niedziela, 7 czerwca 2015

**Wymiana ubrań - SWAP w Warszawie "Nic podobnego"**

Ostatnio dzięki Dominice z Bloga miss-cosmo15, poszłam na Warszawską wymianę ubrań do miejsca o nazwie "Nic podobnego". Poniżej zobaczycie moje zdobycze a także kilka informacji na czym taka wymiana polega i moje spostrzeżenia na temat owego wydarzenia, nie koniecznie pozytywne. 



Zacznę od tego, że Swap był dwudniowy. Można było przyjść w sobotę lub niedzielę, bądź w sobotę i niedzielę. Trzeba było przynieść swoje ubrania, które chcemy poświęcić na wymianę. Oczywiście zaniosłam takie, których nie było mi szkoda zostawić. Na wejściu była dosyć ostra selekcja ubrań. Wszystkie ubrania zniszczone, dziurawe, zmechacone nie kwalifikowały się na wymianę. Aczkolwiek niektóre Panie nie za dobrze sprawdzały przyniesione ubrania, ponieważ znalazłam kilka zmechaconych, do niczego nie nadających się szmatek. Bo tak mogę takie ubrania określić. Za każde ubranie otrzymywało się pieczątki. Dzięki nim wiadomo było, ile dana osoba może wynieść ubrań.

Jeśli chodzi o atmosferę to zastanawiam się skąd niektórzy ludzie przyszli? Zero kultury. Ja nie wiem czy niektórzy dopiero co z szafy zostali wypuszczeni, czy jak to jest?

Ludzie się pchają, wyrywają sobie nawzajem ubrania, żałosne jest dla mnie takie zachowanie. No ale cóż, bywa ;)

Generalnie brawa dla pomysłodawców, bo SWAP naprawę świetny. Następnym razem także przyjdę :)


A teraz czas na przyjemności, czyli rzeczy jakie przygarnęłam.


Buciki z Bershki



Kolejne buciki

 
 


Marynarka 

Letnia bluzeczka dla mamy



Narzutka jeansowa dla siostry



Nie jest tego dużo, bo niestety nie było zbytnio w czym wybierać. 
Zaniosłam 6 ubrań, wyniosłam 5, w tym coś dla mamy i siostry :) 
JESTEM ZADOWOLONA :)


Byliście na czymś takim? 
Co myślicie o takim wydarzeniu?

Kolejny SWAP odbędzie się pod koniec lipca, także jeśli jesteście z Warszawy to wpadajcie. 
Fajna sprawa :)



PODPIS



20 komentarzy :

  1. Ładne sandałki, faktycznie takie zachowanie jest żałosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o czymś takim :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna taka wymiana ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka oraz te pierwsze buty są świetne po prostu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobycze! Nie rozumiem jednak ludzi, którzy zachowują się, jak dzicz idąc na takie wydarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa :) Cudne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :) Zapraszam do siebie , blog o troszkę innej tematyce ale może zainteresuję ciebie lub kogoś innego , zapraszam :)
    www.http://kulinarny-kredens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bylam nigdy, ale ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poszłabym, ale nie chciałabym się rozczarować- wiem, że często jest tak, że dziewczyny potrafią przynieść brudne, pogniecione albo dziurawe ubrania... a do takiej imprezy trzeba mieć jakiś poziom, każdy chce zyskać. Ale poszłabym, z ciekawości :) piękne rzeczy!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. poświęciłam kilka zdań temu wydarzeniu, kilka postów wcześniej u siebie, własnie zwracając uwagę na brak kultury ludzi, którzy zachowują się jakby nie mieli w czym chodzić. Idea wydarzenia zacna, tylko ludzi niektórych nie powinni wpuszczać. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great haul, girl, love the blazer and those sandals are awesome! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na czymś takim, ale powiem Ci, że brzmi interesująco choć jak piszesz o tym przepychaniu się to powie, że nie cierpię takiego czegoś :-/ kiedyś w moim fitness clubie był taki kiermasz odzieży i dodatków i w sumie całkiem sporo rzeczy tam sprzedałam :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, nie wiedziałam o tym swapie, bo też bym wpadła. no, ale może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sumie fajna sprawa :) ale jeżeli jest tam taki brak kultury to wolę chyba jednak pobuszować po lumpeksach i kupować ciekawe rzeczy za grosze :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...