czwartek, 18 września 2014

** Moje MUST HAVE do brwi **

Hej Kochani!:*

Dziś post kosmetyczny <3
Odkryłam pewien niesamowity kosmetyk i chciałabym się z Wami tym podzielić :)
Mało jest kosmetyków, o których mogę powiedzieć, że jest to moje MUST HAVE, ale ten zdecydowanie nim jest!! <3
Jeśli nie próbowaliście tego kosmetyku to proszę spróbujcie, gwarantuje, że zakochacie się w nim tak jak ja! :D
Ten wspaniały kosmetyk to KOREKTOR DO BRWI marki Eveline Cosmetics <3
Poczytacie o nim tu -> Produkt
Ja mogę Wam powiedzieć że opis produktu jest w 100% zgodny.






 

Jak kosmetyk mi się skończy to jestem tego pewna, że pomaszeruje po niego do Rossmanna :D 
Poleciłam ten kosmetyk mamie i siostrze, też są z niego zadowolone :)
A jak już rodzinie polecam tzn, że kosmetyk musi być naprawdę super ;)

Ja mam odcień brązu, czarny wydaje mi się, że będzie dla mnie za ciemny nie lubię mieć bardzo ciemnych brwi, bo to nienaturalnie wygląda, wole postawić na naturalność :)
Także maluję sobie nim brwi a potem leciutko jak już wyschnie, maluję cieniem ;)
Efekt świetny <3

Produkt jak dla mnie ma same plusy, nie mogę wyróżnić tu minusów, nawet jakbym bardzo chciała! :D

+ lekko przyciemnia brwi
 + świetna aplikacja
+ ujarzmi nawet najbujniejsze krzaczorki :D
+ czesze
+ wydajny
+ brwi są świetnie nabłyszczone
+ pielęgnuje
+ cena - około 12zł

10/10!
MOJE MUST HAVE 

Jestem wdzięczna firmie Eveline Cosmetics, że mogłam przetestować ten produkt, sama bym nie odkryła tej perełki :D

Ktoś z Was miał?
Jak oceniacie?:D







PODPIS

31 komentarzy

  1. Chcę zobaczyć efekt przed i po :3 Jak chciałam kupić to pani w sklepie mi odradzała, bo powiedziała, że inna klientka się zawiodła. A ja mam jeszcze blond włosy i że w ogóle nawet brąz nie będzie mi pasował. :P Więc jestem ciekawa, czy faktycznie.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim wiele pozytywów, jednak kolorki dla mnie są za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie ten brązowy jest jasny :D on minimalnie przyciemnia :D

      Usuń
    2. Mówisz ? :) wydaje się być ciemny , ale skoro jest inaczej to może się skuszę :)

      Usuń
  3. WOW! Nie słyszałam o tym produkcie, ale z chęcią wypróbuję ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, na moje brwi chyba by się przydał, bo często są niesfrone :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wybiorę się do sklepu i go wypróbuję, bo z moimi brwiami to bywa różnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczylabym efekt przed i po na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam żadnych kosmetyków do brwi, czasem tylko podkreślę je cieniem :)
    Zawsze zamawiam ubrania z siostrą, bo potem nosimy je wspólnie, więc powstał problem, który kolor wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam i bardzo polecam. Używam go już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się za tym rozglądnę, super się zapowiada :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale chętnie spróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i szczerze powiedziawszy nie spełnia on moich oczekiwań. Po kilku godzinach kruszy się i osypuje z brwi... działa jak tandetny tusz. No, ale na szybkie wyjścia jest w sam raz. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze cień nakładam dlatego u mnie nic się nie kruszy ;d ale nawet bez cienia jest dobrze :) Nigdy mi się nie kruszył:P

      Usuń
  13. Ostatnio chciałam kupić (produkt był w promocji), ale zrezygnowałam... teraz żałuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go i efekt jest bardzo naturalny więc lubimy się z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio czytałam o tym produkcie u kogoś i też się dobrze spisywał. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę, moze kiedys sprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że ujarzmia. Ja mam podobny produkt z Wibo, ale on tylko nadaje kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam w zwykłym markecie na przecenie za 3,9zł i żałuje. Z moimi brwiami nic nie robi, nie polecam od razu oddałam dalej :) No ale wiadomo,że każdemu pasuję coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie stosuję produktów do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też się super sprawdza :) Zamieniłam cienie do brwi właśnie na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.