środa, 4 listopada 2015

**Moja mała wish lista**


Hej, hej :) Dziś pokażę Wam moją "małą" wish listę. Powiem Wam szczerze, że dawno nie przeglądałam asortymentu zagranicznych sklepów. Przez przypadek coś zwróciło moją uwagę, więc postanowiłam zobaczyć co tam mają ciekawego. Pokażę Wam co dodałam do swojej wish listy.

"W życiu nie każda droga prowadzi tam gdzie chcemy. Nie wszyscy ludzie jakich na niej spotkamy są godni uwagi, ale każdy dzień jest wart tego, by przeżyć go po swojemu" 







1. KLIK  2. KLIK 3. KLIK




1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK



1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK



CHOIES



1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK




1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK - na to już czekam <3


A tu macie rzeczy PRZECENIONE! <3
TU i  TU !!



Co Wam się najbardziej podoba?




PODPIS

18 komentarzy :

  1. Burgundowy sweterek i jeansowa parka najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy bym przygarnęła, w szczególności koronkowy topik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansy są ekstra! :)
    Lubię Romwe - mają całkiem dobrą jakość. Miałam okazję nosić ubrania z Dresslinka i są znacznie gorszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek i ten koronkowy stank , boskie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spodnie z dziurami na kolanach! ;*
    Ja zamawiam jedynie z Sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterki z Romwe są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę na to wszystko i....TEŻ CHCĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szary sweterek z wiązaniami na dekolcie - cudo ! poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Really interesting...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą drugą kurteczke <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wishlista wygląda bardzo podobnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Również podoba mi się asortyment tych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...