niedziela, 28 grudnia 2014

**Spacerek**

 W końcu udało nam się zrobić zdjęcia :) Po ciągłym deszczu nastal piękny, słoneczny, śnieżny dzień! Uwielbiam takie :) Z samego rana wzięliśmy pieska na spacer i poszliśmy się przejść :)
Przy okazji zrobiliśmy zdjęcia :)
Dzis ujrzycie outfit damski i męski :)

Mam na sobie bardzo wygodna dresowa sukienkę od Lalu. Mozna ja nosić na sportowo jak i elegancko. Jest bardzo praktyczna i wygodna :) Do niej założyłam już dobrze wam znane kalosze od Merg.pl. Uwielbiam je! Sa bardzo wygodne i pasują do wszystkiego :)
Na to założyłam puchowa kurteczkę i szalik w kratę z Butiku. Jako dodatek filcowa torba. Przyznam ze jest bardzo pakowna a do tego bardzo dobra jakościowo.


 Czapka - Sinsay
Szalik - Butik
Kurtka - xxx
Sukienka - Lalu
Torba playworkcreate
Buty - Merg.pl (inne zdjęcia TuTu)

 Buty - TU
Kurtka - Sh
Spodnie - Zara
Czapka - prezent 


Spacerek nam się bardzo udał:)
Pogoda wyśmienita <3
A jak u Was Kochani?:*
XOXO
PODPIS


50 komentarzy

  1. Torba cudna :) i stylizacje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno kupowałaś szal? Widziałam identyczny na sheinside a na stronie butiku nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe stylizacje 😚❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja, torebka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne zdjęcia, tak klimatycznie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Kochana wyglądasz!! :) A zdjęcia przepiękne! :) A Twój facet ma fajnie buciory! Zawsze mi się takie podobały :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądacie :) masz cudny szal! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są cudowne <3

    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądacie :) bardzo fajna ta sukienka, a szalik mega !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie.
    Super look.

    OdpowiedzUsuń
  11. szalik jest świetny! z chęcią sprawiłabym sobie podobny ;)
    w Gdańsku również śnieżnie i słonecznie. można powiedzieć, że nareszcie doczekaliśmy się ładnej zimy ;)
    _________________________________
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great look!)) Cool pics! www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super z was parka :)
    Futrzak cudo!!

    @addcitionfix
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na taką kurteczkę, mam nadzieję, że coś takiego na przecenach wypatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny outfity do tego świetnie wyglądacie razem ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja podoba mi się ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz takie buty jak ja :) Tylko ja mam beżowe. Bardzo fajny strój

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale genialnie :) I te podkolanówki wychodzące z butów - mega! Zadbałaś o każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko w Twojej stylizacji wywołuje u mnie głośne "wow" <3 nie byłam przekonana do filcowych toreb, ale ta jest cudowna :)
    A stylizacja Twojego chłopaka na plus zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja :) torebka mega ! :*

    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! <3 Bardzo podoba mi się Twoja torebka :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, moją uwagę przykuła ta piękna kurteczka <3
    jestem już tu po raz kolejny i dopiero teraz zdecydowałam się na obserwację, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WSPANIALE
    pozdrawiam:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia bardzo podoba mi sie twoja sukienka :)

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajowo... zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.