poniedziałek, 21 września 2015

**KREATYWNIE - Motta, cytaty, powiedzenia, złote myśli. Pomysł na prezent**


Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł. Jak już wiecie uwielbiam różnego rodzaju złote myśli, mądre cytaty czy też powiedzenia. W sumie kto ich nie lubi? W gorsze dni zawsze motywują! 
Postanowiłam wszystkie złote myśli, które mi sie podobają zebrać w jednym miejscu. Mianowicie pamiętniku, który otrzymałam w gratisie do książki Demi Lovato. Pisałam o niej TU (polecam zajrzeć).

Mało tego!

Wiecie co zrobię za kilka lat z tym pamiętnikiem???

Zajrzyjcie do wpisu a się dowiecie . . . 





Pewnie chcecie się dowiedzieć, po co pisze ten pamiętnik?
Już Wam mówię ;)
Pisze ten pamiętnik aby wręczyć go swojemu dziecku w dzień 18-nastki. Nie wiem kiedy to będzie, bo nie wiem kiedy będę miała dziecko ale na pewno będę je miała :)

Myślę, że taki prezent będzie super pamiątką. Chciałabym aby moje dziecko miało coś po mnie. Aby mogło w chwili słabości zajrzeć do pamiętnika i nabrać motywacji do dalszego działania.

Pamiętnik będę systematycznie uzupełniała.

Znajdą się w nim także tytuły piosenek wartych uwagi, moje rysunki, cytaty, motta i różne inne rzeczy . . . 










Dopiero zaczynam go prowadzić, także dużo do pokazania nie mam.
Może kiedyś jak będę już w połowię, to Wam pokażę jak mi idzie.
Oczywiście jeśli będziecie chcieli ;)


Dajcie znać co sądzicie o moim pomyśle.
Może skorzystacie z niego i też coś takiego zrobicie? :)

Ja jestem osobą, która ma sentyment do rzeczy, na pewno bym się z czegoś takiego bardzo ucieszyła.



ZAPRASZAM NA MOJE STRONY




PODPIS


30 komentarzy :

  1. Ja bałabym się krytyki mojego dziecka, kto wie jacy będę Ci 18latkowie za te dwadzieścia kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł. Chociaz nie wiem czy moje dziecko chcialoby czytac moje wypociny... :) bloga pokaze na pewno, o ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł! :)
    powodzenia w prowadzeniu tego pamiętnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy odpowiedzi na pytania część 2 ? Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W liceum prowadziłam pamiętnik i żałuję, że po jakimś czasie zakopałam go. Byłby świetną pamiątką z tamtych lat. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też bym się z takiego czegoś ucieszyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post, have a beautiful week! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) Ja tam bym się ucieszyła ;) Powodzenia w prowadzeniu! Bryzejda

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś bardzo dużo pisałam w pamiętnikach. miałam ich pełno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to jest świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysl ☺
    I mysle ze dziecko doceni to co zrobilas dla niego ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i ja zacznę taki pamiętnik pisać? ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest on jedną z książek mojej idolki, więc kiedyś na pewno zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :* Pamiątka ekstraaa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym dostać kiedyś taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętnik pisałam za dzieciaka.Potem wiersze.Mam prawie cały zeszyt zapisany moimi wypocinami.Pozdrawiam:)Asia K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny pomysł :)
    Zapraszam do mnie http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł ^^
    Raffaello <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo tak, to byłby świetny osiemnastkowy prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł jest świetny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. genialmy pomysł! :) ja będę mieć po mojej mamie listy mojego ojca do niej kiedy był w wojsku :) powiedziala, że będe mogla je przeczytać dopiero po jej śmierci hahaha <3 ale i tak to kochane *.* też bym chciała coś mojemu dziecku takiego dac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja prowadziłam pamietnik jako dziecko dzis jak go czytam płacze z esmiechu :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny ten pomysł.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł jak najbardziej mi sie podoba ;) :*

    buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...