środa, 17 grudnia 2014

**Spotkanie z Krystyną Mazurówną&Agnieszką L. Janas - książka "ELEGANTKI" + WishLista**

Jakiś czas temu, dostałam zaproszenie na spotkanie z autorką książki "Elegantki. Moda ulicy lat 50. i 60. XX wieku" oraz jedną z bohaterek Krystyną Mazurówną. Oczywiście skorzystałam z zaproszenia, bo taka okazja więcej się nie powtórzy. Spotkanie odbyło się w butiku SHE/s A RIOT.
Autorka jak i jedna z bohaterek książki okazały się naprawdę wspaniałymi Kobietami. 
Agnieszka L. Janas to historyczka i dziennikarka prowadząca ekspercki blog o modzie. Jest naprawdę bardzo miłą i sympatyczną Kobietą. 
Krystynę Mazurówną myślę, że każdy kojarzy :)
Szczerze mówiąc trochę bałam się spotkania z ta Kobietą, jednak okazało się że niepotrzebnie. Była naprawdę bardzo miła.
Gdy zapytałam, czy mogę zrobić sobie z nią zdjęcie, odpowiedziała : "Z taką śliczną? Bardzo chętnie"
Także bardzo miło ją wspominam.
W trakcie rozmowy Pani Krystyna opowiadała o tym jak w tamtych latach kombinowało się z ubraniami, aby wyglądać modnie. Powiem Wam, że byłam zszokowana :D
Nie wiedziałam, że można wpaść na takie pomysły, jakie ona miała!
Uwierzcie mi, była naprawdę bardzo kreatywna!
Ale o tym wszystkim możecie przeczytać w książce <3
Gorąco polecam!

Macie książkę?
Czytałyście?
A może to dobry pomysł na prezent pod choinkę?:)

Chciałam jeszcze raz bardzo podziękować organizatorom za zaproszenie! DZIĘKUJĘ!
Ps. Mój chłopak także był bardzo zadowolony, że mógł uczestniczyć w spotkaniu :)

Kolejna cześć postu, WISLISTA ze sklepu 
ericdress.com! <3

Shoes/ Buty
Czy nie są słodkie? <3
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK - urocze !

Outerwears / Kurtki


1. KLIK - juz do mnie idzie, ale z innego sklepu :)
 2. KLIK - podobna też do mnie idzie <3
 3. KLIK 4. KLIK 

Knitwear /Swetry

1. KLIK 2. KLIK Czy nie jest słodki? <3 
3. KLIK 4. KLIK

Co Wam się najbardziej podoba?
Ja bym z chęcią to wszystko ukochała: D hehe

XOXO
Ps. Na fp KONKURSY ŚWIĄTECZNE!

PODPIS

21 komentarzy

  1. ona jest przeagentka !fajnie ze masz z nia foto slicznoto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to jedna z kobiet, które bardzo lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skuszę się na tą książkę, muszę za jakiś czas zajrzeć do biblioteki. Faktycznie w tamtych latach ciężko było z ubiorem, nie wyobrażam sobie teraz mnie ubranej w takie kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panią Krystynę również już kiedyś widziałam;) te niebieskie butki faktycznie bardzo urocze;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna i szalona kobieta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka naprawdę wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ekscentryczna kobieta, ale ma cos w sobie! :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JEST WSPANIAŁA!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę ...
    Czy mogę prosić o kliknięcie w link do bluzy?
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/15-12-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna osobowość i nie ma się co dziwić. W sumie "potrzeba matką wynalazku", a wtedy mało co można było kupić, więc dziewczyny same tworzyły:)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/12/rustykalny.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwujemy ;] pozdroo ;* --- > http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.