niedziela, 7 lutego 2016

** Decor Home - zrób to sam. Świeczka z odrobiną natury **

Kolejne DIY ! Kolejna świeczka ! Wybaczcie, że tak ciągle daje wam pomysły na świeczki ale to chyba dlatego, że je uwielbiam. Jestem typem romantyka, także świeczki w moim pokoju muszą być! Uwielbiam gdy wokół mnie jest ciepły i miły klimat. 

Jeśli lubicie taki klimat, to zapraszam. 
Wykonanie jest banalne!




POTRZEBUJEMY

- gałązki
- podgrzewacz
- wstążkę (ozdoby)
- szklane naczynie (może być szklanka)



WYKONANIE

1. Skracamy gałązki na odpowiednią długość. 


2. Obwiązujemy szklankę wstążką. Trzeba zacisnąć ją mocniej aby gałązki się nie rozsuwały i nie wypadały w trakcie układania.




2. Układamy gałązki dookoła szklanki, następnie zaciskamy wstążkę aby gałązki się trzymały. Można udekorować wedle uznania. 



4. Wkładamy podgrzewacz



i GOTOWE !




Jak Wam się podoba efekt? :)






PODPIS



31 komentarzy :

  1. Łał muszę sama taką zrobić :* nadaje piękny wygląd pomieszczeniu :)
    Super post! Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :D

    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywny pomysl ;) gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt końcowy! <3

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł, ale nie praktyczny, bo za jakiś czas będziesz musiała wurzucić te kijki

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pomysłowo :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie i bardzo pomysłowo! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szału nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba , bo jest to fajny sposób na wykorzystanie niepotrzebnych rzeczy :)
    Można tu wsadzić nie tylko świeczkę ale różne inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomył okej, ale do wystroju mojego pokoju niestety nie pasuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie Ci to wyszło :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, ale ja chyba bym zadziałała z klejem aby kijki nie odpadały przy przesuwaniu i podnoszeniu! kocham takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreatywnie ;)
    Zapraszam, Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu świetny pomysł a świecznik :-) U mnie częściej kombinuje z różnymi słoikami czy pojemnikami, które potem wykorzystuje do przechowywania pędzli czy pomadek :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł fajny, ale ja się czuję zawiedziona, bo obiecałaś nam, ze coś dla nas nagrasz w zeszłym tygodniu, a tu nic :/ liczyłam, że przy filmiku zobaczę kawałek twojego nowego pokoju, a tu lipa :( moze jednak coś nagrasz, co? ps. o czym kolejny post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wiem Kochana ale miałam dużo na głowie i mało kiedy byłam na kompie. Jeśli chodzi o pokój to na pewno nagram filmik w którym wam pokażę go w całości ;) ale jeszcze nie chce tego robić, ponieważ wszystkie rzeczy mam w Polsce a chcę pokazać pokój jak już wszystko będzie zrobione w 100% :) Nie wiem czy uda mi się teraz nagrać filmik będąc tu, ponieważ mam trochę rzeczy do zrobienia a wyjeżdżam już niedługo, więc sama rozumiesz. W kolejnym poście stylizacja :)

      Usuń
  18. Jejku, ze ja dopiero teraz ten wpis wyczaiłam. DIY jak zwykle bardzo fajne, kurczę, muszę się w końcu zebrać i wykorzystać te twoje pomysły, bo już od czasu różyczek sobie obiecuję, ze sama też coś pokombinuję, że stworzyć jakieś małe dzieło :D ps. dziękuję za radę w sprawie telefonu na insta, dzięki tobie zdecydowałam się na S6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Kochana :) Jestem po to aby wam doradzać :*
      Jak coś zrobisz to koniecznie się pochwal :*

      Usuń
  19. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł :) fajnie, że trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł! Uwielbiam taki pomysły DIY! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie to wygląda, muszę wykorzystać ten pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląda :) uwielbiam posty typu DIY!

    http://syonmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam tak zrobione świeczniki i doniczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam już gdzieś w internecie takie handmade. Fantastyczny pomysł, idealnie pasowało by do mojej łazienki.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...