czwartek, 25 września 2014

**UbranioweLove.pl & Merg.pl**


Dziś stylizacja z moimi nowymi nabytkami <3
Mam namyśli jesienne botki ze sklepu Merg.pl oraz tuniczke od UbranioweLove <3

Zestawiłam te ubranka raczej w prostym zestawie :)
Skórzane spodnie z HM , kapelusz Romwe, a do całości plecak z sh :)
Myślę, że jest to dobre zestawienie ;)

Ogólnie miałam tych zdjęć nie publikować, ponieważ aparat strasznie odmawiał posłuszeństwa i zdjęcia nam nie wychodziły, a ja przy tej sesji ciągle tylko się denerwowałam ;/
No i wyszły takie jakieś te zdjęcia. . . . . 

Co sądzicie o stylizacji?:*










Kapelusz - Romwe
Bluzka - UbranioweLove <3
Spodnie - H&M
Buty - Merg.pl
Plecak - Sh
Bransoletki z serduszkiem - Moje DIY




PODPIS

49 komentarzy

  1. Cud, miód i maliny :) <3

    Chrup chrup :)

    Buziaki Kochana :*

    xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna bluzeczka ;-)))
    super biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty straszne , a kapelusz juz nas nudzi , ostatnio pojawia sie w prawie kazdej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kupiłam go po to aby nosić a nie żeby leżał w szafie :D Co więcej zamówiłam już drugi :D Wiec będę teraz Was męczyła dwoma kapeluszami :D (Tzn. 'Was'- 'Ciebie' bo nikomu innemu to nie przeszkadza :P)
      A co do butów , kwestia gustu :D;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Świetna odpowiedź :) Czekam na stylizacje z nowym kapeluszem :D hihi

      Usuń
  4. ciekawa propozycja :) zdjęcia są dobre, nie ma co się denerwować - czasami tak jest "złośliwość rzeczy martwych" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka :) Sper stylizacje dobrałaś do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;-))))) mega kapelusz! pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się właśnie buty podobają! Do tego bluzka i kapelusz są super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki sa super a tunika ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chce nic mówić, ale moją uwagę przykuły SPODNIE
    świetne są! ja takich szukam i szukam ;c

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw :)
    A kapelusz boski !

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że zdjecia wyszly dobrze,a pierwsze trzy są naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ejjj bardzo ładnie! :)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny plecaczek ! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ja nie widzę nic złego w tych zdjęciach, aparat nawet jak jest nieposłuszny daje radę ;P a Ty wyszłaś świetnie ;) Bardzo bardzo pasuje Ci różowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bluzeczka :)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłaś założyć ciemne jeansyy xd ale bluzeczka i kapelusik świetne Kochana !!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię skórzane spodnie :) Jak dla mnie idealnie pasują do czarnego kapelusza :)
      Dlatego dla mnie to połączenie jest bardzo OKEJ :D :)

      Usuń
    2. właśnie zauważyłam, że lubisz skórę :) no ale każdy ma inny gust ;)

      Usuń
  17. przepraszam Paulinko, ale ta bluzka jest straszna...i do tego ten koszmarny plecaczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecaczek bardzo lubię :) Jak dla mnie jest świetny :D
      Ale wiadomo każdy ma inny gust i styl :)

      Usuń
    2. jasne Paulinko:)pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. przepraszam Paulinko, ale ta bluzka jest straszna...i do tego ten koszmarny plecaczek...

    OdpowiedzUsuń
  19. a wg mnie fajnie;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba :) super stylizacja :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty sa całkiem ok, ale jak dla mnie nie do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne bransoletki zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy te buciki bedą jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.