niedziela, 25 października 2015

**WonderShow VOLUME MASCARA - recenzja, efekt przed i po**

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat mascary "Wonder Shadow" od Eveline Cosmetics.  Jeśli chodzi o mnie, jestem osobą, która przywiązuje dużą uwagę do rzęs. Kiedyś już Wam mówiłam że lubię efekt "burzy" rzęs. 

Jak sprawdził się ten produkt u mnie?

Zapraszam do krótkiej lektury i masy zdjęć. . . 

"Kobieta musi mieć dwie rzeczy: KLASĘ i BAJECZNY UROK"



**INFORMACJE OGÓLNE**

"Urzekająca objętość rzęs dla zmysłowego spojrzenia!
Mascara WonderShadow Volume fenomenalnie zwiększa objętość rzęs bez obciążania i sklejania.  
Zaawansowana formuła tuszu zawiera naturalne woski, składniki aktywne i witaminę E, które dogłębnie pielęgnują, nawilżają i wygładzają rzęsy." 

Cena : 18.99 zł
Pojemność : 10 ml



** SZCZOTECZKA **

Jeśli chodzi o mnie, jestem fanką dużych, grubych szczotek. Przyznam szczerze, że jakoś nigdy nie kupowałam tuszy, które mają silikonową szczoteczkę. Ta mascara taką posiada. Powiem Wam, że szczoteczka sprawdza się naprawdę super. Zauważyłam, że dzięki takiej szczoteczce rzęsy są lepiej rozdzielone. Dodatkowym plusem jest to, że przy aplikowaniu produktu nie brudzę się tak, jak przy tych wielkich szczotkach!

 

** ZDJĘCIA BEZ MASCARY**



**EFEKT Z MASCARĄ**

TU DODAŁAM JUŻ KRESKĘ :)


**MOJA OPINIA**


Według mnie mascara daje ładny, naturalny efekt. Rzęsy są naprawdę bardzo fajnie pogrubione i wydłużone. Mascara dociera do każdej z rzęs, naprawdę skutecznie je rozdziela. Na rzęsach nie powstają grudki, mascara nie kruszy się, co jest bardzo ważne. 

Ja jestem zadowolona z efektu. Co prawda nie jest to pożądana przeze mnie "burza" rzęs ale pomimo tego jestem zadowolona. Najbardziej podoba mi się w niej to, że rzęsy są faktycznie wydłużone i rozdzielone. Myślę, że to jest największym atutem mascary.

JESTEM ZADOWOLONA !


Jak Wam się podoba efekt?
Macie swoje ulubione mascary??




Ps. Na fanpage KONKURS!


ZAPRASZAM NA MÓJ SNAPCHAT !

PODPIS

35 komentarzy :

  1. Co do jednej mascary, która sprawiłaby, że moje rzęsy będą jednoczesnie pogrubione, wydłużone i nie posklejane to niestety nie znalazłam takiej. Do dziś używam osobno mascary pogrubiającej, którą aplikuję pierwszą a później delikatnie nakładam mascare wydłużającą :) Osobiście nadal szukam wielozadaniowej mascary, ale jak narazie nie znalazlam. Teraz czekam na mascare z Avon, ktora poraz kolejny jest tylko wydluzajaca i mam nadzieje, ze tak jak jej poprzednik bedzie cudnie sie sprawowała.
    Ciekawy post :) Uwielbiam Twoje recenzje !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda, jednak ja wolę mocniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo fajny, nigdy nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje wpisy :) świetna recenzja i Ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, całkiem fajny efekt daje ta maskara. ja z silikonowych lubię najbardziej lovely pump up . A tak to powróciłam do grubych , tradycyjnych szczot. Lubię mega efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się być fajna :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt mi się bardzo podoba ;) a i piekne masz oczy !! na snapchacie Cie dodaje ;D indeciseee to ja jak cos :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy jeszcze z Eveline nie miałam tuszu, ale chyba bysmy sie polubili

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oczka.
    I tusz bardzo ładnie prezentuję się na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie czytałaś co o nim sądzę.. fajny w swojej cenie, ale moim ulubieńcem nie jest.. nic poza pokryciem rzęs u mnie nie robi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten tusz i i nie służył mi ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/10/dieta-bez-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje rzęsy akurat bardzo lubią sylikonowe szczoteczki Grube niestety mi nie pasowały Albo i stety bo u mnie efekt jest swietny Uzywam takiej szczoteczki od roku i juz nie zmienie Sylikonowa i stożkowa to moj typ Tej mascary nie uzywałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ta maskara daje u Ciebie bardzo ładny efekt. Ja bardzo polubiłam się z maskarami od Rimmel. Od pół roku używam tylko nich :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt końcowy bardzoo mi się podoba!! rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bez wyglądasz równie dobrze, jak z tuszem :) fajny daje efekt, ale nie znałam go wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna recenzja. Świetny efekt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Subtelny efekt. Sprawdzi się z pewnością na codzień. Z pewnością na żywo prezentuje się lepiej. Tzn zdj nie są robione z bliska, tylko z pewnej odległości i dodatkowo nie mogą oddać efektu, tak jak reklamy, w których wykorzystują sztuczne rzęsy... Jeszcze pare lat temu myślałam, że tusz z reklamy naprawdę da taki efekt :-P :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny efekt :) Nie znam tego tuszu, ale z Eveline polubiłam się z tuszem Big Volume Explosion - też ma duża szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no efekt bardzo ładny :) Będę mieć na uwadze ja

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłędne foty :) Prześliczne :) A rzęsy na fotkach wyglądają ekstra :) Ja jestem wielką zwolenniczką tuszy z Eveline. Robią jak trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszlam o niej,jednak mimo wszystko wole ta nowa taka rudawa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tego co piszesz to chyba lubisz tak jak ja mocno podkreślone rzęsy :-) Ja wypróbowałam już setki tuszy i te tańsze i te droższe i mogę powiedzieć tak - całkiem fajne są tusze z Max Factora szczególnie 2000 calorie i Masterprice Max, z L'Oreala Volume Milion Lashes ( ale ta wersja klasyczna czarna lub czerwona, bo te kolejne to dla mnie porażka ) no i moim faworytem od dłuższego czasu jest z Bourjois Volume 1minute :-) ma też silikonową szczoteczkę, jeszcze z takimi małymi kuleczkami i jak go zobaczyłam to się zastanawiałam jak się tym będzie malować, ale efekt jest świetny! idealnie rozdziela, pogrubia, a przy tym nic się nie kruszy i co ważne długo pozostaje świeży w opakowaniu. Polecam Ci go wypróbować jak lubisz takie mocne rzęsy - zwłaszcza, że za tydzień w Rossmannie będzie -49% na kosmetyki do makijażu oka :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  25. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OBAT LUKA DIABETES

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...