sobota, 26 kwietnia 2014

**Bubel kosmetyczny + zdziwko**

Hej wszystkim :)

Dziś taka szybka notka ostrzegawcza :D
Jak sam tytuł mówi, napisze dziś o bublu, którego miałam możliwość przetestować :)

Tak więc dostałam do przetestowania serie kosmetyków marki
Zestaw zawierał kosmetyki do włosów blond i ciemnych :)
Do włosów blond oddałam mamie a sobie zostawiłam te do ciemnych :)

Stosując te kosmetyki miałam nadzieję, że mi coś pomogą, że włosy będą mięciutkie, gładkie itp
a tu co??
NIC z tych rzeczy ;/

Zmarnowałam tylko swój czas na te kosmetyki ;/

Mało tego. . . 
Nie lubię wyrzucać kosmetyków, dlatego zawsze staram się do końcu zużyć wszystko, tak też było i z tymi kosmetykami.

Wiecie co się stało??

Jak już z wielką radością kończyłam ostatnią tubkę z szamponem  z pojemnika wraz z szamponem wyleciał ROBAK ;/ no normalnie zdechły robak ;/ 
aleeee się wkurzyłam, nawet nie wiecie jak bardzo ;/
Nie dość, że w męczarni kończyłam te kosmetyki to jeszcze na do widzenia dostałam robaka xD 
pomyślałam: "no żarty jakieś

No i tak się zakończyło testowanie owych kosmetyków :D

NIE POLECAM :)

Nie zauważyłam żadnych pozytywnych zmian na moich włosach ;) 
A nawet czułam, że stają sie jeszcze gorsze ;/

Tak się prezentują te kosmetyki :)




Używałyście ich??


Do następnego :*

29 komentarzy

  1. aż mi ciarki przeszły na mysl o robaku;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam i po tym co przeczytałam nie zamierzam :P

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zszokowałaś tym robakiem.. Masakra, w życiu bym nie pomyślała. Wydawało mi się, że to porządna firma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. No to ja podziękuję tym kosmetykom. Masakra :/. Na szczęście nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robak?? Masakra nieszczęście ich nie testowalam i nie mam zamiaru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety Kochana :)
    Co za masakra :) Rodem z dreszczowca!!! :)
    A może to był... ksiądz robak? :p

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie używałam a po twojej recenzji napewno nie spróbuję:) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no robak ? - to naprawdę żarty :/ ja nie używałam tych kosmetyków, ale już wiem, że nie ma czego żałować..

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dostałam na emaila propozycje przetestowania ;) na WIELKIE MOJE szczescie nie odpisałam nawet ;)

    Ja tutaj szukam jakie zdziwko, o co chodzi... a tu nagle... robak.. masakra ;/ dobrze, że napisałaś o tym post ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robak? Używałąm ich i nawet mi pasowały, nigdy nie znalazam w nich robaka ani nic podobnego :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam od nich szampon i odzywkę narazie początek testowania wiec zobacze ale robak??!! fuuu!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko.... Co jak co, ale robak to przesada ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie kończe testowanie tej serii regeneracja właśnie do włosów ciemnych i farbowanych i musze przyznać, że na moje włosy to podziałało bo widać, że są mocniejsze i wgl :D ale tym robakiem mnie nastraszyłas :D teraz nie wiem czy je konczyc czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no bo, kochana, te specyfiki są z naturalnych składników :D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. brrr nie wyobrazam sobie robaka w szamponie ;c blee ;/
    nawet o nich nie słyszałam, ale polecam ci firmę nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że jednak tych kosmetyków nie kupiłam. Moim zdaniem to lekka przesada żeby znaleźć robaka w kosmetykach :o.
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam tych kosmetyków i na pewno nie będę, bo robaka w szamponie bym nie zdzierżyła :D

    claudiadaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś uzywałam z tym, że kupiłam a nie dostała. Odżywkę zużyłam może 3 razy i całą tubkę wyrzuciłam bo włosy miałam gorsze niż gdybym myła samą wodą. Pieniądze wyrzucone w błoto ale robak to już przesada....fuj

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tym robakiem to chyba jakieś kpiny ;o nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale z tego co czytam to nawet nie są one godne uwagi :)
    Zapraszam: www.rozmarzonaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam i po twojej recenzji nie zamierzam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Robak w kosmetyku?! Chyba skecz jakiś ...

    OdpowiedzUsuń
  22. No to juz widać jakie kosmetyki firmy rozdają za darmo... Firmy nie znam, pierwszy raz o niej slysze. A to ze robak wylecial, pewnie fabryka kiepska , nie stosują sie do zasad przemyslowych ( ale takie rzeczy sie moga zdarzyć nawet najlepszym)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice products *_* your blog is very lovely and interesting. i`m glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No to grubo... Wielka firma a sprzedaje tandete...

    OdpowiedzUsuń
  25. ROBAKKK?!! Serio? fuuuu. Jenyś ja bym się przestraszyła strasznie nie cierpię tego..
    Hm z tego co widziałam to zdania podzielone na ten temat, a jeszcze to ochydztwo na koniec musia być od poczatku bo jak by się tam dostał...
    Dobrze że dodajsz takie posty i ostrzegasz przed bublami bo bylam ciekawa tych kosmetyków, po tym poście nie chce ich widzieć na oczy :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.