piątek, 6 września 2013

**Metamorfoza**

Hej Kochani :)

Jak zdążyliście zauważyć mój blog uległ lekkiej metamorfozie :)) 
Zachciało mi się trochę zmian w postaci wyglądu bloga :P 
To jest mój nowy nagłówek :)




Jak wam sie podoba?:) Lepszy jest od tego starego?:)
Ogólnie też trochę pozmieniałam na pasku bocznym :) 
Wg mnie teraz jest bardziej przejrzyście i etetycznie :)

Jaka jest wasza opinia?:)

tu pokazuje stary nagłówek, jakby ktoś zapomniał xD hehe 



Ps. Już nie długo nowy post :*


Chciałam także was poinformować że na moim fanpage na fb trwa obecnie rozdanie:) 
Do wygrania biżuteria :) 


Zapraszam :)

Ten filmik warto obejrzeć! POLECAM!!!
Trochę refleksji nikomu nie zaszkodzi. . . 





Całuję! 
::MaGic Lov::

31 komentarzy :

  1. Zmiana na plus :) Teraz jest prze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny nowy nagłówek :)

    Buziaki
    xo xo xo xoxo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten nowy nagłówek ;)) ja też szykuję się do zmian na blogu ale póki co z kiepskim skutkiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany często wychodzą na lepsze. Teraz jest super : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zauważyłam :D Dobra zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje zdjęcia !!! ;)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie jeśli chodzi o twój ogółem blog , to na moim laptopie on jest ogromny ,jeśli chodzi o rozdzielczość ;p I nagłówek znacznie lepiej wygląda aczkolwiek znowu w gorszej jakości ... ale może się czepiam. :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się nowy nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się bardzo podoba;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz jest bardzo ładnie :) podoba mi się:) a ten filmik już widziałam...jest niesamowity. Można się nieźle zastanowić nad swoim życiem :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten nowy nagłówek *-*
    Ale jeszcze muszę się przyzwyczaić do tego niego :D!
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek jest fajny, aczkolwiek drażnią mnie te ptaki na tle :<
    http://supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, ślicznie. :)

    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę oczywiście, to zapraszam do mojego bloga. :)
    _________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny nowy wygląd:)
    Zdjęcie profilowe mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny nowy! ale ten starszy też cos w sobie miał! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zmiana! Ładnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog i post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za komentarz ;) super jest ten nowy nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny!
    Ale jakoś wolalam ten stary:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...