środa, 18 września 2013

**noweklimaty.pl- mx**

Hej Kochani! :*

Dawno mnie tu nie było wiem, wiem, przepraszam :*
Dziś mam dla was post, lekki mix ale jest on przede wszystkim o pewnym sklepie :D
mianowicie:



Chcę Wam pokazać poduszkę do medytacji jaką dostałam właśnie od tego sklepu :)
Jestem bardzo zadowolona z poduszki ponieważ jest ona jak najbardziej w moim typie :D 
Ma cudowny wzór :D w sam raz dla mnie :D hehe
do tego jest niesamowicie wygodna :D
 Dlatego 
Bardzo dziękuję!! :))

Prezentuję się ona tak:





Poduszkę tą znajdziecie pod tym linkiem:

  • Zafu psychodelic - poduszka do medytacji


Używanie: te poduszki pozwalają utrzymać wygodną pozycję przy siedzeniu. Można siedzieć ze skrzyżowanymi nogami lub na piętach, po japońsku. Dzięki temu plecy pozostają wyprostowane, co jest bardzo ważne - kręgosłup się nie męczy. Są dosyć szerokie więc łatwo na nich siedzieć. 

Poduszki te można z równym powodzeniem używać do zwykłego siedzenia i relaksu. Ze względu na brak ostrych krawędzi i swoją plastyczność z powodzeniem można w nie wyposażyć pokój dziecięcy.


Zapraszam do przejrzenia oferty sklepu znajdziecie tam naprawdę 

wiele fajnych i przydatnych rzeczy do waszych domów :)

http://www.noweklimaty.pl/



. . . . . . . .  . . .. . .. . . . . . . . 


A teraz z innej beczki :D hehe

Klika zdjęć z ostatnich nowości :P 

Podkład do twarzy Bourjois Uwielbiam go <3
+ tusz do rzęs RIMMEL mam go pierwszy raz, szczoteczka mnie uwiodła :D haha



Od października czas do szkoły ;/ także trzeba było kupić zeszyty xD 
jak zwykle róż <3 hehe



a tu nowości ciuchowe xD 


Bershka

 H&M

Pull&Bear

Lateksowe leginsy Reserved


To tyle na dziś :**
Macie tu jeszcze fajną piosenkę :)




Buziaki 
::MaGic Lov:

:*



35 komentarzy

  1. Fajne rzeczy. Bardzo mi się podoba ten tusz i poduszka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie byłam zadowolona z tego tuszu :) cudowny sweterek na przedostatnim zdjęciu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą firmę ja z nowych klimatów mam poduszkę do spania 40x40 cm i na prawdę wygodna :) Ta jest też super i fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę mój ulubiony czarny długopis w gwiazdki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek najlepszy! ile zapłaciłaś! :)?
    Też mam zawsze różowe zeszyty :D ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy ! sweterek najbardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy ,poducha ssuper!!! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit z tymi legginsami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje lateksy kupiłam w Stradivariusie a z reserved też przymierzałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka wygląda na super miękką
    też poluję na jakieś legginsy :)
    zapraszam do mnie obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne te spodnie ! i ten sweterek chyba ? w kazdym razie fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak spodnie fajne;) a poduszka ma super design;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I u Ciebie już pełno reklam... Te poprzednie posty reklamujace sklep to masakra jakas ;/ Az odechcialo mi sie tu wchodzic.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowosci,szczególnie koszulka z H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te legginsy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jestes, jak zwykle :) fajna koszulka, powiadasz, że żółty nie jest twoim kolorem?haha.
    A podusia świetna, medytujesz czy tylko sypaisz na niej?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No jak zawsze ślicznie<3 Nowe ciuchy!<3 Awwwww:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochanie jak Ci się spisuje ten tusz jestem ciekawa? Bo ostatnio ciągle kupuję collosal z maybelline ale może ten co kupiłaś również jest super? :) A poduszka do medytacji to ciekawa sprawa :) CO prawda nie medytuję ;) Ale użyła bym jej jako pufę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :D
    Podobają mi się twoje nowo zakupione ubrania. A najbardziej sweterek. Jest zajebisty <3

    Obserwuję i liczę na to samo - http://sandra2413089.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy! Ładny design tej poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszka jest genialna! Motyw w zebre zawsze przyciąga moje spojrzenie, bo po prostu go uwielbiam : ) Używam tych samych długopisów, są najlepsze! I piękne legginsy, przy okazji muszę koniecznie odwiedzić Reserved. Możesz zdradzić w jakiej cenie je kupiłaś? ; ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się koszulka, cudowna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z tym tuszem się nie polubiłam i to bardzo. ciekawa jestem jak będzie w Twoim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. daj znać jak sprawdził się ten podkład bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. w link w tamtym poście kliknęłam (sheinside):) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnia stylizacja świetna! :)

    obserwujemy oczywiście :)
    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ciuuuszki :D dawno nie byłam na zakupach :(

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.