piątek, 12 września 2014

**HAUL Lumpexowy**

Hej Kochani!! :*

Wczoraj przyjaciółka wyciągnęła mnie na małą wyprawę po second handach, czyli czymś co UWIELBIAM <3 
Dziś chciałabym Wam pokazać co upolowałam :)
Chciałam tez pokazać rzeczy Agnieszki ale niestety nie znalazła kabla, żeby zrzucić zdjęć...
Może innym razem Wam pokażę :)


Wiecie co jest najlepsze?:D
Większość z tych rzeczy pochodzi z lumpexu o nazwie uwaga, uwaga . . .. . 



Mówi Wam to coś?:D
hahaha

FAJNY ZBIEG OKOLICZNOŚCI :D

A teraz zapraszam do oglądania moich łowów :D

1. Sweterek w panterkę (5zł) Stan idealny <3
Kupiłam z myślą o porze jesiennej :D
Jak dla mnie super wzór :)


2. Sukieneczka ze złotymi dodatkami 


3. Koronkowy oversize H&M
Takie bluzeczki zawsze się przydadzą :D




4. Nietypowa koszula <3
Myślę że nawet do jeansów będzie fajnie wyglądała :)




5. Koszula w grochy (Primark) nowa z metką :D
Cena z metki 55zł:D
Ja dałam 5zł:D
(Agnieszka mi ją znalazła :* )





Jak Wam się podobają?
Którą rzecz byście przygarnęły?;D


Ps. Zapraszam na moje wyprzedaże na vinted :D
Zajrzyjcie może coś się Wam spodoba ;*
:*


PODPIS






53 komentarzy

  1. Sweterek i koszula w kropki rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :) a szczegolnie bluzeczka w kropki i koronkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Sukienki ze złotymi zdobieniami to mocno zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejne świetne rzeczy ;-) pantera mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta ostatnia koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek, koszula w kropki i ta koronkowa - najlepsze :) też lubię pochodzić i poszperać :) zawsze się coś znajdzie ładnego i taniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się podoba :* A ta sukienka fantastyczna!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, fajne ja dawno nie byłam w lumpku, muszę się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ciuchy i nie tylko" haha :D ale przypadek ^^
    Świetny sweterek!

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulę w grochy i tą koronkową bluzeczkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszuli i koronkowej bluzki zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej tez chcę takie zdobycze :D ide w poniedziałek na nowy towar ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz nosa do łowienia rzeczy w lumpkach, ja nie mam takiego farta ale tez cierpliwości, no i ciezko jest cos znaleźć fajnego w moim rozmiarze zawsze. No a nazwa po prostu przednia;):):D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale trafiłaś na fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje łupów. Najbardziej podoba mi się koronkowy oversize :)
    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oversize i koszula w grochy świetne! : )) Ja nigdy nie mam szczęścia w lumpeksach :(

    OdpowiedzUsuń
  17. nietypowa koszula jest najpiękniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta koszula z czarną koronką!! Porządnie upolowałaś i powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy kochana,mam też taką sukienkę czarną tylko z Bershki:D:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. No same boskie rzeczy, gdzie Ty to wszystko wyszukujesz?! Koszula z czarną koronką wymiata!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne rzeczy! ten pierwszy sweterek bym strasznie chciała. Pamiętaj, że jakbyś chciała go sprzedać to ja pierwsza jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I niech ktoś powie, że nie opłaca się zaglądać do sh! ;)
    Świetne łowy!

    Dagmara W.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne łowy, ja już dawno nie byłam w żadnym SH :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koronkowa bluzeczka swietna :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale łupy i to za takie grosze! Bardzo podoba mi się sweterek w panterke i koronkowa bluzka oversize :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne ciuszki upolowałaś :) sama uwielbiam chodzić po lumpkach ale niestety ja szukać nie umiem :D

    zapraszam :)
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. koronkowa bluzka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę tą w grochy!

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rzeczy
    najbardziej podobają mi się koszule

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie rzeczy są brzydkie, nie wiem jak Ty masz czelność być blogerką modową ;) masakra... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziekuje :) Jest mi bardzo miło i oczywiście zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty to masz nosa :) Od zawsze znajdujesz takie świetne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula w groszki , cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula urocza, ja ostatnio w SH upolowałam świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. groszki cudowne. :)

    http://mojeosobisteprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.