poniedziałek, 1 września 2014

** JESIEŃ. Co masz a czego Ci brakuje w szafie?? TIDESTORE **

Hej Słoneczka ;*

Jak zauważyłyście na dworze robi się coraz zimniej :(
Nie wiem jak Wam, ale mi się to nie podoba.

W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje propozycje na jesień ;)
Napiszę o tym co ja osobiście potrzebuję i co ogólnie powinno się znaleźć w każdej damskiej szafie o tej porze roku ;)



Tak więc zaczynamy :)


OKRYCIA WIERZCHNIE :)
Wszystko jest inspirowane marką Tidestore

<3 Płaszczyk 
http://www.tidestore.com/Wholesale-Trench-Coats-100585/

 Według mnie każda z nas powinna mieć choć jeden płaszczyk w swojej szafie.
Są w życiu sytuacje kiedy trzeba elegancko się ubrać. 
Jeśli nie lubicie płaszczy, polecam kupić jeden w kolorze czarnym :)
Jest to kolor uniwersalny, dzięki czemu zawsze i wszędzie będzie pasował ;)
Ja  na szczęście swój już posiadam :)

PROPOZYCJE


1. KLIK  2. KLIK 3. KLIK
4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK

Beżowy - KLIK


<3 Parka bądź zwykła kurtka
Bo po co marznąć?:D ;)

Parkę ostatnio kupiłam w sh :D Muszę ją teraz stuningować :D Także niedługo będzie nowe DIY :)

1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK  4. KLIK

Ja osobiście zainwestowałabym jeszcze w takie okrycie wierzchnie :)
Bardzo mi się podoba :)
Zresztą pewnie za jakiś czas to zrobię hehe


<3 Kurtka jeansowa

Jeans w dzisiejszych czasach jest znowu bardzo modny.
Jeansowa kurtka pasuje do wszystkiego!
Idealnie komponuje się zarówno w eleganckim stylu jak i streetowym ;) 
Ja jestem za!:)
Mam zamiar ją zamówić :)




<3 Sweterki
http://www.tidestore.com/Wholesale-Sweaters-101054/

Jest to rzecz oczywista.
Czy któraś z Was wyobraża sobie jesień bez ciepłych, grubych, milusich sweterków?
Ja zdecydowanie NIE! :)


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 6. KLIK
 7. KLIK 8. KLIK 9. KLIK  10. KLIK

<3 Koszule w kratkę
http://www.tidestore.com/Wholesale-Shirts-100020/

Wszędzie piszą, że w tym sezonie kratka ma być modna ale zaraz, zaraz czy koszula w kratkę kiedykolwiek nie była modna?
Nie dla mnie ;) 

1. KLIK
 2. KLIK
  3. KLIK

SKÓRZANE UBRANIA
Tej jesieni tego typu ubrania będą u mnie królowały ;)
Uwielbiam skórzane ubrania z 3 powodów :)
1. Dobrze się w nich czuję
2. Są sexowne
3. Ciepłe, a przecież chodzi o to żeby nie marznąć ;)

<3 Skórzane spodnie

Ja już swoje mam :)
Znalazłam też fajne w internecie ;)
 (jeśli czytasz post wstaw w komentarzu kropkę, takie sprawdzenie )
Zobaczcie. . . 



Jeśli mowa o spodniach to należy podkreślić też
<3 Bordowe spodnie
Spodnie w takim kolorze chodzą za mną już od dawna :)
U mnie na czas jesieni, kolor ten jest bardzo pożądany :D <3
Tutaj taka propozycja ;) Zwykłe proste tregginsy ;)


<3 Skórzane spódniczki
http://www.tidestore.com/Wholesale-Skirts-100036/


1. KLIK
  2. KLIK

AKCESORIA

Jak dla mnie sprawa oczywista :)
<3 Parasolka !

Bez niej raczej jesieni się nie przetrwa :D
Chyba, że lubicie latać po deszczu :)
Ja w sumie uwielbiam :D

Ale nie wyobrażam sobie wyjścia bez niej z domu gdy jestem umówiona na ważne spotkanie :)
Pewnie każda z Was ma tak samo ;)

Stronę z parasolkami znalazłam całkowicie przypadkiem, muszę przyznać że asortyment mają bajeczny! <3
Muszę mieć któryś z ich parasoli :)
Są cudne :)
Chyba się ze mną zgodzicie?
Koniecznie tam zajrzyjcie ;)
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK

OBUWIE
http://www.tidestore.com/Wholesale-Boots-100756/



<3 Kalosze
Wiadomo :D

Ja to bym sobie kupiła zwykłe czarne, z racji tego, że nie przepadam za nimi ;)
Tzn nie to że nie przepadam, ale nie kładę aż tak dużego nacisku na ich zakup :P 
Dlatego właśnie postawię na zwykłe czarne, klasyczne kalosze ;)
Na deszczowe dni sprawdzą się idealnie :)

Te które prezentuję idealnie przylegają do nogi :) Takie właśnie wolę :)
Jak mi jakieś kozaki odstają od łydki, czuję się jak kot w butach xD 
Dlatego buty u mnie muszą przylegać :)


<3 Botki
tez wiadomo :)
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK
5. KLIK
 6. KLIK 7. KLIK 8. KLIK


A czego Wam brakuje?:)
Kupiłyście sobie już coś na jesienne dni?:)
A może macie jeszcze jakieś propozycje?:D

Listę tworzyłam przede wszystkim na bazie asortymentu 




Enjoy ;*
PODPIS





29 komentarzy :

  1. ja musiałabym się zaopatrzyć w parkę , botki i jakieś cieplejsze sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę kupić sobię jakieś swetry :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. . Fajny post, ja właśnie oszalałam na punkcie plaszczy będę sie w nich chować tej jesieni;):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. . Z niecierpliwością czekam na DIY! :)
    Ta futrzana kurtka świetna! :)

    amilie-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie must have jak moje :D Parke mam, płaszcz mam , sweterków nigdy za wiele, najbardziej lubię ich szukać w sh :)
    Kalosze upatrzyłam sobie w sklepie Step by Step takie krótkie za kostkę ale dziś w biedronce nie mogłam się oprzeć kupnie kaloszy w pepitkę do pół łydki :D Idealnie trafiłaś z tym must have w mój gust, bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną listę rzeczy potrzebnych na jesień! Czas lecieć na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna parka to jet to czego szukam ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, kurtki dżinsowe pasują idealnie niemal do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuje kupic jakies botki na jesien, bluze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beauty.

    ♡ Would be so happy to see you up on hug-you.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. o parasolki! zazwyczaj nikt o nich nie pamięta, wszyscy noszą czarne, a fajnie się wyróżnić takim małym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawy!

    ja dopiero zaczynam :( :) tuu jestem : http://agniesszka.blogspot.com

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam swetry! Im grubsze i wieksze - tym lepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing stuff here!
    New post up on my blog, let me know your opinion about it!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  15. super ciuszki, poklikane kochana :) Zapraszam rowniez do siebie i na wspolna obserwacje :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Super ubrania

      Usuń
    2. Swietne ubrania

      Usuń
    3. Super Płaszcze bardzo mi aie podovaja

      Usuń
  17. Rewelacjne Ubrania na Jesien.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam już swetry, botki, parkę i jestem na etapie szukania ramoneski i kurtki na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, właśnie uświadomiłam sobie, że potrzebuje płaszczyka na jesień:(

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...