środa, 9 kwietnia 2014

**ULUBIEŃCY- Włosy**


Dziś chciałam się z Wami podzielić kosmetykami, które według mnie są MUST HAVE! :)
Jeśli jeszcze nie próbowaliście tych kosmetyków to KONIECZNIE spróbujcie! 
Są to kosmetyki, które nie gościły u mnie tylko jeden raz :) 
Co oznacza, że musza być dobre :D
Bynajmniej na moich włosach działają cuda! <3

KONIECZNIE WYPRÓBUJCIE :)

Mowa o:


1. MASECZKA KALLOS
Jest to maseczka, która zawiera w sobie keratynę i proteiny mleczne. Nasze włosy mają w swojej strukturze keratynę. Maseczka ma za zadanie wypełniać ubytki w strukturze włosa.
Powiem wam, że robi to wyśmienicie :D 
Ja ją stosuję tylko i wyłącznie z szamponami Barwy, które także zostaną opisane w tym poście :)
Kosmetyki te wspaniale się uzupełniają :)
Na opakowaniu jest napisane, że maseczka przeznaczona jest do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym włosów ;) 

PLUSY:
-niska cena- niecałe 10zł za 100ml
-śliczny zapach
-miła przyjemna konsystencja
-łatwo się spłukuje
-włosy po niej są mięciutkie i gładkie + ślicznie pachną (jak po wyjściu od fryzjera)

MINUSY
-brak


Gdzie ją nabyć?
Drogeria HEBE

Ja właśnie jestem w trakcie używania drugiego opakowania :)





2. SZAMPONY BARWA

Teraz wam wyjaśnię, dlaczego te produkty wspaniale się uzupełniają :)
Tak więc, jeśli wiecie najlepsze dla naszych włosów są szampony, które nie zawierają w swoim składzie SLS, jeśli o tym nie wiedzieliście to już wiecie :P
Szampony Barwa, nie zawierają w sobie tego świństwa :)
SLS, wypłukuje z naszej struktury włosa keratynę, przez co nasze włosy stają się łamliwe i kruche.
Maseczka KALLOS, jak już napisałam zawiera w składzie keratynę i proteiny mlecze, które budują naszą strukturę włosa.
Dlatego tez połączenie 
szamponów BARWY + maseczki KALLOS= Zdrowe wypełnione włosy

Szczerze polecam wypróbować tego połączenia ;)

Gdy używamy samego szamponu, nasze włosy nie są zbyt miłe w dotyku i ciężko je rozczesać, natomiast w tym połączeniu szampon sprawuje się świetnie ;)

PLUSY:
-niska cena-niecałe 5zł
-bardzo dobry skład- produkt naturalny
-brak SLS
-w połączeniu z maską świetne mięciutkie i delikatne włosy
-dobrze się pieni

MINUSY:
-sam szampon bez żadnej odżywki sprawia że włosy ciężko rozczesać

Gdzie je nabyć?
Możecie je znaleźć w kioskach albo w rożnego rodzaju sklepikach z kosmetykami. 
Z tym, że są to sklepiki np osiedlowe. Nie znajdziecie go w drogeriach.
Jeśli nie znajdziecie w sklepiku możecie zamówić na stronie internetowej BARWY- TU

Ja używałam tych i polecam :)



3. OLEJEK ARGANOWY
"Moroccan argan oil"

OD PRODUCENTA: Marokański olejek arganowy to tajemnica pięknych i zdrowych włosów. Wnika głęboko w ich strukturę, chroni przed wysoką temperaturą oraz promieniami UV, a także wygładza ich powierzchnie. Zapobiega puszeniu , wzmacnia i zapewnia intensywne nawilżenie. 

Producent nie kłamał ;)

Ja go stosuje zawsze po umyciu włosów. 
Jak już trochę podeschnął, to nakładam trochę olejku na palce, po czym wcieram go w końcówki włosów :)
Dzięki temu końcówki nie są suche i sianowate  :P
a przyznam, że kiedyś takie miałam, ale to własnie jak jeszcze nie stosowałam tych wszystkich kosmetyków, które Wam pokazuje w owym poście ;)

PLUSY:
-miły zapach
-fajna konsystencja
-duża wydajność
-fajna, poręczna buteleczka
-poprawia kondycje włosów

MINUSY:
-cena- nie pamiętam dokładnie ile on kosztuje :( ale na pewno około 30zł za niego dałam 

Gdzie nabyć?
drogeria HEBE




Używałyście, któregoś z tych kosmetyków?:)
Jakie są wasze wrażenia?:)

Jakie kosmetyki do włosów wy polecacie?
Tylko jak już polecacie to proszę polecajcie takie, które kupiłyście już wiele razy :P nie jeden raz;p



Miłego Dnia Kochani :*


::MaGic Lovv::

30 komentarzy

  1. Szampon polecam w wersji żurawinowej. Maska faktycznie jest dobra też ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo moze na cos sie skusze i sb kupie ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sądzę, że kupie maseczkę i szampon, jestem ciekawa efektów :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta odżywka mnie mega zaciekawiła :D Aż chyba poszukam jej ♥ zapraszam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam olejku arganowego na końcówki i odzywki kallos kocham ją! nie zamienię już na żadną inną :)
    szampon barwy stosowałam ale tak jak mówisz plącze wlosy a z moimi długimi robił masakrę ale pachniał niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem ciekawa maska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nic nie miałam z Twoich ulubieńców ale chętnie bym wypróbowała olejek :) Z masek na pewno mogę polecić Crema di essenza z Bioetika( niebieska) oraz Biovax keratyna z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony sa do kupienia w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczka do włosow jest świetna.
    Sama taka uzywam.
    I polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. great;))

    http://fashionindividuals.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chętnie wypróbowałabym tą maskę :D. Na razie jednak muszę przystopować z zakupami bo moja szafka się już nie domyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę złapać tę maskę z Kallos :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na tą maskę mam od dawna ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę pomyśleć nad ta maseczka ; ) sliczna róża :3

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się nad maseczką, chyba ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog i wpis. Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc niebawem będzie u mnie więcej do czytania. Mam nadzieję, że mój blog będzie tak dobry jak Twój. Pozdrawiam. http://calissi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować tą maseczke :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam tych szamponów:) są tanie, i dobre ale trzeba po nich użyć odżywki bo inaczej są suche i nie da się ich rozczesać. Co do maski mam ja aktualnie, na moje włosy jest taka sobie...miałam lepsze :) ale jest tania i wystarcza na długo,ja używam jej każdego dnia na zmianę z waniliową też z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie znam nic z Twoich ulubieńców ;) Ale ta maska mnie kusi !!

    OdpowiedzUsuń
  20. miłeeego Dnia :* - live-style20

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam szampony i odżywki z Joanny*, ale ten szampon też jest fajny :)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. oj chyba muszę wybrać się do hebe!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam żadnego z tych produktów
    ale o maseczce kallos słyszałam wiele dobrego

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa maseczki, chyba wypróbuję zwłaszcza,że zaczynam regeneracje moich włosów!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresowal mnie ten szampon lniany! Jeśli w składzie faktycznie ma olejek lniany to moze byc bardzo dobrym produktem:) a wlasnie szukam jakiegoś nawilzajacego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kryształki odżywcze do włosów NutriCare 100 ml z Fanola rewelacja! Nic do tej pory nie postawiło moich włosów do pionu jak ten olejek, cena 35 zł, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. koniecznie muszę wypróbować szampon :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. w moim przypadku wszystkie z tych kosmetykow sie nie sprawdzily... kallos obciazal wlosy .
    Polecam regenerum dla wlosow pomaga w rozczesywaniu
    A zeby pomoc wlosom - glownie dzialanie od srodka- MERZ tabletki - koszt ok 50 zł a rezultaty idealne

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.