czwartek, 9 marca 2017

HAUL - POMOCY!


Hej, hej :)

Jak dawno tu nie publikowałam wpisów , WOW ! hehe
Pewnie większość z was o mnie zapomniała haha 
Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale od jakiegoś czasu publikuję wpisy na NOWEJ DOMENIE! :)


Pisze tu, ponieważ mam do was pytanie ! 

Teraz większość Blogerów zobaczy ten wpis i dobrze, ponieważ pytanie jest do BLOGERÓW.

Czy jest tu ktos kto ma tez bloga na własnej domenie innej niż platforma blogger?? 

OBY TAK!

Chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób można połączyć bloggera z domeną aby nowe posty wyświetlały się na liście czytelniczej??

Jest to dla mnie bardzo ważne.

PROSZĘ O POMOC, BĘDĘ NAPRAWDĘ BARDZO WDZIĘCZNA :)


Wpis z Haulem -> KLIK


2 komentarze :

  1. Niestety może tak byc ze starzy obserwatorzy nie beda widziec twoich postow w liscie czytelniczej( u mnie tak było) nie znalazłam na to rozwiązania :<


    Na blogu post o pielęgnacji moich długich włosów. Daj znać co myślisz o zdjęciach! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do tej domeny, to ja też jakoś taka zielona w tym jestem... Mam nadzieje, ze sie uda ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...