poniedziałek, 8 czerwca 2015

**Majowi ulubieńcy oraz wszystkie nowości z tego miesiąca**

Kochani mam dzisiaj dla Was dwa filmiki, w których ujrzycie moich majowych ulubieńców a także wszystkie nowości jakie zagościły w mojej szafie i kosmetyczce w tym miesiącu.
Mam nadzieję, że filmiki Wam się spodobają i że będziecie z zaciekawieniem je oglądali. 
Kto wie, może kilka moich ulubieńców i Wam przypadnie do gustu??
Zapraszam do oglądania. 
Jeśli filmiki Wam się spodobają, proszę o kciuka w górę i komentarze. Będzie mi bardzo miło.






Jeśli Ci się podoba daj łapkę w górę ;*
Możesz także zasubskrybować, mój kanał, aby być na bieżąco ;*






Podobają Wam się rzeczy? 

Miłego wieczorku!! 


PODPIS




26 komentarzy :

  1. Bardzo fajny filmik i podobają mi się Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haul, ładne ta spodnie pierwsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już obejrzane, czekam na nowe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Haul ! :) Bardzo ładne te białe buty ze złotymi czubkami :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej,skąd ty na to wszystko masz pieniążki? Przecież chyba nie pracujesz nigdzie,przynajmniej nic na blogu nigdy nie wspomniałaś. Ciuszki świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful post, really interesting...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne filmiki ;) uwielbiam takie ogladać :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu filmiki, fajnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam sobie wczoraj wieczorkiem Twoje filmy. Ciebie na prawdę słucha się z zaciekawieniem. Te wszystkie rzeczy wyglądają na prawdę cudnie :) Sama mam chęć na zakupy teraz :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się buty z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:))
    Zapraszam wszystkich do mnie moze cos sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same świetne rzeczy, w szczególności sandałki we wzorki i slip on z metalowym noskiem.
    Jeśli chodzi o kosmetyki to Szminka Ingrid Cosmetics bardzo mi się podoba, kolor idealny :)
    Ale ci włoski urosły, teraz na filmiku jakoś mocniej mi się rzuciło to w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy . :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście oglądałam już film :) Białe buciki masz świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie z dziurami ostatnio robią furorę :) mi też się bardzo podobają :)
    Świetne filmiki ! lubię je oglądać głównie ze względu na to, że jesteś w nich taka pozytywna i naturalna :)
    Zapraszam do siebie, gdzie do zgarnięcia 11% na zakupy online w Douglas :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy :)

    Cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...