środa, 30 grudnia 2015

** Street style - buty Hooy **


Dziś zaprezentuję wam bardzo wygodną a przy tym modną stylizację. Rolę główną odgrywają buty firmy Hooy oraz bluza ze sklepu ubraniowelove.pl. W sumie to i spodnie przykuwają uwagę, ponieważ są dosyć mocno postrzępione a nawet można powiedzieć, że dziurawe. Jeśli jesteście ze mną od dawna to wiecie, że za takimi przepadam. 

Stylizacja jest bardzo wygodna. Spokojnie można w niej wyjść na spacer. Wiecie co wam jeszcze powiem?? Doszłam do wniosku, że lepiej zainwestować w jedną porządną parę butów niż mieć 100 chińskich :) Takie buty starczą nam na dłużej a przy tym komfort chodzenia jest o niebo lepszy!  To są moje pierwsze buty firmy Hooy i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona! Nogi w nich w ogóle się nie męczą.

Zapraszam do obejrzenia całości. . . 

"Ty decydujesz o czynach, nigdy czyny o Tobie"

poniedziałek, 28 grudnia 2015

** Długi, ciepły sweter - Amstyl**


W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa sweter, który bez wątpienia tworzy cały outfit oraz botki z frędzlami ze sklepu merg.pl. Sweter jest niezwykle ciepły i miły w dotyku. Idealnie spisuje się jako sukienka. Ja mam 175cm wzrostu i spokojnie zakrywa mi pupę. Szczerze mówiąc bałam się, że będzie za krótki ale jest idealny. Jakość też jest bardzo dobra, także z czystym sumieniem polecam. Kolejną rzeczą wartą polecania są buty. Według mnie kolor jest śliczny. Pasuje do wielu stylizacji. Pod kolor butów dobrałam torebkę. Pokazywałam ją już w jednym z filmików na youtube, dokładniej w niezbędnikach jesiennych

Zobaczcie jak prezentuje się całość.

"Wszystko przyjdzie z czasem. 
Trzeba tylko umieć cierpliwie czekać..."

sobota, 26 grudnia 2015

** Miętowa kurtka - góry Schwarzwald **

Wiem, że na moim blogu dawno nie było outfitów, wybaczcie. Wiem, też że dużo osób na nie czeka, czytam wasze komentarze, spokojnie. Teraz pojawi się seria stylizacji. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.

Dziś mam dla Was stylizację z miętową kurką, która od razu skradła moje serce. Na żywo jest jeszcze ładniejsza. Na uwagę również zasługują buty. Kupiłam je w sklepie merg.pl, są naprawdę genialne. W środku mają kożuszek, który jest niezwykle mięciutki. Kolejnym atutem jest kolor, cudowny pudrowy róż, uwielbiam! Można z nimi stworzyć wiele outfitów, bez wątpienia ożywią każdą stylizacje. Pod kurtką mam biały, puchaty sweterek. Zwykły, klasyczny. Taki sweter można założyć do wszystkiego. Pasuje do zwykłych jeansów a także spódniczek. Z takim sweterkiem mamy pełne pole popisu ;) Myślę, że torebka też rzuca się w oczy. Kupiłam ją tu. Przyznam szczerze, że od dawna chciałam ją mieć. Chyba każdy się ze mną zgodzi z tym, że jest bardzo oryginalna.

Zobaczcie jak prezentuje się całość. 

"Każda chwila jest dobra, by zmienić coś w swoim życiu"

czwartek, 24 grudnia 2015

** Życzenia Świąteczne - decor home**

Już dziś mamy 24 grudnia, jak ten czas szybko leci. Nie wiem czy Wam też tak szybko to zleciało ale mi strasznie. Dziś mam dla Was taki luźniejszy wpis ze zdjęciami. Kilka dekoracji świątecznych ;) Teraz to jeszcze sprzątamy ale ostateczne będą na snapchacie (magiclovv), kilka też wrzucę na instagram.

środa, 23 grudnia 2015

** Przepis na pyszne kruche ciastka ! Święta **

Dziś mam dla Was kolejny przepis na pyszne ciasteczka. Jak zauważyliście dodaje dzień po dniu przepisy, mam nadzieję, że komuś się przydadzą. Celowo dodaje je przed Świętami aby ktoś mógł z nich skorzystać. Jest to już ostatni przepis na ciastka, będę miała jeszcze na przepyszne drożdżowe ciasto z bananami ale dodam go w okolicach Sylwestra. 

Tymczasem zapraszam do zapoznania się z moimi ciastkami :D hehe

wtorek, 22 grudnia 2015

** Smakowite róże - przepis na ciastka. Banalnie prosty! **

Obiecałam, że podam wam przepis na różyczki, które pokazywałam na fanpage, a obietnic się dotrzymuje. Dzień wcześniej podałam przepis na przepyszne pierniczki, dziś coś całkiem innego. Według mnie jest on bardzo oryginalny. Gdy mama przesłała mi zdjęcie tych różyczek od razu wiedziałam, że musimy je zrobić wspólnie. Przynajmniej moja wiedza jest wzbogacona o kolejny przepis. Co ja bym bez mamy zrobiła to ja nie wiem :D Dziś dzielę się z wami tym przepisem. 

Jest naprawdę banalny w wykonaniu !


poniedziałek, 21 grudnia 2015

** Szybki i łatwy przepis na Świąteczne ciasteczka **

Już niebawem Święta a na moim blogu brak Świątecznych postów. Tak nie może być :) Dziś pokażę Wam szybki i tani przepis na Świąteczne ciasteczka. Gwarantuję Wam, że są pyszne!! Przepis znalazłam z mamą w niemieckiej książce, pierwszy raz takie robiłyśmy, wyszły naprawdę świetnie! Dlatego dzielę się z Wami tym przepisem. W kolejnym poście, który będzie już niebawem, ponieważ Święta tuż, tuż pokażę kolejny szybki i prosty przepis na ciasteczka. Będą to te, które pokazywałam na fanpage. Było dużo zapytań o przepis, więc będziecie go mieli :)

Nie ma nic piękniejszego jak spędzony wspólnie czas z rodziną. Bo to rodzina daje siłę i moc o której czasami nie mamy nawet pojęcia! 
Takie jest moje zdanie :)

sobota, 19 grudnia 2015

** Masaż świecą 2senses - dyniowe ciasteczko. Test na żywo ! **


Słyszeliście o świecach do masażu? Przyznam szczerze, że zawsze chciałam wypróbować. Kiedyś o nich słyszałam jednak nigdy nie stosowałam. Wczoraj po raz pierwszy wykonałam masaż dłoni woskiem. Nagrałam filmik, także możecie zobaczyć jak mi poszło. 

Ja stosowałam świecę marki 2senses. Wybrałam zapach dyniowego ciasteczka <3

Zapraszam do dalszej części wpisu. . . . 

wtorek, 15 grudnia 2015

** HAUL - gadżety, ozdoby do domu, kosmetyki ... **

Tak jak obiecałam druga część haul'u. Dziś mam dla Was gadżety, ozdoby do domu, różne kosmetyki itp. Pierwsza część z ubraniami już jest na kanale i na blogu, także zapraszam jeśli jeszcze nie widzieliście. 

Jest to zbiór rzeczy z trzech miesięcy - październik, listopad i grudzień. Także trochę tego jest :)

Myślę, że dzisiejszy post powinien was zainteresować :)

ZAPRASZAM . . .

niedziela, 13 grudnia 2015

** HAUL UBRANIOWY - październik/listopad, grudzień! Dresslink, lovelywholesale, Choies...**


Jeśli mnie śledzicie na fp, to wiecie, że jestem już za granicą. Nagrałam dla Was trzy filmiki będąc jeszcze w Warszawie. Dziś pierwsza część haul'u. Pokażę Wam torebki i ubrania, które nabyłam przez trzy miesiące. W drugiej części będą kosmetyki i gadżety Świąteczne.

Zapraszam do oglądania. . . 

sobota, 12 grudnia 2015

** Pszczela dolinka - mydło i mazidło. Produkty w 100% naturalne. RECENZJA**

Dziś przedstawię Wam kolejne kosmetyki, które są w 100% naturalne! Jak wiadomo takie kosmetyki są najlepsze dla naszej skóry. Dlatego chętnie Wam pokaże kolejny sklep  z tego typu kosmetykami a przy tym, zrecenzuję dwa produkty, które są naprawdę warte uwagi a co lepsze KOSZTUJĄ GROSZE !

środa, 9 grudnia 2015

** OPEN BOX - JOYBOX grudzień "ŚWIĘTA" **

Dzisiaj pokażę Wam zawartość grudniowej edycji pudełeczek JoyBox. W tym miesiącu mamy do wyboru dwa rodzaje paczek. Pierwsza z nich to "Święta de luxe" cena 129zł, druga zwykła, jak co miesiąc za 49zł. 

Ja Wam zaprezentuję zawartość pudełka "Święta de luxe".

Pamiętajcie, że wysyłka kurierem jest ZA DARMO !

Polecam zajrzeć, ponieważ jeden z produktów pokrywa koszt całego pudełka !!

O tym niżej.

poniedziałek, 7 grudnia 2015

** Make Me Bio - krem do skóry skłonnej do wyprysków. Kosmetyki naturalne! RECENZJA **


Jak wiecie ostatnio przerzuciłam się na kosmetyki naturalne. Jakby nie patrzeć moja skóra jest już coraz starsza, więc trzeba o nią odpowiednio zadbać. Postanowiłam wypróbować krem z firmy Make Me Bio, nie będę ukrywała, szata graficzna przyciągnęła moją uwagę. Dodatkowo z racji tej, że kosmetyk jest w 100% naturalny, postanowiłam go wypróbować. 

Jak się sprawdził??

O tym niżej. . . 

środa, 2 grudnia 2015

** Opalenizna zimą? Jestem na TAK! Fabulous Gradual Tan Lotion VITA LIBERATA **

Nie wiem jak to jest u Was ale ja nie lubię mieć bladej skóry a niestety moja karnacja jest jasna. Jak wiadomo zimą z opalaniem może być problem, zwłaszcza że nie chodzę do solarium, bo jest to niezdrowe. W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak balsamy brązujące. Dziś zrecenzuję Wam samoopalacz z firmy Vita Liberata. Jakiś czas temu zrecenzowałam piankę do ciała i balsam tej firmy. Dziś opowiem o kolejnym balsamie.

Czy ten produkt sprostał moim wymaganiom?

Zaraz się dowiedziecie. 


poniedziałek, 30 listopada 2015

** Otwarcie butiku Ditta Zimmermann. Centrum Handlowe MODOO - Warszawa **


Jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w ważnym wydarzeniu. Jeśli śledzicie mnie na fp oraz snapchacie (magiclovv), wiecie że byłam na otwarciu butiku "Ditta Zimmermann" w Centrum Handlowym MODOO. Wydarzenie miało miejsce 6 listopada.

Znacie biżuterię Ditty Zimmermann??

Jeśli nie, to koniecznie zobaczcie wpis. 
Opowiem troszeczkę o koncepcji butiku i biżuterii. 

niedziela, 29 listopada 2015

** Pomysły na prezent dla niej i dla niego - część II **

Kolejny wpis z pomysłami na prezent. Tym razem zainspirował mnie sklep banggood.com, znacie? 
Jeśli nie to poznacie.
Powiem Wam, że nigdy nie przeglądałam ich asortymentu i żałuję. Rzeczy są naprawdę śliczne i przydatne! Zresztą sami się o tym zaraz przekonacie. 

Wiem, że wybór prezentów jest ciężki. Zawsze zadajemy sobie pytanie, co kupić danej osobie aby była zadowolona. Ja osobiście stawiam na rzeczy praktyczne.

Na moim blogu było już dużo postów z pomysłami na prezent. W tamtym roku napisałam chyba ze 4 części. Zachęcam do zajrzenia. Na samym dole bloga jest archiwum, także posty z łatwością odnajdziecie. Można posłużyć się również wyszukiwarką, także znajduje się na samym dole, wystarczy wpisać słowo klucz. 

A teraz zobacz jakie mam dla Ciebie propozycje. . . 

czwartek, 26 listopada 2015

** Święta tuż, tuż... Pomysły na prezent! BonPrix! **


Kochani Święta zbliżają się dużymi krokami, zastanawialiście się już nad prezentami dla bliskich??

Jeśli nie macie pomysłu, to Wam troszkę podpowiem.

Ostatnio przeglądałam stronę BonPrix i to ona zainspirowała mnie do tego wpisu. 
Musze przyznać, że w tym roku BonPrix, ma naprawdę świetny asortyment! Szczerze to nie wiem gdzie mam oczy wsadzić, tyle rzeczy mi sie podoba! W szczególności ozdoby świąteczne i pościel.

W tym wpisie przedstawię Wam  top 5 prezentów świątecznych, chociaż mogłabym wyróżnić ich więcej.


ZATEM DO DZIEŁA . . .


niedziela, 22 listopada 2015

**Listopadowy JOYBOX! Zawartość. Edycja specjalna poświęcona makijażowi**


Dziś pokażę Wam zawartość listopadowego pudełeczka JOY BOX. Jest to edycja specjalna poświęcona makijażowi. 
Czyli nietrudno się domyślić, że znajdziemy w nim produkty do makijażu.

Zapraszam do zapoznania się z zawartością.

Przyznam, że jeden produkt szczególnie mnie zainteresował! <3


czwartek, 19 listopada 2015

**Pomysł na prezent! Torba z filcu, mój projekt - youpibag.pl**

Święta zbliżają się wielkimi krokami, co za tym idzie, niedługo trzeba będzie rozejrzeć się za prezentami. Myślę, że to co Wam pokażę jest naprawdę godne uwagi !

Przedstawiam Wam prześliczną torbę z filcu ze sklepu youpibag.pl.

Kiedyś już miałam z tego sklepu pokrowce na telefon, był o tym osobny post a  także filmik. Jeśli zechcecie to znajdziecie go na blogu, link nie podaję celowo. Tamte pokrowce też są świetnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby.

Zobaczcie jak torba się prezentuje i dlaczego może stać się wyjątkowa dla Ciebie !


"Sposobem na zaczęcie jest skończenie mówienia i podjęcie działania"


wtorek, 17 listopada 2015

** Zakupy lumpexowe, I LOVE SECOND HAND! **

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać moje najnowsze zakupy lumpexowe. Są to zakupy z dwóch miesięcy, także troszkę tego jest. Zważając na to, że byłam ostatnio w moim rodzinnym miasteczku czyli Białej podlaskiej a tam są naprawdę świetne second handy! <3 

Jak wiecie uwielbiam tego typu sklepy. Można kupić wiele oryginalnych rzeczy a jak ktoś jest dodatkowo kreatywny,to może stworzyć coś naprawdę świetnego. 

Zapraszam do oglądania . . . 

piątek, 13 listopada 2015

**Sekretne plany dominacji nad światem - MyGiftDna, pomysł na prezent**


Patrząc na zdjęcie, myślę że wiecie co chcę Wam dziś pokazać. Oczywiście jest to kalendarz, ale nie taki zwykły. Jak widzicie ma bardzo oryginalny napis, jest świetnie wykonany a przy tym cudownie wygląda!

Kalendarz pochodzi ze sklepu mygiftdna.pl <3

Znacie ten sklep? Znajdziecie w nim mnóstwo pomysłów na prezent !!
Zresztą zajrzyjcie i sami sie przekonajcie.

Teraz zapraszam do dalszej części wpisu . . . 


"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w swoje marzenia"


wtorek, 10 listopada 2015

** Babskie filmy i nie tylko! Coś na jesienne wieczory! **


Dziś przedstawię Wam filmy, które warto obejrzeć. Są to filmy raczej dla kobiet, ale nie wszystkie. Niektóre można obejrzeć z partnerem :) Przy większości z nich śmiech gwarantowany! ;)

Filmy idealne na tą brzydką, jesienną pogodę. . . 


piątek, 6 listopada 2015

** Konferencja MEET BEAUTY - mała relacja **

Czas napisać małą relację z konferencji, która odbyła się 24 października. Tak, mowa tu o konferencji MEET BEAUTY, która była  przeznaczonej dla vlogerów i blogerów. Myślę, że większość z Was o niej słyszało, ponieważ było dosyć głośno o tym wydarzeniu. 

Jestem bardzo zadowolona, że mogłam na niej uczestniczyć!

Zobaczcie zdjęcia! 


środa, 4 listopada 2015

**Moja mała wish lista**


Hej, hej :) Dziś pokażę Wam moją "małą" wish listę. Powiem Wam szczerze, że dawno nie przeglądałam asortymentu zagranicznych sklepów. Przez przypadek coś zwróciło moją uwagę, więc postanowiłam zobaczyć co tam mają ciekawego. Pokażę Wam co dodałam do swojej wish listy.

"W życiu nie każda droga prowadzi tam gdzie chcemy. Nie wszyscy ludzie jakich na niej spotkamy są godni uwagi, ale każdy dzień jest wart tego, by przeżyć go po swojemu" 



sobota, 31 października 2015

** SENSILIS - recenzja produktów. Maska do twarzy, tonik odżywczo - nawilżający**


Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat dwóch produktów marki SENSILIS. Przypuszczam, że większość z Was jej nie zna, ponieważ jest to nowa marka. 

Opowiem Wam o :



Myślę, że sa to dosyć ciekawe produkty, także zachęcam do zapoznania się z moją opinią.



wtorek, 27 października 2015

**Efekty zapuszczania włosów - PLAN DZIAŁANIA NA KOLEJNE MIESIĄCE. CZĘŚĆ III**


W końcu udało mi się ogarnąć post z włosami! Dziś prezentuję Wam plan działania na kolejne miesiące oraz efekty moich starań o długie, piękne włosy. Jest to już część III !
Część pierwszą zobaczycie TU, część II - TU. Oczywiście w każdej części jest pokazana długość włosów, abyśmy mogli zobaczyć czy włosy ruszyły z miejsca :) Powiem Wam, że jestem zaskoczona zmianą długości!! Szczerze nie widziałam różnicy a teraz porównując zdjęcia, mam uśmiech na twarzy! Moje włosy wcześniej nie rosły!! Kruszyły się a teraz zmiana długości jest naprawdę widoczna!! 
Chyba jestem na dobrej drodze! 
Jak widać, chcieć to móc!!

Ale jeszcze długa droga przede mną, ponieważ moim celem jest DŁUGOŚĆ DO PASA!! Jednak wiem, że mi się uda! MUSI :)

Zapraszam do czytania i porównania zdjęć . . . 

MANCHESTER - Lubię Twoje włosy (piosenka na temat, żeby lepiej się czytało post :D )


niedziela, 25 października 2015

**WonderShow VOLUME MASCARA - recenzja, efekt przed i po**

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat mascary "Wonder Shadow" od Eveline Cosmetics.  Jeśli chodzi o mnie, jestem osobą, która przywiązuje dużą uwagę do rzęs. Kiedyś już Wam mówiłam że lubię efekt "burzy" rzęs. 

Jak sprawdził się ten produkt u mnie?

Zapraszam do krótkiej lektury i masy zdjęć. . . 

"Kobieta musi mieć dwie rzeczy: KLASĘ i BAJECZNY UROK"


czwartek, 22 października 2015

** "WARKOCZE - Przewodnik krok po kroku" LAURA I MARIE + KONKURS! **


Dziś chciałabym Wam przedstawić bardzo interesujący poradnik. Jest to książka, w której znajdziesz mnóstwo inspiracji! 
Włosomaniaczki nie przejdą obok niej obojętnie! :)

Lubisz warkocze??
TA KSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE !!

Ps. Mam dla Was niespodziankę! Jeden egzemplarz jest do WYGRANIA! 
Więcej informacji w poście. . . 



wtorek, 20 października 2015

** Sportowa bluza - street style **

Dziś mam dla Was sportową stylizację. Dawno u mnie takiej nie było, zazwyczaj ubieram się elegancko. Jednak od czasu do czasu lubię założyć dziurawe spodnie, za dużą bluzę i wygodne sportowe buty. Jak widzicie postawiłam na totalny luz i wygodę. Każdy od czasu do czasu lubi zmiany.

"Bo jedyną rzeczą gorszą od ślepoty jest mieć wzrok ale nie dostrzegać, tego co najważniejsze"

piątek, 16 października 2015

** Moje jesienne niezbędniki, umilacze! **

Dziś zgodnie z zapowiedzią, chciałabym Wam pokazać moje jesienne niezbędniki i umilacze. 
Według mnie jesień jest piękną porą roku. Bywają dni deszczowe, ponure, źle wpływające na samopoczucie. Wtedy właśnie trzeba sięgnąć po "umilacze". Jednak są też dni, które sprawiają, że człowiek rodzi sie na nowo. Jesienią uwielbiam chodzić po parkach i  podziwiać naturę! Jest taka piękna! Uwielbiam obserwować liście dęba, buku, brzozy i innych drzew. Spadając na ziemię tworzą wielobarwny dywan, który uwielbiam. Lubię też obserwować zwierzęta, ostatnio widziałam mnóstwo wiewiórek. Nie wiem jak to jest u Was ale jeśli chodzi o mnie, widok parku w słoneczny, jesienny dzień wzbudza bardzo przyjemne emocje.

Zapraszam do zapoznania się z moimi umilaczami i niezbędnikami jesieni. Chętnie poznam też Wasze pomysły na umilanie sobie czasu w te deszczowe, pochmurne i wietrzne dni.

"Jesień . . . czas depresji i przemyśleń"

Czy oby na pewno?

środa, 14 października 2015

** HAUL WRZEŚNIOWY **

Dziś mam dla Was HAUL WRZEŚNIOWY, wiem że mamy już połowę października ale jak to się mówi "lepiej późno niż wcale". Generalnie mam sporo zaległości z postami, dostaję sporo anonimowych komentarzy, z uwagą że ostatnio mało kiedy dodaję posty. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, czasami z braku czasu, czasami z lenistwa a czasami z braku weny. Mam ostatnio dziwne dni, łapie mnie jakiś moralniak życiowy. Myślę, że wiecie o co chodzi i rozumiecie, bo przecież też jesteście ludźmi. 
Dzisiejszy dzień jest dla mnie dosyć dziwny, rano otworzyłam oczy i miałam milion różnych myśli. Niby wiele myśli a totalna pustka w głowie. Nie potrafię nawet tego wytłumaczyć. Filmik, który dziś nagrałam jest troszkę pokręcony a raczej ja jestem pokręcona haha. Wybaczcie, taki dzień. No ale dość już gadania, przechodzimy do sedna, czyli nowości wrześniowych!

"Martwienie nie zabierze jutrzejszych problemów, ale zabierze dzisiejszy spokój"


sobota, 10 października 2015

** JOY BOX - październik. Co kryje w środku?? **


Dziś chciałabym Wam pokazać zawartość pudełeczka JOY BOX !
Jak widzicie szata graficzna pudełeczka zachwyca! 

A jak jest z zawartością?

Tego dowiecie się niżej . . . 

"Nie możemy zmienić wiatru, ale możemy stawiać żagle"


środa, 7 października 2015

** Kombinezon khaki **

Dziś chciałabym Wam pokazać moją propozycję stylizacji, w której główną rolę odgrywa kombinezon od madamcollection . Kombinezony są o tyle wygodne, że nie trzeba przy nich dużo kombinować. W zasadzie to sam kombinezon robi nam całą stylizację, jedynie trzeba dobrać dodatki i ustalić czy chcemy wersję sportową czy też elegancką. Ja dziś postawiłam na elegancką formę ubioru. Świadczą o tym szpilki, czarna ramoneska i torebka

Zobaczcie jak prezentuje się całość. . . 


"Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać.
Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem" 


niedziela, 4 października 2015

wtorek, 29 września 2015

**Podkłady L'Oreal True Match - Nowa formuła ! Recenzja**


Dziś chciałabym Wam przedstawić nowość firmy L'Oreal, mianowicie podkłady TRUE MATCH.
Jak wiecie, jakiś czas temu dostałam je do testowania. Dziś przedstawię Wam moją opinię.

Jeśli jesteście ciekawi to oczywiście zapraszam do czytania.

"Unoś słowa, nie głos.
To deszcz żywi kwiaty, nie piorun"

poniedziałek, 28 września 2015

** Miła niespodzianka od mamy! Wielka paczka!!**


Dziś chciałabym Wam pokazać paczkę jaką dostałam od mamy. Przyznam szczerze, że bardzo mnie zdziwiła. Nie wiem jak Wasze mamy ale moja jest naprawdę cudowna! 
Jeśli chcecie zobaczyć co mi wysłała, zapraszam do obejrzenia filmiku . . . 

środa, 23 września 2015

**Zakupy w Niemczech - WYPRZEDAŻE !! Nowe video !!**


W końcu zaczyna sie u mnie układać, czarne chmury odleciały! Poczułam, że znów chcę nagrywać!
Takim oto sposobem mój kanał na youtube znowu rusza! 
Pierwsze koty za płoty, jak to sie mówi.

Jeśli macie ochotę to zapraszam do obejrzenia filmiku.
Zobaczycie w nim kilka moich wpadek, bo jak mogło być inaczej haha a także zakupy wyprzedażowe ;)
Ubrania, torebki, buty + KADZIDŁA !! 
Ale to nie takie zwykłe kadzdiła :D

Obejrzyjcie koniecznie !

poniedziałek, 21 września 2015

**KREATYWNIE - Motta, cytaty, powiedzenia, złote myśli. Pomysł na prezent**


Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł. Jak już wiecie uwielbiam różnego rodzaju złote myśli, mądre cytaty czy też powiedzenia. W sumie kto ich nie lubi? W gorsze dni zawsze motywują! 
Postanowiłam wszystkie złote myśli, które mi sie podobają zebrać w jednym miejscu. Mianowicie pamiętniku, który otrzymałam w gratisie do książki Demi Lovato. Pisałam o niej TU (polecam zajrzeć).

Mało tego!

Wiecie co zrobię za kilka lat z tym pamiętnikiem???

Zajrzyjcie do wpisu a się dowiecie . . . 



piątek, 18 września 2015

**Szary kombinezon**

Nie wiem jak u Was ale u mnie wczoraj była cudowna pogoda, znów można było pokazać nogi :) Korzystając z okazji, wyciągnęłam z szafy szary kombinezon, w którym bardzo często chodziłam gdy jeszcze było cieplutko. Zresztą jeśli obserwujecie mnie na instagramie to dobrze o tym wiecie. 
Kombinezon zamawiany był u MaratMarat2010. Serdecznie polecam, jest naprawdę warty uwagi. Kolejną rzeczą jest torebka zmawiana u whiteandgrey. Polecam zajrzeć na aukcje ;) Jeśli chodzi o biżuterię, postawiłam na trzy kolorowe bransoletki, które są robione własnoręcznie przez bardzo sympatyczną dziewczynę. Aukcję z bransoletkami znajdziecie TU. Buciki widoczne na zdjęciach pochodzą ze sklepu labotti.pl, uwielbiam je. Są bardzo wygodne i pasują do wielu stylizacji.

"Kiedy chcesz się poddać, przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś"


środa, 16 września 2015

**Lakier z serii Mini Max - Eveline Cosmetics. Recenzja**


Dziś mam Wam do pokazania, kolejną nowość od Eveline Cosmetics. Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Prawdę mówiąc na żadnym się jeszcze nie zawiodłam.
Dziś chciałabym zaprezentować NOWOŚĆ! 
Mianowicie dwa lakiery do paznokci z serii Mini Max BIG BRUSH. 

Czy z lakierów również jestem zadowolona? 
Sami się przekonajcie ;)

niedziela, 13 września 2015

** TO WAŻNE! Ochrona ust - Eveline Cosmetics 8w1 total action, serum do ust **


Jak wiecie ochrona ust jest bardzo ważna, zwłaszcza porą jesienną i zimową. Aktualnie pogoda za oknem pozostawia dużo do życzenia. Dzięki firmie Eveline Cosmetics mam okazję przetestować najnowszy produkt jakim jest serum do ust 8w1 total action

Jak się u mnie sprawdził?

Zobaczcie sami. . . 

wtorek, 8 września 2015

** Wakacyjny JOYBOX. Co zawiera? **


Dzisiaj pokażę Wam zawartość najnowszego pudełeczka JOYBOX. Jeśli nie znacie tego magicznego cudeńka, zajrzyjcie TU. W tym wpisie podałam więcej informacji ogólnych.
A teraz zapraszam do rozpakowania razem ze mną JOYBOXa! 

"Piękno jest w nas!"


piątek, 4 września 2015

** Kolorowy zawrót głowy - Torebka Fabiola**

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa torebka, w której jestem zakochana! Ma piękny różowy kolor, jest świetnej jakości i super się prezentuje. Czego chcieć więcej? Poza tym dostała naprawdę dużo komplementów, nawet w sklepie spożywczym! haha 
Sukienka, którą mam na sobie kupiona była za jakieś 7zł z kosztem wysyłki na ebayu, sandałki pochodzą z allegro od użytkownika o nazwie whiteandgray. Polecam sprzedawcę ;) 
Jeśli chodzi o zdjęcia, robione sa w różnych miejscach. Pierwszy raz poszłam na zdjęcia z osobą całkowicie mi obcą. Powiem Wam, że jest to fajne doświadczenie! Zdjęcia wykonała Olena Herasym. Serdecznie Was zapraszam na jej fanpage oraz stronę, być może ktoś z Was też się skusi na sesję z nią. Kobieta jest naprawdę bardzo sympatyczną osobą, także atmosfera jest naprawdę super! POLECAM!

"Kochamy nie dzięki temu, że znaleźliśmy idealną osobę, lecz dlatego, że nauczyliśmy się widzieć ideał, w kimś kto nie jest idealny" 



środa, 2 września 2015

** Coś co łagodzi objawy stresu i dodaje energii! - NOBLE HEALTH PROVITAL ACTIV + **


Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o pewnym suplemencie. Na wstępie powiem, że jest on przeznaczony dla osób, które mają problemy ze stresem, częstym uczuciem przemęczenia, brakiem równowagi kwasowo-zasadowej. Sprawdzi się także u osób odczuwających osłabienie organizmu. 
Czy któryś z tych problemów jest Ci znany?
Jeśli tak to zapraszam do dalszej części wpisu, być może i Ty skorzystasz!



poniedziałek, 31 sierpnia 2015

**Instagram mix - magic_lovv**

Jak wiecie albo i nie wiecie, posiadam konto na instagramie. Mam już je od dawna, jednak nigdy nie poświęciłam mu wpisu. Teraz chciałabym zająć Wam chwilkę i zaprosić do obejrzenia mojej galerii. Ja osobiście lubię robić zdjęcia, bo dzięki nim wracamy do różnych chwil, tych dobrych jak i tych gorszych, różnie to bywa. Jednak ja zawsze patrze na to pozytywnie i z uśmiechem na twarzy!

"Nie chodzi o to aby ładnie wyjść na zdjęciu...
Chodzi o to, żeby po latach patrząc na zdjęcie i wspominając historie, pojawił się uśmiech na twarzy."



czwartek, 27 sierpnia 2015

**Obcisła sukienka i JellyBag**

Dziś chciałabym Wam zaprezentować sukienkę ze sklepu SakoLife. Znacie ten sklep? Ja niedawno go odkryłam. Powiem Wam szczerze, że jestem nim zachwycona! Sukienka kosztowała 38zł! 
Co lepsze na hasło :MAGICLOVV macie 15% zniżki! 
Nie tylko na sukienkę ;) Na cały asortyment! 
Także szczerze polecam zajrzeć, naprawdę warto.

Wzorzystą sukienkę połączyłam z dobrze Wam znanym shopperem Jelly Bag. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że w tym sezonie tego typu torby królują! Jak wiadomo każdy chce kupić jak najtaniej. Taka oryginalna torba kosztuję naprawdę sporo, ja ją znalazłam na allegro u mnbutik_pl. Torba jest naprawdę bardzo wygodna i super się ją nosi. Powiem Wam, że jak wracałam do domu to słyszałam jak za mną ktoś mówił "O też muszę sobie kupić tą torbę tylko różową" W myśli się zaśmiałam i pomyślałam "No tak, ja też miałam kupić różową, ale różową już mam, tyle że trochę innego typu" hehe 
Jeśli chodzi o buciki, to zamówiłam je u whiteandgray. Jak zdążyliście zauważyć u tej allegrowiczki zamówiłam już torbę, którą mogliście zobaczyć w tym poście, oraz sandałki widoczne w tym poście. Kobieta ma bardzo dużo fajnych rzeczy i warto tam zajrzeć. Można upolować rzeczy z sieciówek po atrakcyjnych cenach. Jednak jeśli chodzi o te buty to niestety powiem jedno - KATASTROFA! Buty pochodzą ze sklepu Reserved, ale tak obcierają, że szok! Nigdy  żadne buty nie zrobiły mi aż takiej krzywdy ;/ Strasznie zdarły mi skórę ;/ Ledwo wróciłam do mieszkania, po schodach już wchodziłam boso. Coś strasznego.  No dobra już się nagadałam. 
Zapraszam do oglądania zdjęć :) 

"Daj sobie wsparcie, ufaj we własne siły.
Przecież to jest Twoje życie i naprawdę tylko Ty masz moc decydowania jak ono będzie wyglądało"


poniedziałek, 24 sierpnia 2015

**Szara, nietypowa sukienka**

Dziś mam dla Was stylizację w sukience, którą powinnam już dawno pokazać. Jednak nie miałam ochoty na zdjęcia i pokazują ją teraz. Wybaczcie za ten nudny krajobraz ale zdjęcia robiłam w Białej Podlaskiej pod moją klatką hehe. Jeśli chodzi o sukienkę to nie da się ukryć, jest dosyć nietypowa. Powiem Wam szczerze, że za każdym razem jak ją zakładałam widziałam, że przykuwa uwagę zarówno u mężczyzn jak i u Kobiet. Dostałam również wiele komplementów, gdy ją miałam na sobie. Jestem bardzo zadowolona z wyboru i naprawdę mogę szczerze Wam ją polecić. Na żywo wygląda jeszcze lepiej! Sandałki to póki co standard. Wbrew pozorom, są bardzo wygodne! Tyle w nich chodzę, że już nawet trochę się pozdzierały. Jeśli byłybyście nimi zainteresowane, to kilka sztuk jest jeszcze dostępnych. 
Zapraszam do oglądania zdjęć!

"Będzie dobrze! Twój statek przetrwa wszystkie sztormy i burze - patrz z wiarą w przyszłość i płyń dalej przed siebie."


czwartek, 20 sierpnia 2015

** Blue dress - niebieska sukienka**

Kolejna stylizacja, w której główną rolę odgrywa niebieska sukienka z falbanką. Przyznam szczerze, że jest to moja pierwsza sukienka posiadająca falbankę. Gdy ją ujrzałam na stronie, od razu się zakochałam! Musiałam ją zamówić. Nie żałuję. teraz bardzo często w niej chodzę, była już kilka razy prana i nic się  z nią nie dzieje. Także jeśli chodzi o mnie to mogę szczerze polecić ;) Jak widzicie aby podkreślić figurę założyłam pasek, bardzo często tak robię ;) Sandałki, które mam na sobie zamówiłam bardzo tanio na allegro. Dokładnie u tej Pani. Świetnie mi się w nich chodzi, są bardzo wygodne ;)
Bransoletka także zasługuję na uwagę, ponieważ jest samodzielnie robiona przez firmę ENCE PENCE. Powiem Wam, że moja ciocia także robi bransoletki i powiedziała, że ta jest naprawdę solidnie wykonana, także również mogę polecić ;)

"I apeluję, abyś zauważał, kiedy jesteś szczęśliwy, i wykrzykiwał lub mruczał albo pomyślał w pewnym momencie:
JEŚLI TO NIE JEST PIĘKNE, TO CO JEST? "



poniedziałek, 17 sierpnia 2015

**Sportowa szara sukienka**

Na samym początku chciałam Was przeprosić, że tak długo nic nie dodawałam. Wiele z Was się zastanawiało dlaczego. Powiem Wam jedynie, że życie od czasu do czasu lubi płatać figla i daje porządnie popalić ale wiecie co? Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wróciłam do Was silniejsza ;) Przyznam szczerze, że chciałam nawet przestać prowadzić bloga ale kilka osób wyperswadowało mi ten głupi pomysł z głowy. Teraz gdy przemyślałam wszystko, przyznam że faktycznie pomysł był głupi. Bo tak daleko już zaszłam. Nie zrezygnuję, idę dalej. . . 

"W życiu nie ma tylko GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL" 

Koniec wstępu, przechodzę do stylizacji.
Ciężko mi powiedzieć co w tej stylizacji odgrywa główną rolę. Na pewno na uwagę zasługuje sukienka. Jest z bardzo wygodnej i miękkiej dzianiny. Nie wymaga wielkiego wystylizowania, jest prosta i wygodna. Sama w sobie wygląda świetnie! Lubię gdy ubranie ma to coś. Sukienkę mogę Wam szczerze polecić. Ostatnio bardzo często w niej chodziłam, także z czystym sumieniem polecam. Podkreślę jeszcze że ja zamawiałam rozmiar XL. Jeśli będziecie zainteresowane sprawdźcie dokładnie wymiary. Na głowie mam chustkę, z którą także mało kiedy się rozstaję. Nosze ją bardzo często. Jest idealna na lato, na takie upały. Kuferek widoczny na zdjęciach zamawiałam na allegro. Ostatnią już rzeczą ze stylizacji, są buty. Białe, klasyczne trampki. Co tu dużo mówić, one zawsze i wszędzie świetnie wyglądają!

środa, 29 lipca 2015

**Rodzinna wycieczka do nietypowego muzeum - NIEMCZECH + VIDEO**

Niedawno miałam okazję być w bardzo fajnym muzeum. Postanowiłam, że pokażę Wam małą relację z tego miejsca. Myślę, że jest na co popatrzeć. Naprawdę bardzo fajne miejsce. Dodatkowo niektóre z Was chciały zobaczyć w całości sukienkę, którą przerobiła mi mama. Chodzi dokładniej o sukienkę z tego wpisu. Jak już wspomniałam była za krótka i podciągała się do góry, myślę że znalazłyśmy idealne rozwiązanie na nią.

Zapraszam do oglądania . . . 
Ps. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ponieważ są robione telefonem, było tam za ciemno na aparat a flesz nie odzwierciedlał klimatu. Niedługo na moim kanale youtube pojawi się video z tego miejsca ;)

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...