środa, 16 kwietnia 2014

**Lakiery do paznokci-allepaznokcie.pl**

Witajcie Robaczki :*

Dziś post z lakierami do paznokci :D
Nie wiem czy wy też macie na ich punkcie bzika?:D
BO JA TAK! xD 

Pod ostatnim postem ze stylizacją, pytałyście mnie jakiego lakieru użyłam, więc postanowiłam napisać oddzielną notkę, ponieważ zamówiłam kilka lakierów ze sklepu 
Słyszałyście o nim?:)

Sklep ma bardzo duży asortyment :)
Ja nie mogłam się zdecydować co brać :D 
Wzięłam sobie 6 lakierów (jakbym ich miała mało) :D hehe  

Zobaczcie co zamówiłam :)


1. TU , 2. TU , 3. TU , 4. TU , 5. TU , 6. TU













Który wam się najbardziej podoba?;D 


Miłego Dnia Kochani :*

::MaGic Lovv::

24 komentarzy

  1. cudowne są te lakiery, na pewno tam zajrzę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetne. Bardzo mi się podobają te lakiery :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne pazurki :D piosenkę uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podobają, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy aparat ? ;) Bo zdjęcia świetnie Ci wyszły kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier nr 6 piekny !
    bardzo fajny blog ;) pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego-dopiero zaczynam
    http://princessczer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne lakiery!

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier nr 3 mnie zachwycił! Efekt, jaki dzięki niemu można uzyskać jest naprawdę ciekawy i przyciąga wzrok. Pewnie w niego zainwestuję. :)

    Pozdrawiam! :* http://luminescent-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo lakiery <3 Kooocham:D
    Ale mma przez to już trochę zniszczone paznokcie więc muszę stosować odżywki:(

    OdpowiedzUsuń
  11. mam już lakier nr 3 ;) genialnie wygląda na paznokciach. daje fajny efekt jak pomaluje się go lakierem matującym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię lakiery ale nie mam na ich punkcie hopla, jasno niebieski jest fajny :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe te lakiery :) znam tą firmę, swego czasu jak przedłużałam paznokcie to właśnie bazowałam na ich produktach :) całkiem fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten trójkolorowy jest według mnie najładniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. super lakiery ;-)

    ja osobiście jestem wierna czerwieni ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te lakiery.;-) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne! ♥ Aż ciężko zdecydować, który jest najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. O, matko! Taki dłuuuuugi komentarz napisałam i nie wczytał się, skubany ;) No to jeszcze raz :D Lakiery są bardzo fajne, szczególnie nr 3 :) Dziś mam wyjątkowo dobry humor, dlatego jak tylko spojrzałam na lakiery, to od razu skojarzyła mi się Fiona ze Shreka, którą przedstawiło zwierciadło tym oto komentarzem: "(...) Uwielbia malować paznokcie i drinki z palemką". :D Cóż, jak nie mamy pewności, który lakier wybrać, można najpierw wypić drinka z palemką i już wszystko jasne! ;) Ania S. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O, matko! Taki dłuuuuugi komentarz napisałam i nie wczytał się, skubany ;) No to jeszcze raz :D Lakiery są bardzo fajne, szczególnie nr 3 :) Dziś mam wyjątkowo dobry humor, dlatego jak tylko spojrzałam na lakiery, to od razu skojarzyła mi się Fiona ze Shreka, którą przedstawiło zwierciadło tym oto komentarzem: "(...) Uwielbia malować paznokcie i drinki z palemką". :D Cóż, jak nie mamy pewności, który lakier wybrać, można najpierw wypić drinka z palemką i już wszystko jasne! ;) Ania S. <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.