piątek, 26 grudnia 2014

**Zabieg MASCARA & HENNA- Klinika urody&SPA**



Jakis czas temu na fp pisałam wam, ze wybieram się na zabieg "MASCARA" do Kliniki urody&SPA. Byliście bardzo ciekawi efektów, w sumie tak jak i ja :)
Dzis chciałabym Wam pokazać prace jaka wykonała Justynka a także opisać po troszku zabieg ;) 
Także zapraszam ! 
 Zabieg był bardzo przyjemny, no może oprócz depilacji brwi. Ale dla urody warto czasami pocierpieć :)
Justynka pracowała z moimi rzęsami, ja leżałam na bardzo wygodnym fotelu a w tle leciała relaksująca muzyka. 
Czego chcieć więcej?
Rzesy zostały wytuszowane u góry i u dołu. Dodatkowo Justynka nadała brwiom kształtu i potraktowała je henna. 
Zależało mi na lekkim efekcie. Nie lubię sztucznych, cieniutkich brwi, a do tego pomalowanych głęboka czernią. Blee....
Wole naturalność.
Teraz dzięki zabiegowi nie muszę się malować :) Mam spokój na okolo 3 tygodnie :) 
Zdjęcia zostały zrobione po tygodniu od zabiegu, zobaczcie jak Mascara dobrze się utrzymuje :)

  Więcej o zabiegu przeczytacie na stronie kliniki -> KLIK

 Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.
W klinice panuje bardzo mila atmosfera. Obsługa oraz właścicielka kliniki są bardzo mile i przyjazne! 
Jeśli jesteście z Warszawy koniecznie umówcie się na jakaś wizytę!
Al. Szucha 3 lok.1
Link do fp -> KLIK
Byłam także na cyfrowym zdobieniu paznokci. Post -> KLIK 
Ps. Mascara może być wspaniałym rozwiązaniem na Sylwestra! :)
Dziękuje Kasiu za zaproszenie! :)
 
?


PODPIS


33 komentarzy

  1. nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak mascara na kilka tygodni :O
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tego nie znałam, dlatego poszłam na to hehe

      Usuń
  2. Nigdy nie maluję swoich brwi, henny również nigdy na nich nie miałam. U Ciebie efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt ;) nie słyszałam nigdy o tym wcześniej :)

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu. Jestem strasznie ciekawa jakby to wyglądało na moich rzęsach ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał efekt świetny i ile spokoju, nawet nie wiedziałam, że coś takiego można zrobić :D
    Już rzadko mi to sie dzieje ale czasami tak, tak bardzo się denerwuję jak kończę makijaż i nagle przy rzęsach robię plamkę na oku albo na twarzy przypadkiem.. ghh
    Wygląda bardzo naturalnie, podoba mi się
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, nie malowanie rzęs przez 3 tygodnie, brzmi mega kusząco :D Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że jest coś takiego, ale fajna rzecz. Nie lubię malować rzęs i było by to dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, ja też nie wiedziałam, że cos takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prawo jazdy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście nie muszę stosować henny :) Nie przepadam jak ktoś mi robi coś przy oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt, faktycznie wszystko to bardzo trwałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam grube brwi i nie muszę ich malować. U ciebie efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o czymś takim, efekt fenomenalny! :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja własnie też mam zamiar wybrać się i coś zrobić z brwiami;p

    OdpowiedzUsuń
  16. wow efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana ten sweter jest swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego:)
    Świetny blog:) Pieknie wyglądasz:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. o qrcze... ciekawe, nie wiedziałam, że istnieje taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim brwiom by się coś przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt swietny! Tez lubie naturalny look :)

    @addictionfix
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest świetny!!!! Masz piękny sweter:):)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.