wtorek, 22 kwietnia 2014

**Mecz**

Hej Wszystkim :)

Jakis czas temu byłam z chłopakiem na meczu :)

Ogólnie przed meczem mieliśmy sporo czasu bo pomylił godziny haha
Tak więc zatrudnilam go do zrobienia kilku zdjęć, zreszta jak zawsze xD hehe 

Zapraszam do oglądania :*










Kurtka-Tutaj kupiona  || Bluza-Tutaj kupiona  || Leginsy- Vero moda  || Trampki- ryneczek ||Pierścionki- Tu kupione


No i coś słodkiego :D 
nie obeszło się :D hehe 







Do następnego :)
::MaGic Lovv::

40 komentarzy :

  1. Świetnie wygladasz polubje na taka parke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka i bluza <3 I robisz ochotę na słodkości.... nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i bluza !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, bardzo ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna i luźna stylizacja :).
    Kurcze, szukam takich trampek do latania i nigdzie nie mogę znaleźć :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja!!! Bluza świetna! :DD

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. narobiłaś mi ochotę na żelki :( fajna bluza ^^

    claudiadaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog i bardzo fajna stylizacja!
    podoba mi się- obserwuję i liczę na rewanż http://magicwardrobee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty utrzymujesz taką figurkę przy słodyczach? :D Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look :) całość mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz :) fajny zestaw
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia, świetny outfit, a ta kurtka boska *.*

    zapraszam do zaobserwowania ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry zestaw kibica! Jak by by z kolegami to pewnie piwko a z dziewczyną żelki i Hortex :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowna jest ta kurtka, zakochalam sie w calym outficie <3
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha.. Nie ma to jak soczek i słodycze :D
    Uwielbiam tą kurtkę.
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna jest tak kurtka, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super;) uwielbiam takie proste stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna bluza i fajnie ją połączyłaś z resztą :)


    http://venusjulia1986.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham białe buty sportowe :)
    a stylizacja super :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super bluza, świetnie w niej wyglądasz :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju! Jak śliczne! :-) Świetne outfit, w moich klimatach :-)
    Zapraszam do mnie i obserwuje

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. o tak żeby przetrwać mecz trzeba dużo jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooooooh!
    ta jeansowa kurtka jest boska!
    wyglądasz w niej obłędnie!
    a w połączeniu z tą bluzą idealnie się prezentuje.
    super!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  24. nice look, love the jacket :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. swietna kurteczka! tez sie nad taka zastanawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw a w szczególności kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka świetna! w ogóle mega stylizacja. no i żelki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ahh Ci faceci.:D:D

    Wyglądasz fantastycznie. Całość super!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja ;)) obserwuje i zapraszam do mnie http://mojwlasnyzaczarowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę ze moda ponad wszystko nawet ponad szacunek dla innych... Ja bym się wstydzila założyć bluzę z godłem III Rzeszy ale widać że historia nie jest twoja mocna strona... Zamiast na zakupy to lepiej w ksiazke byś zajrzala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że zazdrość komuś zagląda w oczy :D
      Chodzę w czym chce i co mi się podoba, modą się bawi a nie spina poślady :D
      Pozwól że sama będę decydowała o tym co będę robiła i co będę nosiła :D
      Chyba masz zbyt nudne życie skoro siedzisz i wyszukujesz komu i co by tu dogryźć :)
      A co do symbolu bluzy nie będę dyskutowała i wyrażała swojego zdania, bo sory ale szkoda mi czasu na Ciebie :D
      Mam ciekawsze zajęcia :*
      Pozdrowionka :*

      Usuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...