piątek, 19 września 2014

** Here I **


W dzisiejszej stylizacji chciałabym Wam pokazać moja nową sukieneczkę, która okazała się niestety troszeczkę przykrótka na mnie :( Tak to jest mieć 175cm wzrostu :D Jakby ktoś chciał to jest na sprzedaż :) Do niej założyłam botki z H&M, które sobie jeszcze sama dodatkowo przerobiłam xD Biała bransoletkę od hellmouse oraz złota od Chicnova . No i oczywiście torebkę z Primarka :)

Całość według mnie całkiem fajnie się prezentuje :) 
Lubie taki styl <3










Sukienka - Sprzedam TU
KapeluszRomwe
Buty - H&M + moje DIY
Torebka - Primark
Biała bransoletka -  Hellmouse Fp -> Tu
PierścionkiRomwe
Złota bransoletkaChicnova


Co myślicie o tym zestawie?:)

Ps. Ciągle trwa konkurs w którym w którym do wygrania jest dowolna bluza z Oasap! <3
Tu możecie się zgłosić -> 


Enjoy!:*


PODPIS







60 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja ;)
    Bardzo ładna sukienka :D

    mhmfeszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bosko ;)
    Kapelusz bardzo ci pasuje Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie!!! oddaj kapelusz :D :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej chciałabym mieć tyle wzrostu! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz idealnie pasuje do tej stylizacji, nadał jej konkretnego charakteru !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) świetne botki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten problem za krótkich sukieneczek;p chciało nam sie urosnać tyle:D świetnie wyglądasz kochana:-*

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentuje się bardzo kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka śliczna :) też mam ten problem, a już masakra jest jak mam szukać spodni - wszystkie krótkie :< chciałam napisać, że uwielbiam Cię w kapeluszu, bardzo Ci pasuje.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja chetnie kupie od Ciebie 5 cm wzrostu :D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka śliczniasta, ale ból za krótkich kiecek znam.. z moim 176 jest tak samo no! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNE KOLORY JESTEM ZACHWYCONA!!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka niby delikatna, ale dodatki dodają jej wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana świetnie wyglądasz ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mega sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeetna sukienka i buty, a dodatki nadały stylizacji charakteru !!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna, delikatna sukienka :) przepięknie wyglądasz :*

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie dość krótka ta sukieneczka :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit!
    Ja we wakacje wygrałam giveaway i zamówiłam sobie sukienkę na sammydress i też jest na mnie krótka ;c A mam 168 wzrostu ;/ No ale nic, dam ją kuzynce czy coś xD

    Zapraszam na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy klikniesz w baner, dodasz komentarz bądź zaobserwujesz moją stronę : )
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się to, że do zwiewnej sukienki założyłaś mocne botki.

    OdpowiedzUsuń
  22. super look!
    ciekawie wygląda zwiewna sukienka i ciężkie dodatki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna jest ta sukienka, moja kuzynka ją ma, lecz jak dla niej za głęboki dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A witaj robaczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna stylizacja!*.*
    Sukienka jest mega! :)

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka wygląda bardzo fajnie i wcale nie widać żeby była za krótka, ale to kwestia tego jak Ty się w niej czujesz :-) Genialne botki i kapelusz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. super botki, fajnie się komponują z sukienką:) a kapelusza zazdroszczę:) ps.bedzie mi bardzo miło jeśli i Ty mnie odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie stylizacje z dodatkiem kapelusza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz wspaniale :) buciki cudne ! <3
    obs za obs ? :)
    labeauteofblondes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. niebawem.
    :* za kom.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko świetnie się ze sobą zgrało! Naprawdę dobrze Ci w nakryciach Glowy!

    OdpowiedzUsuń
  34. super połączanie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna sukienka. Genialnie dobrałaś do niej kapelusz i buty. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie też się fajnie prezentuje! :d Buty mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kapelusz the best <3 mam tyle samo wzrostu ^^ znam te problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale wszystko do siebie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najładniejsze są bransoletki szczególnie ta biała super !!

      Usuń

  39. .sukienka i kapelusik super, a cołości piękna dodają bransoletki szczególnie ta biała ze sznureczków jest piekna pasuje do wszystkiego .A Ty jestes urocza

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz świetnie ,ale te bransoletki sa piękne szczególnie ta biała ze sznureczków rewelacyjna !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz świetnie ,ale te bransoletki sa piękne szczególnie ta biała ze sznureczków rewelacyjna !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. dlaczego nie ma mojego wpisu ??

    OdpowiedzUsuń
  43. już trzy dni to zatwierdzacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno, jestem jedyną właścicielka tego bloga i jedna osoba nim zarządza!

      Usuń
  44. co znaczy tytuł posta??:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.