poniedziałek, 22 grudnia 2014

**Spotkanie z Caroline de Maigret&Sophie Mas - "Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś"**

Zostałam także zaproszona na śniadanie prasowe z udziałem autorek książki "Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś". Także skorzystałam z zaproszenia, ponieważ na spotkaniu była Caroline De Maigret- muza Karla Lagerfelda oraz Sophie Mas, producentka filmowa.
Musiałam zobaczyć te Kobiety!
Jestem naprawdę bardzo szczęśliwa, że mogłam osobiście je poznać i z nimi porozmawiać <3
Są naprawdę wspaniałe.

Książkę przeczytałam w  3 dni. Czyta się ją bardzo szybko :)
Można dużo się dowiedzieć o Paryżankach i ich stylu życia. Fajna lekturka na chłodne wieczory przy herbatce ;)

Aczkolwiek niektóre rzeczy mi się w książce nie podobały, między innymi to, że zdrada była tam traktowana jako coś normalnego. No mi się to nie podoba, ale co kto lubi hehe 

Ogólnie po spotkaniu z tymi Kobietami, nabrałam pewności siebie. Uświadomiłam sobie, że naturalność jest najważniejsza
Pisząc naturalność mam na myśli lekki makijaż, naturalne nie nazbyt wystylizowane włosy, codzienny lekki outfit bez kg biżuterii na sobie. Bo najważniejsze jest to jak wyglądamy naturalnie. Po co nam sztuczne cycki, paznokcie i inne udziwnienia??
Naprawdę nie rozumiem osób, które preferują takie rzeczy. Czy to znaczy, że są mało pewne siebie?
Przecież każdy jest piękny, taki jaki jest a drobne niedoskonałości to nasze atuty! Atuty świadczące o naszej niepowtarzalności.
Czyż nie tak?
Takim przykładem Kobiety jest Caroline De Maigret, Kobieta o roztrzepanych włosach, lekkim makijażu, nie obwieszona kilogramami biżuterii. Jak dla mnie jest piękna i w pełni naturalna.


Czytałyście?
Jeśli jeszcze nie macie prezentu pod choinkę, może warto kupić taką książkę?:)
Według mnie to też fajny pomysł na prezent <3

Ps. Zapraszam na nowo zalozonego INSTAGRAMA! :)

PODPIS

12 komentarzy

  1. Spotkanie udane, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę książkę w księgarni i zastanawiałam się czy kupić, ale chyba jednak się skuszę :)

    Zapraszam na mojego bloga i życzę udanych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spotkanko, na pewno było bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie czytałam, ale tytuł jest bardzo.. Trafny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiązki nie znam ale widzę że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie! :) Niestety, pierwszy raz widzę tę książkę. Chciałabym dostać na prezent. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.