czwartek, 30 maja 2013

**DIY: Dawno, dawno temu była sobieee...**


Wiem, że czekacie na moje Diy bo juz dostałam pare pytań kiedy pokażę wam kolejne rzeczy zrobione przeze mnie  :) 
Tak więc mam dla was dziś niespodziankę :)) Co prawda zrobiłam tylko jedną rzecz ale mam nadzieję że wam się spodoba :)) Nie mam za bardzo czasu na Diy póki co :( 
aleeee ostatnio nabrałam weny i zechciało mi się zrobić coś NOWEGOooo :DD 

a więc tak jak w temacieeee :D  

Dawno, dawno temuuu byłaaaa sobie stara biała bluzka z plamamiiii :P szkoda było mi ją wyrzucać więc postanowiłam coś z nią zrobić :D takie małe wyzwanie :D a lubie wyzwania :D hehe 
no i tak sobie siedziąłam i myslałam co tu z nią zrobić :D pomyslałam że mało mam rozpinanych sweterków (narzutek) tak więc zrobiłam sobie narzutke troche taka w militarnym stylu :))

Efekty zobaczcie sami :))


wtorek, 28 maja 2013

**Zabieg Keratynowy**


Dziś tak jak w temacie coś o zabiegu keratynowym czyli ponownie temat o włosach :D <3
Jakiś czas temu, któraś z blogerek poradziła mi ten zabieg :D chodził za mną, chodził i chodził aż w końcu się na niego zdecydowałam xD Dziś byłam w Radzyniu Podlaskim u mojej Kochanej cioci o której już pisałam wcześniej i sobie zrobiłam tenże zabieg :D Tzn ciocia mi zrobiła :P 

Może najpierw trochę teorii, co to w ogóle jest :D

Siła keratyny:
Włosy to nic innego, jak zbudowany z keratyny (powszechna nazwa tworzących włókna białek fibrylarnych) twór naskórka. Kuracja keratynowa, polega na wprasowaniu owej keratyny w wypłukane z niej włosy. Jest więc zabiegiem rekonstruującym włos dokładnie tą samą materią, w którą uzbroiła go natura. Kuracja keratynowa nie tylko odżywia zniszczone włosy, ale też skutecznie je prostuje. Można więc potraktować ją, jako doskonałą alternatywę dla pełnej toksycznych substancji chemicznych „trwałej prostującej”.

Mam parę zdjęć przed i po :D 


czwartek, 23 maja 2013

**Wszystko :D**

Cześć Skarby moje Kochane ! ;**

Wiem, wiem ostatnio zaniedbywałam trochę bloga, mam lekkie wyrzuty sumienia z tego powodu :P hehe a jeszcze większe, że zaniedbałam czytanie waszych postów ale to dlatego że nie miałam ostatnio na nic czasu :( obiecuję POPRAWĘ! ;D hehe  Dzisiaj miałam zaliczenie z prawa :P jakoś poszło :) mam nadzieję, że źle nie będzie :D

Przechodząc pomału do rzeczy ... mam dla was parę stylizacji i takich tam ciekawostek że tak powiem :)


a więc życzę miłego oglądania :**









to z dziś :)
Leginsy- warehouse
Baleriny- primark
Bluzeka- Butik
Kurtka- Tally Weijl
Komin- allegro
Torebka- Pull&Bear










Przedwczoraj xD

Bluzka- primark
spódniczka- z Francji (nie pamietam marki)






Bluzka- Pepco
Spodenki- Orsay


A teraz poakże wam co WYGRAŁAM :DD







Jestem zadowolona!!! :) Jedynie mam zastrzeżenia co do tuszu ;P ponieważ ta szczoteczka mi nie za bardzo odpowiada ;P ale cała reszta super! :)



 jeszcze pochwale się balerinkami z wymianki :D i koszulą którą niedawno kupiłam ;D teraz czekam aż dojdzie :D





<3

Piosenka w której się zakochałam!!! <3
mogę ją słuchać dzień w dzień <3 :D
posłuchajcie :)





no i moja nauka xD hahaha




Całuję was mocnoo Skarbeczki ! i życzę udanego dnia jak i weekendu bo mój już się zaczął <3 

Buziakiii :*



::MaGic Lov::

wtorek, 14 maja 2013

**Outfit**

Witajcie Słoneczka :*


Jak wam mija dzień?:)) Bo mi w sumie dobrze :) :P Mam dla was kilka zdjęć:) Miało być DIY ale jednak nie dziś ;P 



















A to na miły wieczór :DD hehe





Uwielbiam <3 :D








:**





Buziakiii :*
<3

niedziela, 12 maja 2013

**Komunijnie**


Witajcie Skarby :*

Dziś taki bardziej luźny post :)
Jak wiecie wczoraj byłam na komunii :) Było naprawdę super :)
Komunia jak komunia... aleee poooo :D hehe
extra :D

Ogólnie bardzo miło i wesoło spędziłam czas :) :D 
Poszwędałam się trochę po Radzyniu :D


Mam dla was kilka zdjęć :)

Sukienka- Troll
Buty- Deichmann








Świetny ptaszek z owoców:D Musiałam pyknąć fote :D haha



Ach te ciocie :D :**




Bez min się nie obeszło :D WIADOMOoo :D haha (rodzinne xD )




Pomysłowo :)




No i tak to było :))


Przy okazji wzbogaciłam się o kilka produktów do włosów :D


Ciocia jest fryzjerką i ma swój własny salon :) także pomaszerowałyśmy do salonu i wybrałyśmy 3 produkty :))

Podobno są dobre :D mam nadzieję, że mi pomogą :) w sumie Ania się na tym zna bo jest świetną fryzjerką :D
Już wiem ,że jakoś niebawem wybiorę się do niej do salonu na zabieg keratynowy :) 
Podobno pomaga :))

Robiłyście sobie może ten zabieg?:) Pomógł wam?;D  

Jeśli ktoś z was jest z Radzynia Podlaskiego bądź okolic to polecam wam  salon Ani :D hehe
"Viki"
jc podam dokładne namiary :D


a kosmetyki które mi polecono to:
1. Odżywka Artego "dream repair mask"
2. Szampon Artego "dream repair shampoo"
3. Serum Artego "dream repair lotion"

Zobaczymy jak się sprawdzą na moich włosach :))


Kolejny post to DIY :) Bo już zrobiłam kilka par szortów ze starych spodni hehe


Buziakiii :*

<3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...