sobota, 13 grudnia 2014

**Cyfrowe zdobienie paznokci - Klinika Urody&SPA Team Beauty**

Żeby was nie zanudzić, postanowiłam zrobić troszkę inny post
 niż zawsze. 
Ostatnio dostałam zaproszenie od Kliniki urody&SPA  na cyfrowe zdobienia paznokci, więc skorzystałam i powiem wam, że nie żałuję :)
Słyszałyście w ogóle o takim typie zdobienia pazurków?:)



Cyfrowe zdobienie paznokci polega na nadrukowaniu na płytce paznokcia obrazka bądź zdjęcia.
Tak, dokładnie zdjęcia. Możecie nadrukować zdjęcie swoje, chłopaka bądź wspólne, co tylko chcecie. Jak dla mnie jest to świetny pomysł :) 

Można zrobić miłą niespodziankę swojej połówce bądź innej bliskiej osobie :)
Ja wybrałam motyw świąteczny. Słodkie mikołajki, śnieżek i duże płaty śniegu :)

Proces tworzenia nadruku jest dla osób cierpliwych :) Moje nadruki były po 2 razy zmywane, ponieważ mam szerszą płytkę i ciężko było nadrukować na całej powierzchni to co chciałam ale dałyśmy radę :)
W końcu na efekty trzeba poczekać :D

Ja swoje pazurki robiłam w Klinice urody&SPA w Warszawie.
Znajduje się ona na Al. Szucha 3 w lokalu nr 1. Bardzo łatwo tam trafić :) Właścicielka jak i dziewczyny pracujące tam są bardzo miłe :) Fajnie się z nimi rozmawiało a przy okazji dowiedziałam się kilku przydatnych informacji. 

Wiecie co zrobiłam od razu po powrocie do domu?
W trakcie zabiegu zapytałam osoby, która mi robiła paznokcie co sądzi o lakierze eveline 3w1.
Wiecie co powiedziała?
Że tego nie używa, bo odżywka ta posiada w składzie czynniki rakotwórcze ;/ Więc gdy to usłyszałam od razu wyrzuciłam ową odżywkę do kosza :) Miałam już końcówkę, więc nie było mi szkoda :)

Zobaczcie jak się prezentują moje paznokcie . . . 


Anonim w poprzednim poście, zadał pytanie:

Po co mi wzorki na krótkich paznokciach

Więc żeby pytanie się nie powtarzało, odpowiadam.
Czy to ważne, że ktoś ma krótkie paznokcie?
Jak dla mnie nie. Chciałam mieć motyw świąteczny na paznokciach, więc mam.
Ważne, że ja jestem zadowolona i że mi się podoba :)
A reszta mnie nie interesuje :D 
Aczkolwiek, mogłam wyhodować dłuższe, jednak miałam za mało czasu :)

Jeszcze raz dziękuję Klinice za świąteczny klimat na paznokciach, śniegu niestety nie ma, więc tym się chociaż pocieszę <3

Ps. Zapraszam na świąteczny konkurs -> KLIK


PODPIS

46 komentarzy

  1. Bardzo ładne paznokcie. :)
    Jak na krótkie to wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! bardzo mi się podobają;))

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ;)) co do krótkich panzokci to nie rozumiem co tu niby jest przeszkodą dla posiadania wzorków??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale jak wiadomo anonim zawsze musi coś dowalić ;)

      Usuń
  5. O, właśnie. Ostatnio na facebooku pisałam do ciebie o wcierce Green pharmacy. Mogę ją polecić. Oprócz tego świetnie sprawdza się przy olejowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam Kochana z Twojej rady i tez ją używam :D cały czas ją kupuje ;D już mam 2 albo 3 opakowanie :D

      Usuń
  6. co mają wzorki do długości paznokci to ja nie wiem :D
    w każdym bądź razie pazurki masz piękne, świetne świąteczne wzorki !:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki, też bym takie chciała, ale nie mogę sobie na to pozwolić ze względu na pracę jaką wykonuję :(
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paznokcie Świąteczne. Są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie cudeńka to i ja muszę mieć! Dzwonię w poniedziałek się zapisac, oby byly wolne terminy przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam :) Ja mam pierwszy raz coś takiego i jestem zadowolona! <3

      Usuń
  11. oo nie słyszałam o takim sposobie :)
    efekt jest naprawdę śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele dobrego o takim zdobieniu paznokci :) Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie :) ja zamierzam zrobić sobie (samodzielnie xD) żelowe z motywem świątecznym :) na pewno zobaczysz je na fb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to czekam z niecierpliwością :D chętnie zobaczę <3

      Usuń
  14. Co za paznokcie, jestem pod olbrzymim wrazeniem :* pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paznokcie akurat na Święta.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne wzory:) Nie rozumiem dlaczego krótkie paznokcie miałyby nie mieć wzorków???:D haha to jeśli ktoś ma krótkie włosy to niewolno mu ich farbować? lub gdy dziewczyna ma krótkie nogi nie może nosić spódniczek? lub długonoga obcasów??:D
    coraz częściej widać jakim Polacy są zacofanym narodem w tak błahych kwestiach... a głębszych lepiej nie poruszać :)
    tak czy inaczej Paznokcie masz piękne na te święta:) i pokazałaś świetny sposób na ich zdobienie:) ja niestety w tym roku chyba nie pokażę na blogu świątecznych paznokci :( bo są w kiepskim stanie:( wyłamują mi się w połowie opuszka:/ i bardzo bolą ...eh:( a miałam tyle pomysłów na zdobienie :(

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana powiem jedno! LEPIEJ BYM TEGO NIE UJĘŁA!!! :))
      Wypróbuj odżywkę ESSIE, polecono mi ją w tym salonie :) Ja na pewno wypróbuję ;)

      Usuń
  17. O świetne może udam się na wykonanie zdobień tą metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak widzę to Super przesłanie :) na razie patrzę :) na Święta Extra :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow nie słyszałam o czymś takim wcześniej, świetne paznokcie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale słodkie :) bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ! genialny pomysł <3 chciałabym kiedyś spróbować!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Paznokcie sa piękne!
    Wiesz co nie zaskoczyłaś mnie wiadomością o czynnikach rakotwórczych, kiedyś też mi napisałaś ze herbatka z cytryną wywołuje chorobę aichaimera... przestałam pić i przerzuciłam się na limonkę :)
    Podobnie jak kawa z mlekiem ma czynniki rakotwórcze...
    Już nie wiadomo co moza a co nie.. :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś muszę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne masz te paznokcie ! też takie chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.