <3
    pomysł z albumem i szkatułką najbardziej mi się spodobał .

    Ahhh.. jak to szybko zleciało nie dawno było rozpoczęcie roku szkolnego ,a tu proszę - już święta !

    OdpowiedzUsuń
  23. A powiedz mi , gdzie dorwałaś tą narzutę na łóżko? :P Zarąbista koszulka z napisem :P Chyba muszę podobną mojemu sprawić :D Ale wy jesteście słodkie zakochańce... Ahh aż miło popatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przytulny pokoik. Zdjęcie lub album to bardzo dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny pokoik :) Organizer świetny!

    OdpowiedzUsuń
  26. You got some really nice stuff there!! Your home looks sooo cozy!
    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten pokój jest cudowny !
    Złapałam małe większe zazdro :DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Przytulnie tam macie :) Też myślałam nad garderobą w formie wieszaka :D

    W wolnej minutce zapraszam na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne zdjęcia, super ... przytulnie, cieplutko.. mega!
    Czy mogłabym prosić o kliknięcie w link do bluzy w tym poście?
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/15-12-2014.html
    Z góry dziękuję.
    Miłego Dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega uroczy pokoik :D Taki album, organizer na kosmetyki i narzutę mogłabym sama mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny post <3 chce taki wieszak!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A narzuta to i mi by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) wspaniale zdobi każde pomieszczenie ;)

      Usuń
  34. Pokój wygląda uroczo!
    Jest w nim bardzo przytulnie :)
    Album na zdjęcia wygląda świetnie i bardzo ciekawie!
    Zapraszam do siebie : http://misieeek-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak przytulnie i nastrojowo ! :) propozycje na prezent bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. te dodatkowe wieszaki, wiem, że są przydatne, ale ja miałabym zawsze wrażenie, że ubrania które na nich trzymam są wiecznie zakurzone, także to na pewno nie dla mnie.

    Zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawdziwie kobiecy pokój! Przepięknie go urządziłaś! Jest bardzo przytulnie, ciepło i z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super przytulny pokoik bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak pięknie i przytulnie <3 Świetne pomysły na prezenty, chyba każdą z tych rzeczy chętnie bym przyjęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dwa miesiące temu przeprowadziłam się do kawalerki i czeka mnie teraz jej aranżacja. Troszkę się obawiam, ponieważ nie mam kompletnie na nią pomysłu, a nie chciałabym, aby wnętrza wyszły bardzo przytłaczająco ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.