piątek, 5 grudnia 2014

**Zdrowie to podstawa, więc żyj zdrowo. Przepisy na soki**

Dziś post, który ląduje do zakładek "Kulinaria". Dawno go nie uzupełniałam :)
Chciałabym Wam pokazać prezent jaki dostałam od Ukochanego już jakiś czas temu :) 
Traktujemy go jako prezent na gwiazdkę <3
Od zawsze chciałam mieć sokowirówkę, aby pić zdrowe soczki <3 Marzyło mi się to i jak widać marzenia się spełniają :)
Jestem zwolenniczką zdrowego trybu życia :)
A Wy?

Odkąd mam sokowirówkę takie soczki pijemy codziennie :) Przy obiadku, kolacji czy śniadaniu, taki soczek jest świetnym dodatkiem :)
Dziś użyłam marchwi i jabłuszek, czasami dodaję też banana ale nie często, ponieważ banany są tuczące a ja aktualnie staram się jeść rzeczy mniej kaloryczne :) 

Zanim przejdę do przepisów na soki, chciałabym wam polecić fajne i tanie noże :) Jak wiecie mieszkam na stancji, także z tymi nożami tu bywa różnie, bo mieszkam jeszcze z 3 osobami a są to chłopy :) Także wiadomo jak to z nimi jest, wszystkiego trzeba szukać haha
Noże zamówiłam tutaj -> ostry-sklep.pl
Ten (KLIK) i ten (KLIK)
Naprawdę polecam, mega ostre! Mimo naprawdę niedużej ceny, ich wykonanie jest bardzo solidne ;) Doskonale sprawują się przy krojeniu dosłownie wszystkiego! Mięso, owoce, warzywa, te miękkie i te twardsze - generalnie nie ma to żadnego znaczenia. Nie potrzeba dużo wysiłku aby cokolwiek przy ich użyciu pokroić, bo można odnieść wrażenie, że tylko trzyma się nóż, a on sam kroi :)
 

Naturalne soki dla zdrowia psychicznego

SOKI NA STRES 
nr 1.
- 1 jabłko 
-125g czarnych porzeczek 

nr 2.
- 1 łodyga selera naciowego
- 2 duże marchwie
- 125g fasoli szparagowej
nr 3.
- 125 gram kapusty włoskiej
- ćwiartka buraka
- 4 pomidory

SOKI NA BEZSENNOŚĆ
nr 1.
- 125 gram kalafiora
- 125 gram kiełków fasoli
- 2 duże marchwie

nr 2.
- 1 pomarańcza
- 175 gram malin

SOK WZMACNIAJĄCY ORGANIZM

- 5 średnich jabłek
- 5 średnich marchewek
- pół kg bananów
- 3 małe owoce kiwi
- 1 średni burak

Naturalne soki dla zdrowia fizycznego

SOKI DLA PIĘKNYCH WŁOSÓW
nr 1.
- 2 duże marchwie
- 6 rzodkiewek
- 125 gram kapusty

nr 2.
- 3 liście kapusty włoskiej
- 2 duże marchwie
- 125 gram fasoli szparagowej
nr 3.
- mała kiść winogron
- 2 grube plasterki ananasa

SOKI DLA ZDROWYCH OCZU
nr 1
- 2 duże marchewki
- 4 cząstki brokułów
- 4 cząstki kalafiora

nr 2.
- 1 grejpfrut 
- 1 mango

SOKI DLA ZDROWEJ SKÓRY
nr 1.
- ćwiartka papryki czerwonej
- ćwiartka papryki zielonek
- 1/3 dużego ogórka

nr 2.
- ćwiartka pęczka koperku 
- 50 gram czerwonej kapusty
- półtora jabłka

nr 3.
- 2 duże marchewki
- 2 łodygi selera naciowego

No to na zdrowie Kochani!!! :*


Macie sokowirówki? 
Pijecie takie soczki?


Przypominam o konkursach mikołajkowych :)

Do wygrania bon o wartości $30 -> KLIK
Do wygrania biżuteria -> KLIK Jutro wyniki :)





PODPIS

25 komentarzy

  1. najlepsze soki zimą:) też sobie takie robię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez marzę o takiej sokowirówce ale zanim doczekam sie jejtominie jeszcze kilkaset lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na post.Uwielbiam soki marchewkowe! :)
    Zapraszam do mnie:)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetny post <3 zapisałam sobie wszystkie przepisy na soczki :)
    Ja najczęściej robię standardowo z jabłek i marchewki, czasem dodaje banana :) Lubię też typowo warzywne i dodaje do nich na końcu tabasco. Same witaminy, nie to co te soki w sklepach naładowane chemią ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świeżo wyciskane soki ! Przymierzam się do kupna nowej sokowirówki,bo moja obecna jest już taaka stara :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robione soki! Ale prawda jest taka, że niestety dużo z tym roboty a mało soku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam takie soki. Przewaznie jablo-pomarancz. Raz wypilam jablko-kiwi, ktory jest mega dobry, ale niestety mam uczulenie na kiwi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakoś z kiwi słabo smakują bo mają taki gorzki posmak ;P ale od czasu do czasu mogę wypić :))

      Usuń
    2. Zalezy od owocow, bo czasem takie kwasne, ze masakra. Ale warto pic:)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie soczki, dlatego mam w planach zakupić w końcu sokowirówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiecznie piję takie soki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam sokowirówki ale zastanawiam się nad kupnem, rok temu tata mi kupił blender i od tamptej pory ciagle jem jakieś zupki creme, pije takie gęste soki z pomarańczy, bananów i malin, robię sosiki itd :)
    Soki często u chłopaka piję, jego mama robi pyszne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam świeże soki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam sokowirówkę i uwielbiam soki ale ciągle jestem w takim biegu, że zapominam o tym by je robić :D Ale narobiłaś mi smaka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, ale fun na te soki teraz :D naprawdę chyba sobie nazbieram na taką sokowirówkę, super sprawa!
    zapraszam do mnie i dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napiłabym się takiego soczku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam soki domowej roboty :) sokowirówkę kupiłam dosłownie tydzien temu :) jedno jest pewne tego typy soki są najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wyciskarka do soków u mnie w częstym użyciu, zwłaszcza zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it
    to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.

    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!


    Check out my webpage :: kredyt bez dochodu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamiast soków wolę iść do lekarza. A najlepiej takiego, u którego jest rejestracja pacjentów online. Bardzo to ułatwia sprawę i oszczędza dużo czasu. Soki uwielbiam, ale nie w celach zdrowotnych

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.