niedziela, 10 sierpnia 2014

**Lambre & Fitoteka**

Hej Skarbeczki :*

Dziś post kosmetyczny :)
Pokażę wam moje nowości i nowe sklepy jakie możecie odwiedzić :D
Mowa o sklepie LAMBRE oraz FITOTEKA <3
Słyszeliście o nich?:)

Mają bardzo fajne rzeczy :))

To są moje zakupy ;D

Zacznę od Lambre :)






<3 Krem do rąk 
 <3 Szminka
<3 Małe perfumiki
<3 Kredka do brwi 

Ja ogólnie jestem zadowolona z kosmetyków :)
Perfumy mają fajny, delikatny zapach :)

Sklep ma bardzo duży asortyment także polecam zajrzeć :)

Link do sklepu -> http://pl.lambre.eu/




A teraz www.fitoteka.pl



Płyn różany do twarzy 
Znajdziecie tu -> KLIK

* Ma bardzo przyjemny zapach
* Cudownie odświeża buzię
* Nie podrażnia
* Nie powoduje wyprysków
* Relaksuje 

Mi osobiście odpowiada :)

Cena: 11zł



Tonik ziołowy
Znajdziecie tu -> KLIK

Od producenta->
* Oczyszcza i dezynfekuję skórę
* Wygładza i rozjaśnia skórę
* Ziołowy zapach
* Przeznaczony do cery tłustej, trądzikowej i wrażliwej

Więcej nie kupię. Jakoś tak po użyciu skóra jest taka dziwna, lepka. Nie wiem jak to opisać, ale mi się zdecydowanie nie podoba. 

Cena: 8zł


Używał ktoś tych kosmetyków?
Jestem ciekawa waszych opinii, tylko tych szczerych ! ;)




17 komentarzy :

  1. Myślę, że warto odwiedzić te sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nowości <3 zaciekawił mnie tonik z tym "psikaczem", ale jak nie jestes do końca zadowolona to nie będę ryzykować:D
    PS.Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotad slyszalam tylko o tej piwrwszej firmie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!!!!!! Jak ja uwielbiam zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ten tonik się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o tych sklepach :) na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ten szałwiowy tonik się u Ciebie nie sprawdził. Osobiście uwielbiam ziołowe toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te płyny z Fitomed już od dawna mnie ciekawią i na ten różany chętnie się skuszę :-)

    Pozrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płyn różany musi mieć cudny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tych sklepach wcześniej:) Szminka ma cudny kolor!:))
    Pozdrawiam
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również nie słyszałam o tej firmie :) ale plyn rózany wygada ciekawie :D pozdrawiam i zapraszam :D http://pierwiasteksmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te toniki mnie zaciekawiły :) Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...