niedziela, 13 lipca 2014

**DIY-Kosmetyczki, moje wykonanie**

Hej Kochani ;*

Dziś post, którego dawno u mnie nie było :P
Jakoś naszła mnie dziś ochota na DIY <3
Pomyślałam, że zrobię sobie 2 kosmetyczki :)
Jedną na duże kosmetyki takie jak szampony, żele do ciała, odżywki itp a druga mała poręczna do mniejszych kosmetyków do makijażu, np tusz do rzęs, szminka etc :)

Pokażę Wam jak zrobić kosmetyczke krok po kroku :)






- nożyczki
-ceratę
-centymetr
-pisak
- szpilki albo klej do tkanin
- maszyna do szycia bądź szycie ręczne ;)

1. Odrysowujemy prostokąt na naszej ceracie, wymiary wedle upodobań ;)


U góry musimy zaznaczyć długość zameczka + około cm na szycie, następnie wycinamy naszą kosmetyczkę




 2.  Teraz do przyczepienia ceraty do suwaka możemy użyć kleju do tkanin, bądź szpileczek ;)
Ja użyłam kleju, wygodniej mi ;)



3. Szyjemy




4, Odwracamy na lewą stronę, wyrównujemy wszystko  i obszywamy boki :)
Następnie postępujemy jak widać na poniższych obrazkach :)



3,4 - odcinamy rogi i obszywamy :)

Opcjonalnie możecie dodać jakieś zawieszki do suwaczka, tak jak ja to zrobiłam ;)
Według mnie efekt jest lepszy :)

Odwracamy na prawą stronę i gotowe <3







Co sądzicie?:)
Podoba się Wam?:*


42 komentarze :

  1. Zdolniacha z ciebie kochana ;)

    zapraszam na post z Fashion Week Berlin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajny pomysł :) Szkoda , że nie mam maszyny, a do szycia ręcznego brak mi cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd Ty to wytrzasnęłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci to wyszło ;))
    uwielbiam diy <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kosmetyczki, genialny pomysł :)

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze! świetny pomysł, chętnie bym skorzystała, ale nie mam tyle cierpliwości! :)

    obserwuję.
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna:)
    zapraszam do mnie http://angelika-tarkowska.blogspot.com/ <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fajne kosmetyczki :) brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się! Bardzo fajny pomysł, świetnie Ci to wyszło. Gratuluję kreatywności! :D Będę zaglądać częściej :)
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł ! Musisz częściej pokazywać Nam takie nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, akurat mi się popsuła kosmetyczka, ale chyba jednak kupie w sklepie ;) tym razem ...; p zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest opcja dla leniwych :D hehe
      Ja wole sama sobie coś zrobić :D potem mam z tego większą frajde :D

      Usuń
  13. Ale orginalne ! Świetne ! *.*
    Muszę spróbować coś takie zrobić :p
    Zapraszam:
    http://ourfunfashion.blogspot.com/2014/07/pielegnacja-wosow-d.html?m=1

    Pozdrawiam Rudaa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Jak fajnie wyglądają te kosmetyczki i ile radości, że zrobi się je samemu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, genialne! Przynajmniej można mieć każda kosmetyczkę z tego samego materiału, czyli komplet i w dodatku rozmiary jakie nam potrzebne! Chyba sama spróbuję, jak zdobędę materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ,fajny pomysł ,podoba mi sie wykonanie ;)
    zapraszam do mnie --------> mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  17. No Kochana! Wspaniale Ci to wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są, ale chyba nie potrafiłabym sama takiej zrobić ;/ Ale naprawdę bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sprytnie to zrobiłaś i po co wydawać pieniądze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent kobieto!!!
    Ale w spisie "CZEGO POTRZEBUJEMY" zapomniałaś właśnie o suwaku :)
    a tak po za tym to...... zrób mi taką :P heheheh ! :)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba, plusem jest to ze sami mozemy wybrać sobie wielkość takiej kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna robota!


    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie wyszła super, chociaż wydaje się prosta do wykonania to nie wiem czy bym dała rade ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie to wygląda! :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super ;D szkoda że nie umiem szyć na maszynie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny masz blog <3
    http://blueberryandbilberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysl :)
    Moze kiedys tez naucze sie szyc na maszynie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W życiu tak nie zrobię *-*

    Mam do Ciebie taką prośbę, mogłabyś wejść w poniższy link i poklikać w linki z choies? :)

    http://styleeworld.blogspot.com/2014/07/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super! Mi się na pewno tak nie uda zrobić, masz talent :D


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mega pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...