czwartek, 11 grudnia 2014

**Szkatułka ZEBERKA, moje wykonanie - DIY**

Dziś mam dla was DIY. Czyli mój pomysł i moje wykonanie szkatułki.
Kiedyś jak byłam u mamy, to dostałam ją na biżuterię. Postanowiłam troszkę ją zmodyfikować :) Jak wiecie kupiłam sobie dywanik w zeberkę, tak więc postanowiłam do tego motywu zrobić szkatułkę. Teraz świetnie się komponują. 
Mam nadzieję, że mama się nie pogniewa, że ją przerobiłam :*
Szkatułka jest z Oberkirchu, tam gdzie zamierzam z moim ukochanym za jakiś czas zamieszkać na stałe:)

Szkatułka jest bardzo prosta w wykonaniu. 
Potrzebna jest taśma bezbarwna, klej, nożyczki, czarny i biały papier no i oczywiście chęci! :)


Tak wyglądała przed . . .

W trakcie przeróbki . . . 


Efekt końcowy . . . 









 Biała perełkowa bransoletka, robiona jest własnoręcznie przez Sylwię, JEDNA SZTUKA JEST DOSTĘPNA! - TU KUPICIE
Pazurki robione tu -> Klinika Urody & SPA

Bransoletki - ARTEA 
Dywanik tu dostępny -> KLIK
POLECAM <3


Tak się własnie prezentuje.
Myślę, że teraz wygląda dużo lepiej, na pewno teraz ma swój charakter i pazur ;)

Chcecie może post, w którym pokażę Wam mój pokój na stancji?:)


PODPIS




40 komentarzy

  1. Dobrze Ci to wyszło, nawet bardzo :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! CHCEMY! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie :)
    Widze w twoim pokoju więcej motywów zeberki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co Ci wzorki na tak krótkich paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie?:)
      Ogólnie przez to, że dziewczyna z kliniki nadała im inny kształt niż miałam, dużo zostały skrócone ;)
      Ale to nic, mi się i tak podobają :) Chciałam wzorki, więc mam i jestem z nich zadowolona i to się liczy :)

      Usuń
  5. Pinki, Ty to jednak bywasz też i nieziemskim GENIUSZEM :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile biżuterii :D Szkatułka super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny pomysł!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i wykonanie ♥♥♥
    uwielbiam motyw zebry

    OdpowiedzUsuń
  9. Love ur jewellery!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałaś mi ze masz strój triangl tylko ze ja potrzebuje rozmiaru XS i chdzi mi o oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprytnie i Extra szkatułka :)
    Teresa S. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak ładnie !:)) masz talent;) lubię takie domowe diy oglądać;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że ma swój charakter :D Ale masz mnóstwo błyskotek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł, na pewno go kiedyś wypróbuję!

    ♥ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie dawno odmieniłam jedno z pudełek na biżuterię:* Tobie wyszło wspaniale:)

    U mnie nowy post na blogu;* Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiem co będę robić jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę fajna szkatułka :)
    I zazdroszczę takiej ilości biżuterii. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja, nadałaś tej szkatułce nowe życie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. obie wersje równie interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, piękna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Te z chce taką :P

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.