sobota, 5 kwietnia 2014

**Zrób to Sam...**


Dziś mam dla Was post z DIY :)
Przez dwa dni, gdy nie miałam neta, zrobiłam kilka par spodenek :)
Powstały one oczywiście z długich, już mi nie potrzebnych spodni ;) 

Jak wiecie robi się coraz cieplej, więc pomału można odświeżać letnią garderobę :D 
W moim przypadku jest to DIY <3

Zobaczcie co naprodukowałam ;D




W trakcie :D 
hehe


To są dla mnie :D 

1.


2.


3. 


A te raczej na sprzedaż :))

4. 


5.


6.


7.


Te spodenki akurat zrobiłam jakiś czas temu :)

8. 


9.


10.


 No i kamizelka DIY :)


A teraz odpowiedź na pytanie które bardzo często pada na fb...

Jak zrobić dziury na spodenkach?

Wbrew pozorom jest to bardzo proste, tzn trzeba trochę wprawy do tego.
Przyznam, że jak robiłam je pierwszy raz to mi nie wychodziły ;p

Aby zrobić dziury w spodenkach potrzebujecie nożyczki, pumex i przydałoby się coś ostrego ;)
Najpierw trzeba naciąć w spodenkach dziurę, następnie wyciagacie z matriału pojedyńcze nitki a potem całość szorujecie pumexem :))
To tyle, prawda że proste?:D
Próbujcie :))


Co ogólnie sądzicie o spodenkach?:)
Które najbardziej się Wam podobają?:))




Mała zapowiedź kolejnego posta:)
Ps. na fb nowy konkurs :D
TU

Miłego wieczorku Kochani :*

::MaGic Lovv::


44 komentarzy

  1. wszystkie spodenki świetne!!:) najbardziej podobają mi się ostatnie i 4 od końca;) ja tez już nauczyłam się dziurawić spodnie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi sie wszystkie spodenki <3 a szczegolnie 1,2,7 <3

    http://peiczakos.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,9 i 10 super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz naprawdę rękę , wszystkie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,3,7,10 meega :) Masz talent. Mi jakoś ciężko znaleźć czas by się w to pobawić ale do lata pewnie dam radę kilka par zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w spodenkach nr 1 i 2 *.*
    Dzięki za fajną inspirację ;D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzwiam Ciebie! Ja chyba do tego mam dwie lewe ręce, ale skąd ja mogę wiedzieć, kiedy nigdy tego nie robię :D po prostu brakuje mi motywacji do wzięcia się za to ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D Może i ja coś pokombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz duuuuuzo szortów :D Super :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty zdolna! :) a takie pytanko, jakie ceny szortów? ;> byłabym zainteresowana nr 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega!7 bym brala. ale musialabym je przymierzyc , kompletnie nie wiem jak bym w takich ywgladala;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze trzy najlepsze :) Niezła robota :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają, ale ja nie czułabym się w nich dobrze, nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 i 9 po prostu cuuuudo *.* Zazdroszczę talentu, ja niestety nie mam takich zdolności i popsułabym tylko materiał! ;/ ;)

    http://claudia-abouutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią niektóre sama bym przygarnęła. Ja też planuje wykorzystać stare spodnie tylko nie mam dosłownie kiedy się tym zająć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie i siódme spodenki są naj ;**

    Chyba się orobiłaś :P

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też przerabiam stare spodnie na spodenki :) twoje bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodenki, bardzo mi się podobają takie różne rzeczy DIY :)


    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ty masz talent :).
    Bardzo podoba mi się ta kamizelka *.*
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych spodenkach !
    Będzie można odkupić ? :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ! Ale czaderskie te spodenki zrobiłaś !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne DIY! Najbardziej podobają mi się chyba 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo! jaka Ty twórcza jesteś! najbardziej podobają mi się spodenki z koronkową lamówką
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 i 9! SUPER <3

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie umiem zdecydowac ktore najlepsze bo ubralabym kazda z par :) ! Sama czesto robie spodenki z niepotrzebnych spodni, ale az tak dobrze mi to nie idzie wiec naprawde podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądają :) najlepsze chyba 1 :D


    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. A za ile byś sprzedała ? Jak można się z Tobą skontaktować ? :3

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś niesamowita! spodenki zrobiła poprostu świetne!:*)

    OdpowiedzUsuń
  30. SZORTY SĄ TOTALNIE GENIALNE!

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie szorty są świetne, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne DIY. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne spodenki z koronką! Świetny pomysł! http://way2dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. dziewiąte mistrzostwo!
    ile Ty ich w ogóle masz :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo kreatywne ! Uwielbiam jak ludzie nie wyrzucają starych ubrań tylko mają pomysł na ich przerobienie :)

    http://hubertmrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.