niedziela, 10 kwietnia 2016

** TRENDY WIOSNA/LATO 2016 **


Jakiś czas temu prosiliście mnie o wpis z trendami na wiosnę/lato 2016. W końcu przeanalizowałam temat, przejrzałam różne raporty, pokazy mody, artykuły. Można powiedzieć, że dosyć dociekliwie podeszłam do tematu. Dzięki temu macie w kapsułce wszystko co będzie modne na okres wiosenno-letni.  Chciałabym też zaznaczyć, że nie warto ślepo podążać za modą i nosić rzeczy, które nam się nie podobają, tylko dlatego, że są modne w tym roku! Nie róbcie tak. Pamiętajcie, że swoim ubraniem, stylem wyrażacie siebie, swoja osobę, charakter. Dobierajcie ubrania z głową. Wybierajcie to, co wam się podoba. To w czym dobrze się czujecie!

Jeśli chodzi o mnie, nigdy nie podążam za modą. Przyznam szczerze, że gdybyście nie poprosili o taki wpis, nie napisałabym go. Wiecie dlaczego? Ponieważ, nie podążam ślepo za modą. Sama sobie wyznaczam trendy i nosze to co mi się podoba. Przykładowo, dzwony pomału zaczynają na nowo być modne. Nawet jak każda kobieta na ulicy nosiłabym dzwony, ja bym tego nie robiła. Dlaczego? Bo ten trend mi sie nie podoba. Za żadne skarby nie założyłabym dzwonów (wyjątkiem mogłyby być spodnie z tej stylizacji, ponieważ wyglądają jak maxi spódnica i świetnie podkreślają pupę!). Trzeba mieć swój styl! 
KONIEC KROPKA.

Nie podążaj ślepo za modą. Za pomocą niej wyrażaj siebie i tylko siebie! 
Baw się i pokaż kim jesteś!

Ps. W większości posłużę się asortymentem tego sklepu. 




TRENDY


ODKRYTE RAMIONA

Odkryte ramiona, czyli tak zwany hiszpański dekolt są bardzo efektywne. Trend ten powinien spodobać się każdej z was, ponieważ jest to sposób na bardzo subtelne i kobiece stylizacje. Jest to sposób na podkreślenie naszego seksapilu. Trend ten cieszył się wielką popularnością w latach 90. Uwaga! Kobiety, które są dosyć szerokie w ramionach, nie powinny nosić tego typu bluzek. Chociaż uważam, że odpowiednio dobrana bluzka, np z falbanką rozwiąże problem. Trzeba się tu trochę pobawić modą.


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK


Cała stylizacja -> KLIK


Cała stylizacja -> KLIK


JEANSOWA SPÓDNICA

Denim jest wciąż jak najbardziej na czasie - to tak jak z małą czarną - nigdy nie wyjdzie z mody ! Uważam, że zakup takiej spódniczki to inwestycja na lata. Powiem wam, że nawet taki stary, przetarty jeans jest bardzo modny. Dlatego też, spódnice takie będą służyć przez wiele lat, kto wie, może Twoja córka będzie ją nosiła po Tobie? Jeśli jeszcze takiej nie posiadasz, koniecznie kup. 
JA MUSZE TO ZROBIĆ. Takie spódnice można zestawić z wieloma ubraniami. Możesz stworzyć elegancką jak i sportową stylizację. W każdej spisze się świetnie!


1. KLIK  2. KLIK


DEKOLT V

Myślę, że ten trend każda z was zauważyła. Praktycznie w każdym sklepie można spotkać bluzki czy sukienki z takim dekoltem. Uważam, że jest to bardzo fajny trend, wpisuje się w 100% w moje gusta. W szczególności jestem zwolenniczką klasyki, czyli nie wyobrażam sobie swojej szafy bez białego oraz czarnego t-shirtu w tym fasonie, oczywiście oversize ! TO JEST PODSTAWA! Jeśli nie posiadacie takich bluzek w swojej garderobie, to koniecznie nadróbcie zaległości!  Z taką bluzką stworzycie bardzo dużo stylizacji! W chwili gdy nie będziecie miały pomysłu w co się ubrać a będziecie miały do dyspozycji 10 minut, taka bluzka znacznie ułatwi wam dobór stylizacji! Ona zrobi wam całą stylizację! Do takiej bluzki możecie założyć dosłownie WSZYSTKO! Dzięki niej w 5 minut stworzycie modną i wygodną stylizację ! PRZYKŁAD NA DOLE !

Tą stylizację stworzyłam w 3 minuty! Nie widać tu dekoltu V, bo zakryty jest włosami. Zdjęcie ze snapa : magiclovv

Ps. Tu macie stylizację z sukienką, która ma deolt V -> KLIK


To są klasyki, które każda z was powinna mieć w szafie!
Te bluzki są ze sklepu Zara, chciałam je kupić ostatnio ale kolejka była tak ogromna, że nie chciało mi się czekać. Cena ich to 29.90 zł. Z pewnością po nie wrócę. 

ROMANTYZM 

W każdej sieciówce znajdziecie rzeczy z koronki, delikatne, zwiewne. Nic dziwnego, ponieważ jest to kolejny trend tego sezonu. Ja zawsze będę nosiła takie rzeczy, nawet jak wyjdą z mody, ponieważ uwielbiam stylizacje, które powstają dzięki takim ubraniom. Koronka pięknie przyozdabia kobiece ciało. Kojarzy się z delikatnością, zwiewnością, zmysłowością, pięknem. 

Koronkowe znajdziemy zarówno zwiewne sukienki w klimacie boho, projekty retro, którym towarzyszą kwiaty, ale również mroczne kreacje wpisujące się w gotyk i odniesienia do czasów wiktoriańskich. Wybierzcie dla siebie styl, który lubicie, bawcie się modą, mieszajcie ale pamiętacie, róbcie to z głową. Efekt musi być subtelny i kobiecy! Nie przesadźcie ;)


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK




PASY

Kolejny trend, który przechodzi na ten sezon, jednak z małą zmianą. W tym sezonie sieciówki będą stawiały na mieszanie kolorów. Bezpieczne połączenie, czyli czarno-białe pasy, pójdą w odstawkę. W większości znajdziecie ubrania w kolorowe paski. Mieszanie kolorów, bawienie się zestawieniem pasków będzie bardzo modne. Jednak ja się nie porwę na ten trend i pozostanę przy klasyku, czyli czarno-białych pasiakach, za to odbiję sobie to nietypowym krojem!  

Stylizacja z dodatkiem pasków -> KLIK


1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK


1. Cała stylizacja -> KLIK
2. Cała stylizacja -> KLIK

DELIKATNE PASTELE

Kolejny trend, który według mnie szybko nie wyjdzie z mody. Czy są tu osoby, które nie lubią pastelowych kolorów? Według mnie pastelowe stylizacje latem i wiosną są świetne! Każda kobieta w pastelowym outficie wygląda świetnie! Jest to kolejny trend, zaraz po koronkach, który sprawia, że nasza stylizacja wygląda niezwykle kobieco i świeżo. 

W tym sezonie niezwykle modne sa kolory: PASTELOWY RÓŻ Rose Quarz oraz JASNY BŁĘKIT Serenity. Kolory te w 2016r królują! Będzie to najmocniej zaakcentowany trend! Powiem wam, że cieszę się z tego powodu, ponieważ uwielbiam pastelowe stylizacje. Jeśli zostałaś zaproszona latem na wesele, zdecydowanie postaw na pastelową sukienkę. Zwiewne, delikatne tkaniny, nawet z dodatkiem falban będą strzałem w 10-tkę ! W kolejnym wpisie pokażę wam kilka świetnych, ekskluzywnych sukienek!

Przykładowe pastelowe stylizacje -> KLIK , KLIKKLIK
Stylizacja z piękną pastelową torbą -> KLIK


1. KLIK 2. KLIK  3. KLIK

HALKI JAKO SUKIENKI / BIELIŹNIANE SUKIENKI

Tu przyznam wam, że jetem przerażona tym trendem. Wiecie dlaczego? Jest naprawdę spora liczba osób, która nie potrafi się ubierać. Nie obrażając tu nikogo. Mam na myśli osoby, które chodzą w leginsach, gdzie wdać im całe stringi i cały tyłek, bo mało tego, są to prześwitujące leginsy. Myślę, że wiecie co mam tu na myśli, swojego czas było o tym głośno. Jeśli taka osoba zechce być teraz trendy, to aż się boję w czym ona wyjdzie na ulicę ;o Może się znowu pojawić masa zdjęć na demotywatorach hahaha
Z pewnością jest to trend dla osób z głową! Tu mimo wszystko trzeba mieć wyczucie stylu i trzeba uważać aby nie wyglądać jak osoba z domu publicznego. 

Dzięki temu trendowi, projektanci pokazują zmysłową kobietę. Halka trafia z sypialni na ulicę. Zaakcentowane zostają sukienki na cienkich ramiączkach delikatnego jedwabiu, które prezentowane są z figlarnymi koronkami. Z pewnością znajdziecie je w każdej sieciówce. Takie sukienki były wielkim trendem w latach 90. Można było je zauważyć na super modelkach  jak Kate Moss i Naomi Bampell.  Myślisz, że ten trend nie nadaje się na co dzień? Mylisz się. Wszystko zależy od stylizacji. Jeśli odważysz się na taką stylizację, najlepiej trzymaj cały outfit w tych samych barwach. Czyli np total black lub total white. Uwierz to jest najbezpieczniejsza opcja. 


RÓŻNEGO RODZAJU WIĄZANIA

Myślę, że każda z was zauważyła ten trend. Rzeczy z wiązaniami znajdziemy wszędzie. Mowa tu o wiązaniach na butach i bluzkach. Mi ten trend też przypadł do gustu, także jestem jak najbardziej za!

Stylizacja z body -> KLIK


1. KLIK  2. KLIK 3. KLIK



 KLIK



1. Buty z wiązaniem - KLIK
2. Sandałki idealne do sukienek jak i rurek - KLIK
3. Bluzka z wiązaniami wpisująca się w trendy tego sezony ;)


Myślę, że pokazałam wam takie podstawowe trendy w tym sezonie. Oczywiście temat nie został wyczerpany. Jest jeszcze kilka fasonów, kolorów które będą modne. Jeśli chcielibyście II cz wpisu to dajcie znać. Przyznam szczerze, że ten wpis pochłonął dużo czasu hehe ale jestem zadowolona. Mam nadzieję, że choć trochę wam pomogłam i choć trochę ten wpis się wam przyda a osoby, które chciały ten wpis, będą usatysfakcjonowane :)

Ps. Swetry oversize z za długimi rękawami też są aktualnie w modzie! :)
Cała stylizacja tu -> KLIK



Całuję Was mocno i życzę miłych snów! <3 




PODPIS

21 komentarzy :

  1. Ja kiedyś kochałam dzwony i choć na chwilę obecną, gdy wracają do mody - mega m się nie podobaą to kto wie - jeśli pojawi sie jakis supe fason/model to pewnie znow sprobuje :)

    Zgadzam sie jednak z Toba, ze nie powinno sie podazac slepo za modą. Przede wszystkim dlatego, e nie wszystko wszystkim pasuje :) Takze... z glowa i z wlasnym gustem buszujmy po sklepach :)

    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że te trendy jak nigdy całkiem mi się podobają. :)

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fantastyczny wpis. Byłam jedną z tych osób, które chciały post o trendach i jestem mega usatysfakcjonowana tym postem. Aż nie wiem jak go skomplementować, bo jest zbyt dobry na zwykłe pochwały :D jutro siadam i zmieniam nieco moją listę zakupów must have na lato, teraz już wiem np. że jednak warto zainwestować w sznurowane buty, których mocno się obawiałam. A jeśli chodzi o drugą część na ten temat to jestem jak najbardziej za, ciekawa jestem, które trendy jeszcze uznasz za godne wspomnienia. Przy okazji chciałam podziękować za polecenie kosmetyków do włosów na zaczęcie kuracji, tabletki już kupiłam, a jutro idę po olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciszy taki komentarz :) Niezmiernie się cieszę, że wpis Ci przypadł do gustu i sprostałam zadaniu :) Fajnie też , że już zakupiłaś tabletki i zaczynasz działać! Życzę wytrwałości i trzymam za Ciebie kciuki :) :*

      Usuń
  4. Ja ostatnio znalazłam swój styl <3 Piękne ubrania znalazły się w tym poście :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obszerny post, pięknie wyglądasz ! Zgadzam się że każdy powinien podążać za swoim stylem nie za modą , też nie lubię dzwonów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekolty V bardzo mi się podobają tak jak bluzki z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się składa, bo wiele tego typu rzeczy mam w szafie :) Chociaż nie lubię gonić za trendami sezonowymi, lubię się nimi jedynie inspirować a w szafie mieć to co śmiało założę za rok czy dwa. Myślę, że motywy w paski, romantyczne zwiewne i koronkowe ciuchy do takowych należą :) A odkryte ramiona - niestety mam kompleks bo moje są bardzo chude :P

    OdpowiedzUsuń
  8. trendy w tym roku nas nie zaskoczyły, może i dobrze bo bez większych inwestycji będziemy modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna prezentacja nowych trendów wiosna/lato 2016.

    ________________________
    Polska marka.koszulki patriotyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. wiązania to zdecydowanie hit tego sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się te przewiewne bluzeczki takie typowo na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nienawidzę odkrywać swoich ramion ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. asortyment naprawdę super ;) taki typowo letnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam paski, koronki i odkryte ramiona ! ale na pewno nie zdecyduję się na halkową sukienkę i chyba na spódniczkę jeansową ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ! Uwielbiam Cię :)
    Zapraszam do obejrzenia mojego :)

    http://ituciemam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również nie podążam ślepo za modą, gdyż uważam, że nie wszystko do mnie pasuje, a poprzez ubiór chcę wyrazić siebie :)
    świetny post! bardzo fajnie się go czyta! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wszytko wygląda! Xx

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...