poniedziałek, 7 marca 2016

** HAUL styczeń/luty - NOWOŚCI! Pepco, romwe, choies, remington... **


Dziś mam dla Was post z nowościami STYCZEŃ/LUTY. Trochę się tego nazbierało, ponieważ są to rzeczy zgromadzone na przełomie dwóch miesięcy. Panowie znajdą tu kilka pomysłów na prezent dla swojej Kobiety, w końcu zbliża się Dzień Kobiet!

Na moim kanale macie także filmik.
Zajrzyjcie, bo ubrania pokazane tu na zdjęciach, pokazuję na sobie! Także macie okazję zobaczyć jak leży dana rzecz na ciele ;)




 Prześliczna sukienka ze sklepu FINEZJA

Jest po prostu wspaniała! Koniecznie zajrzyjcie do Butiku!

W filmie możecie dostrzec jak dół sukienki wspaniale się mieni! 
Niczym ogon syrenki!

SERIO ! :D


 Piękna, klasyczna mała czarna !

Tak jak wspomniałam w filmiku aktualnie poszukuję sukienek. Zostałam zaproszona na kilka fajnych wydarzeń, przeszukałam szafę i co się okazało? A mianowicie to, że nie mam w ogóle sukienek ;/ Jak do tego doszło? ja nie wiem! ;o haha Dlatego właśnie teraz rozglądam się za sukienkami. Ta jest czarna, klasyczna jednak ma coś w sobie. Uroku dodają jej falbanki, co czyni ją wyjątkową :)


MAM DLA WAS NIESPODZIANKĘ!!

KOD RABATOWY: magiclovv

Wpisując ten KOD macie DARMOWĄ WYSYŁKĘ!

Jest to nowy sklep! Dopiero się rozkręca :)
Asortyment naprawdę super.




Torebka w kolorze Baby Blue - Pepco 29 zł
Czarna torebka  Atmosphere (odkupiłam od jakiejś dziewczyny za 7zł )



Lokówka do włosów REMINGTON

Wygrałam w konkursie ! Dacie wiarę?

MODEL : Lokówka PROtect CI8725

Tutaj jest link do niej -> KLIK

Poczytałam trochę o niej i jestem w szoku. Ciekawe czy faktycznie spełnia wszystkie kryteria podane na stronie. Niebawem sie o tym przekonamy, ponieważ na moim kanale będę robiła TEST NA ŻYWO ! Zapraszam do SUBSKRYPCJI.



Dwie pary spodni. Tutaj miałam małą niespodziankę, ponieważ myślałam że to będą dwie pary innych spodni. Okazało się jednak, że materiał i krój jest taki sam. Różnią się tylko dziurami :) Dokładniej widać na filmiku :)

1. KLIK
2. KLIK

Oby dwie pary spodni polecam! Są naprawdę dobrej jakości!


Spodnie dresowe KLIK (Średnio jestem zadowolona, kiepski materiał. Zobaczcie na filmiku jak wyglądają na mnie a jak na zdjęciach, pff)

BluzaKLIK (Bluza całkiem spoko, jednak szybko sie mechaci)


BLUZA - KLIK

Bluza świetnej jakości ale mała :(
Polecam dla osób noszących XS oraz S


Gadżety dla Kobiet <3
Sklep julimex.pl

Mam z tego sklepu jeszcze jedną rzecz!
Nie pokazuję CELOWO :D Taki ze mnie potworek :)

Znalazłam sposób na bluzki z wycięciami na plecach ale o tym w następnym poście ! <3




Biustonosz - Pepco
Majtki - BonPrix


 Majtki - julimex.pl

Polecam, pięknie pakowane !

Zegarek ala Casio - BonPrix
(Już go ogarnęłam :) Długość jest regulowana, posiada budzik + podświetlenie tarczy! Jest świetny!)

 Zegarek z błękitną tarczą- eButik


Tu moja mała kolekcja <3

Ostatni zegarek - Signora.pl


 Moje nowe naszyjniki z grawerką !

Tam z pewnością znajdziecie pomysł na prezent!!

Zamówiłam nieśmiertelnik + gwiazdkę.

Jak wiecie noszę rzeczy, które odzwierciedlają mnie, które mówią coś o mnie, która ukazują mnie.
Dlatego grawerki są dopasowane do mnie. W znalezieniu cytatów pomagał mi kolega, uznał że zna mnie bardzo dobrze i wybierze coś odpowiedniego. Udało mu się :)
Strzał w 10tkę. Dzięki Kuba! :*

Na gwiazdce grawerka : Paulina

Na nieśmiertelniku :
"Centrum mojego świata nie jest handlowe"
"Jeśli chcesz oglądać tęcze, musisz dzielnie znieść deszcz"



PIERŚCIONEK - KLIK


Zestaw dla sportowców ! :D

Tutaj muszę pochwalić właściciela za wspaniale zapakowaną paczkę!
Jak widać oprócz rzeczy, które zamówiłam czyli topu oraz leginsów dostałam batony fit!
I to w jakiej ilości ;o

BARDZO DZIĘKUJĘ!

Jeśli chodzi o jakość ubrań, jestem zachwycona! Jakość jest naprawdę świetna!
Nawet śmiem ją porównać do jakości ubrań ze sklepu NIKE! 
Tak, wiem co mówię ;)

Naprawdę polecam. Na filmie zobaczycie te rzeczy na mnie ;)

TOP - KLIK (Ten kolor aktualnie nie ejst dostępny ale będzie za kilka dni)
LEGINSYKLIK


Zapomniałam pokazać w HAUL'u.
Postanowiłam zacząć przygodę z kolorowankami. 
Nie żałuję :)
Te kupiłam w sklepie empik.
Pokazałam je dokładnie w tym filmiku !


BLUZKA - eButik.pl



ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA FILMIKU!

Trwa 20 minut także zalecam zaparzyć coś dobrego i usiąść na spokojnie :D






Zapraszam też na mojego Snapchata: magiclovv
Zawsze wszystko pokazuję najpierw na snapchacie ;)
Na pozostałe strony też zapraszam :)



PODPIS

19 komentarzy :

  1. Wow nieźle ci się tego nazbierało. Bardzo fajne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trochę się nazbierała, bo tak jak mówię są to rzeczy z 2 miesięcy :) Dlatego też video wyszło takie długie xD

      Usuń
  2. Ale genialne rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski do biustonosza genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy ;p nad torebką z pepco też się zastanawiałam..;p

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne rzeczy :)
    marzą mi się te ramiączka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek z błękitna tarczą jest wręcz świetny! / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionek ciekawy i podoba mi się strój sportowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle wspaniałości ;) kolorowanki antystresowe widziałam dzisiaj w biedronce, zastanawiałam się nad nimi ale jutro chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne nowości widze! Ten zestaw dla sportowców jest mega <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszalałaś z nowościami. Bardzo mi się podobaja torebeczki :) i oby lokówka sie sprawdzila ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawienie! Właśnie planuję zakup zegarka:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile wspaniałości <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana myslalas moze o asku?Mysle ze to swietny.pomysl bo na pewno wiele z nas ma do Ciebie pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie myślałam o tym hehe
      Może z czasem założę, aczkolwiek mam już snapchata, fp, kanał na YT, instagrama i bloga. Wszędzie możecie zadawać pytania. Ostatnio myślałam, żeby na snapchacie Wam odpowiadać na pytania. I chyba właśnie tak zrobię :) Od czasu do czasu będę poświęcała czas na odpowiedzi na Wasze pytania, będziecie je mogli zadawać np na Instagramie pod ostatnim zdjęciem a ja będę odpowiadała na snapach :) Myslę, że tak będzie okej :)

      Usuń
  14. Zbieram się już dłuuugo by kupić takie kolorowanki :) Widziałam kiedyś w biedronce chyba były, troszkę tańsze :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...