sobota, 20 września 2014

**All things new**

Witajcie Misiaki ;*

Dzisiejsza stylizacja powstała w 5 minut :D
Zobaczycie w niej rzeczy, które nabyłam całkiem niedawno :)

W roli głównej są przede wszystkim botki od Merg.pl oraz plecaczek, który kupiłam w sh za 5zł :D 
Nowością jest także bluzka zakupiona w butiku oraz spodenki, które powstały w minute :D
Wiedziałam, że potrzebuje do stylizacji czarnych spodenek, według mnie najbardziej pasują :) Pamiętałam, że mam w szafie spodnie, które kiedyś nabyłam w sh :)
Więc szybko obcięłam nogawki i zrobiłam z nich krótkie, najzwyczajniejsze spodenki :) Własnie w takim celu były kupione ;)
Całość ozdabiają dodatki takie jak kapelusz z Romwe, bransoletka z HellMouse Handmade  oraz bransoletka która ja wykonałam :)

 No i całość prezentuje się tak <3














Kapelusz - Romwe
Bluzka - Butik
Spodenki - Moje DIY (Wrangler)
Botki - Merg.pl
Plecak - Sh 5zł
Biała perełkowa bransoletka - Moje DIY
Pleciona bransoletka - HellMouse Handmade Fp -> KLIK




Enjoy!:*

PODPIS






41 komentarzy

  1. Ja bym napewno nie założyła takich butów, a już napewno nie do takiego look-u. Post bardzo fajny, zestaw też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love ur monochrome look :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I appreciate the sweet thoughts you left on my blog dear. New post in my blog. By the way I also have a giveaway on my blog. I'd appreciate it very much if you join =)
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Love your Look! Awesome stuff!

    Keep in touch

    Anni

    WWW.fashionhamburg.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda :) plecaczek boski !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kapelusz i plecaczek ♥
    obserwuję :)
    zapraszam: izaabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw- świetne botki :)
    Wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponowie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny look :) kapelusz jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to nic tu do siebie nie pasuje.całkiem nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) jakbyś ię właśnie wybierała na festiwal muzyki :) super!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buciki i spodenki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog.....great look...Pozdrwaiam serdecznie..kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :D Bardzo ciekawe zdjęcia :D
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNA STYLIZACJA! Strasznie podoba mi się kapelusz i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty, lecz założyłabym je do bardziej "brązowej stylizacji" :) Za to kapelusz po prostu kocham! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Botki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękne buty! Co prawda ja nie bardzo lubię połączenie botków do szortów, ale osobno obie rzeczy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie ci w tym kapelusiku świetna stylizacja. http://www.magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty są świetne, maja bardzo fajny odcień, a bransoletki tez robiłam kiedyś sama z kulek, jakieś dwa lata temu, bo mialam na to dużo zajawke, teraz te co robilam kiedyś są moimi ulubionymi ( zwykle,czarne) i nosze je prawie wszędzie :) bo to co sie zrobi samemu chyba sie najbardziej lubi bo odpowiada nam to w 100%

    OdpowiedzUsuń
  20. Botki są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedawno właśnie przeprowadziłam się do Warszawy :)
    ślicznie wyglądasz! bardzo podobają mi się spodenki !♥

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne Buty:)
    Pozdrawiam, Sasskia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool shirts
    and nail polish!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten kapelusz jest normalnie cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko idealnie zestawione :) kapelusz i spodenki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.