piątek, 19 grudnia 2014

**Poncho + KONKURSY**

W końcu mam dla Was outfit <3
Postanowiłam, że opublikuję go jako ostatni post przed moim wyjazdem do Niemiec :)
Jutro z ukochanym wyjeżdżam do Mamy, w końcu zobaczę ją i siostrę <3 no i oczywiści Krzysia i Davida :) Bardzo się cieszę :)
Szkoda tylko, że nie ma śniegu :( Nawet nie czuję tego świątecznego klimatu :( Jedyne co mi przypomina o świętach to świecące lampki w moim pokoju nad oknem i już spakowane prezenty w torbie. 
Bardzo się ciesze, że spędzę z nimi dwa tygodnie. Wszystkie najbliższe osoby będą w jednym miejscu i czego chcieć więcej? Jedynie smutno mi z jednego powodu, że siostrę zobaczę tylko przez chwilę, ponieważ ja wysiadam z busa a ona wsiada. No ale musi odwiedzić parę osób w Polsce ;) Więc nie mam jej tego za złe :) 
Outfit jaki wam pokazuję, jest prosty i zwyczajny o stonowanych kolorach :)
Kalosze są moim najnowszym zakupem, UWIELBIAM JE! 
Ps. u mnie na fp możecie wygrać bon o wartości 50zł na zakupy w sklepie merg.pl, także próbujcie ;* 


Czapka / Komin - Sinsay
Poncho - H&M (wylicytowałam za grosze na allegro)
Sweterwyjatkowa-szafa
 Leginsy - NEXT wynalezione za grosze na ShClothes
Zakolanówki - Vinted.pl  
Kalosze - Merg.pl
Torebka - LV

Kliknij na grafikę a przekieruje Cię do trwających konkursów ! 

Ja lecę się pakować, jutro z rana wyjeżdżamy <3 Jeszcze na pewno jutro przywitam się z Wami na fp :) Kolejny post przewiduję w poniedziałek, jest już gotowy. Będzie to relacja ze spotkania z  Caroline de Maigret i Sophie Mas :)
Także do poniedziałku Kochani <3
XOXO



PODPIS

47 komentarzy

  1. Śliczne zdjęcia i mega czapka ! :))
    Zapraszam do mnie
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja stylizacja jest świetna! Nie mogę się napatrzeć. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i za ile kupowałaś torebkę LV?? :o
    Ogółem bardzo fajna stylizacja! :))

    Zapraszam na nowy post - boskiebransoletki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z twoich postow i zdj zawsze płynie takie pozytywne ciepło:)
    wesolych swiat !!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia sa cudowne!
    Szczescia i milosci na swieta!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz :) pierwsze zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne poncho!!! Wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, kalosze ! ja czekam na wiosnę, kiedy w końcu będę mogła założyć moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry outfit! Kałosze przecudowne :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ufanego wyjażdu i wesołych Świąt. Piękna z Was para ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kalosze :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna z Was para :) A stylizacja naprawdę super, sama bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia i osoby na nich zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądacie :) super te kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ,the Pics are beautiful <3

    many Hugs and kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ,the Pics are beautiful <3

    many Hugs and kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia:) ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Śliczne poncho i komin.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  19. kaloszki są prześliczne, aż wzroku nie można oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi se bardzo kaloszki, mają idealną cholewkę, bo wąska chyba? Ja mam łydki jak patyczki i każdr buty za szerokie :D
    Bardzo fajny zestaw i taki stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne poncho i kalosze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja, piękne zdjęcia - to pierwsze jest najlepsze :D

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie piękne :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw. Narzutka daje fajny efekt. Mi tam śniegu nie brak, ale na pocieszenie powiem, że ma podobno padać w drugi dzień świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty mendeczko nic nie napisałaś,że wyjeżdżasz:(((
    Pięknie wyglądasz:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely photos dear! i adore your outfit!
    you are so pretty!
    i follow you via gfc
    kisses
    Pearls and Roses

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczne i przepiękne zdjęcia! <3 Wyglądasz fenomenalnie. Genialne kalosze. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mieszkasz na codzien w Niemczech ? :) jeśli tak to w jakim regionie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w tym roku przeprowadzam się na stale do Niemczech :)
      Góry Schwarzwald dokładniej Oberkirch :) a Ty? :)

      Usuń
  29. Masz dobry gust ŚWIETNIE wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poncho to ciekawa nazwa na konkurs! Fajnie wyglądasz i prezentujesz się wręcz idealnie! Naprawdę rewelacyjna poza!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.