środa, 30 grudnia 2015

** Street style - buty Hooy **


Dziś zaprezentuję wam bardzo wygodną a przy tym modną stylizację. Rolę główną odgrywają buty firmy Hooy oraz bluza ze sklepu ubraniowelove.pl. W sumie to i spodnie przykuwają uwagę, ponieważ są dosyć mocno postrzępione a nawet można powiedzieć, że dziurawe. Jeśli jesteście ze mną od dawna to wiecie, że za takimi przepadam. 

Stylizacja jest bardzo wygodna. Spokojnie można w niej wyjść na spacer. Wiecie co wam jeszcze powiem?? Doszłam do wniosku, że lepiej zainwestować w jedną porządną parę butów niż mieć 100 chińskich :) Takie buty starczą nam na dłużej a przy tym komfort chodzenia jest o niebo lepszy!  To są moje pierwsze buty firmy Hooy i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona! Nogi w nich w ogóle się nie męczą.

Zapraszam do obejrzenia całości. . . 

"Ty decydujesz o czynach, nigdy czyny o Tobie"





Co, gdzie kupiłam?

Kamizelka - Primark
Spodnie- KLIK
Buty -  Hooy
Zegarek - signora.pl
Torebka - KLIK



Przy okazji życzę Wam Kochani 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Oby był lepszy od poprzedniego!



PODPIS

27 komentarzy :

  1. Fajna torebka !!! Zastanawiam się nad kupnem takiej puchowej kamizelki ale ona naprawdę jest ciepła???

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! No genialny zestawik :) Buty sa sliczne, cala reszta tez ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te buciki!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo w moim stylu :) Mimo, ze w 2016 obszarpańce odchodzą do lamusa, ja właśnie w tym roku planuję kupić typowe dziurawe boyfriendy... wyglądasz super :) Buciki również fajne :) buziaki!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe masz wyczucie stylu! Oby więcej takich wpisów :)
    Prześliczna jesteś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się kolorystyka :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię takie dziurawe spodnie :) Masz bardzo ładną figurę.
    Super wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny look:) świetną masz bluzę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie stylizacje :) Super ;)
    Uwielbiam Cię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam model ale w brązowym kolorze :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś uwielbiałam porawane spodnie, a teraz nawet takich w szafie nie mam :[ Fajna bluza, ładnie się komponuje z tymi spodniami. Same buty też są w porządku - również raz postawiłam na konkretne buciki zamiast kilku chińskich par - chłopak namówił mnie na airmaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. Miejmy nadzieję, że dla nas blogerów 2016 będzie bardzo szczęśliwym i pomyślnym rokiem :*
    Pozdrawiam

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak - spodnie przykuwają uwagę :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! spodnie masz fantastyczne ! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta twoje torba/torebka mi się bardzo podoba i nie raz już ją widziałam na twoim blogu.

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw!:)
    Szczęśliwego 2016!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zamówiłam pierwsze chińskie buty, zobaczymy co będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana świetnie wyglądasz! Podarte spodnie + bluza to idealny duet! Buty prezentują się super i do tego mają fajny kolor :-) Nie znam tej firmy, ale właśnie zaraz się przyjrzę ich ofercie :-) Osobiście popieram to co mówisz i od dawna kupuję tylko porządne buty, które przy takiej ilości par jaką mam starczają mi na kilka sezonów :-) Do tego są dużo wygodniejsze i nie obcierają jak to zazwyczaj w tych chińskich miałam...zaraz bąble i plastry :-/ Są blogi gdzie widzę co post nową parę, ale to wszystko właśnie chińskie i jestem ciekawa czy te dziewczyny cały dzień chodzą w takich butach ( zwłaszcza na obcasach ) czy ubierają je jedynie na potrzeby sesji ? Poza tym na wyprzedażach można upolować prawdziwe cuda i mnie się ostatnio udało w Gino Rossi kupić śliczne czółenka chyba 70% taniej :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce :* Wiesz, wydaje mi się , że mają po prostu te buciki ze współpracy, korzystają z ofert :) dodatkowo powiem Ci, że ja w sumie miałam od zawsze trampki te takie białe popularne z chińskich sklepów lub bazarków czyli tż chińskie i akurat te trampki zawsze dobrze mi się nosiło ;D nie mam porównania z conversami ale przypuszczam że conversy byłyby dużo wygodniejsze hehe w tym rok chyba zainwestuje w conversy i zobaczę czy będzie duża różnica :) Tbie również życzę Szczęśliwego Nowego roku! :**

      Usuń
  21. Też mam te buty, tylko w kolorze brązowym. Są cudne, bardzo wygodne i czekam tylko aż zrobi się odrobinę cieplej - kupuję brązowy plecaczek i będę w nich śmigać przez całą wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...