wtorek, 31 maja 2016

NOWA STRONA ! ZMIANA !!!!!




UWAGA MOI MILI!!

OD DZISIAJ POSTY BĘDĄ PUBLIKOWANE NA MOJEJ WŁASNEJ STRONIE !


TUTAJ JUŻ NIE BĘDĘ PUBLIKOWAŁA WPISÓW!

ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE DO MOJEGO WŁASNEGO KĄCIKA ! <3



JEŚLI CHCECIE BYĆ NA BIEŻĄCO Z POSTAMI DODAJCIE MÓJ BLOG DO LISTY CZYTELNICZEJ NA WASZYCH STRONACH NA BLOGSPOCIE!

WTEDY WSZYSTKIE MOJE NOWE POSTY BĘDZIECIE WIDZIELI :*



Ps. Strona nie jest jeszcze w 100% gotowa. Wygląd muszę dopracować :)

 Możecie dodać komentarz na moim nowym blogu :) Wtedy będziecie już zapisani automatycznie i nie będziecie musieli ponowne uzupełniać pól , dodając kolejne komentarze ;)






PODPIS

11 komentarzy :

  1. z pewnością zajrzę na Twoją nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzimy się na nowej stronie.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie jest twoja strona, twój blog należy dobrej firmy...czemu zdecydowałaś się na taki krok? nie prościej kupić domenę, nie rezygnując z bycia właścicielem własnego bloga :) pozatym profesjonalnie wykonane przeniesienie powinno przekierowywać z blogspotu tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoją domenę :) magiclovv.com :) ZAPRASZAM :)

      Usuń
    2. nie swoją, twój blog jest teraz własnością nouw :)

      Usuń
    3. Mam wykupioną własną domenę, moja domena to magiclovv.com :) Jeśli mi nie będzie odpowiadało założę sobie gdzieś indziej :) Póki co mi się podoba :)

      Usuń
  4. Z chęcią zerknę na Twoją nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Soo beautiful!! I follow you.
    Love,
    Visit my blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa nowej strony;) Nie ma to jak własna domena:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...