poniedziałek, 8 grudnia 2014

** Zrobiona na szaro- Outfit**

Nie wiem czy zauważyliście ale ostatnio spodobał mi się kolor szary.Wcześniej nie czułam się w nim dobrze i uważałam, że do mnie nie pasuje. Tak szczerze mówiąc w swojej szafie nic nie miałam szarego. Teraz jest wręcz przeciwnie :) Nie wiem czym to jest spowodowane ale ostatnio pokochałam ten kolor :)

Długo szukałam szarego sweterka w serek, tez od jakiegoś czasu mi się podoba ten krój. Znalazłam go w sh za jedyne 2zł, do tego założyłam bardzo nietypowe spodnie. Według mnie są bardzo oryginalne bo mają nietypowy krój. Można je nosić w stylizacjach eleganckich, sportowych bądź takich, jak ja dzisiaj wam pokazuję  czyli elegancja przemieszana ze stylem sportowym.
O elegancji świadczy białą koszula założona pod szarym sweterkiem, torebka oraz płaszczyk. Wszystko przełamałam dresowymi spodniami oraz sportowymi butami.
Myślę że całość wygląda dobrze.


 Płaszczyk - Sheinside
Sweterek - Zara (sh 2zł)
Koszula - Bershka
Spodnie - Finezja
Torebka - iZetka
Buty - Henry Kole
Okulary - Oasap 

Lubicie szary kolor?:)
Co sądzicie o stylizacji?:)
Pamiętajcie, że na blogu trwa konkurs -> KLIK







PODPIS


50 komentarzy

  1. Świetna stylizacja :) Widzę że też podwijasz rękawy ? :)
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary kolor uwielbiam, ale spodnie nie w moim typie : p

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te spodnie;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szary uwielbiam, dla mnie to taka klasyka jak czerń i biel ;)
    Połączenie sweterka w serek z koszulą - idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i świetnie Ci wyszło te szare polaczenie ;) A spodnie są GENIALNE!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda :) w szpilkach byłoby równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega połączenie! bardzo fajnie wszystko ze sobą zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są bardzo fajne, lecz przy moich szerokich biodrach taki fason mnie strasznie pogrubia :) Może w wersji czarnej by było trochę lepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strój,Szczególnie płaszczyk ! Jedynie te torby z tego materiału mi nie przydadły do gustu, moja mama kupiła i strasznie mi sięnie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO FAJNA STYLIZACJA.
    LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA.

    SUPER LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi osobiście nie podobają się tego typu spodnie ;) ale torba świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tez coraz bardziej przemawia kolor szary :D
    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. coś nie jestem przekonana do takich spodni ale Twoja stylizacja jest fantastyczna, świetnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super płaszczyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze znakomicie wygladasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! Także uwielbiam kolor szary ale również biały i czarny. http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są po prostu rewelacyjne!!! W ogóle cały zestaw mega. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że kocham szarości i popiele.

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe te spodnie :-) podobają mi się w zestawieniu z ta kurteczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pasuja ci takie kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super;) cudowny sweterek;) i piękna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spodnie
    torebka też bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie, mają nietypowy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw! a torebka przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie Kochana wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne są te spodnie :) nie jestem jedynie przekonana do tej torebki, akurat w tym zestawieniu, ale pomijając to, jest super :) !

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie wyglądasz :)) w kolorze szarym ci do twarzy :) Ładnemu we wszystkim ładnie :*
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też polubiłam szary kolor :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja:):):) Do twarzy Ci w takich kolorach:):) Spodnie i torebka cudeńka:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz :)
    Szary jest moim zdaniem perfekcyjnym kolorem na jesień!
    Mam podobną stylizacje tutaj : http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2014/11/patricia-kazadi-limited-edition-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszcz piękny :)
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialnie dobrane kroje, uwielbiam takie stylizacje gdzie dominuje jeden kolor. A torebka jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz ! Spodnie są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.