czwartek, 4 lipca 2013

**Outfit**

Witajcie Kochani :* 

Obiecałam wam poprawę z wpisami więc dotrzymuję słowa :D hehe Jak zawsze zresztą  :D 
Tak więc dziś macie kolejny post :) Czyli Outft :)) 
Mam nadzieję, że się spodoba :)

Tak w ogóle chciałam się pochwalić, że już do jednej szkoły w Warszawie się dostałam ale bardziej mi zalezy na tej drugiej bo będę miała tylko 3minuty drogi ze stancji :D hehe 

Ogólnie jeszcze mam do was pytanie :)
Czy orientujecie się może czy jest w Warszawie jakaś szkoła dotycząca mody, ciuchów, stylizacji itp??
albo jakiś kurs czy coś w ten deseń?;D
i oczywiście w przystępnej cenie :))
Z góry dziękuję za info ;*

A teraz Outfit :) 










Bluzka- szafa.pl
Spodenki- moje DIY
Torebka- H&M z moją przeróbką

Kosmetyczne zakupy :)



Odżywka i szampon, który poleciła mi koleżanka :) Kupiłam już 2 raz ten zestaw ;D Bo jednak miała racje, włosy są po tym szamponie i odżywce bardzo miękkie i fajne w dotyku :)
także polecam :)


Tym razem zdecydowałam sie na szamponetke a nie farbę :)
będziemy próbować kolory :D


 Coś do DIY :D

1. Klej do tkanin
2. Pumex do szortów :)












Życzę wam udanego wieczorku! :*
Mój na pewno będzie :) :* :D


Baj Baj Skarbeczki:*




::MaGic Lov::

59 komentarzy :

  1. Ale ciekawy zestaw! Ta bluzka jest przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz tą bluzke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw śliczne te spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kuuurde, dziewczyno-za Twoją figurę oddałabym wszystko, ej:D haha, a tak na poważnie-spoko wpis, świetne zdjęcia no i oczywiście zakupione perełki na pewno też są świetne:)
    Pozdrawiam seeeerdecznie, ślicznuchu:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Kochana wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw super! :)) Strasznie podoba mi się koszulka :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki Versace super, świetnie na Tobie leżą :) fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) a ostatnie zdjęcie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten zestaw z Dove i jest super, włosy sprężyste i miłe w dotyku, ogólnie cała seria Dove jest boska, regularnie używam żel pod prysznic, mleczko do ciała i oczywiście szampony z odżywką ! także polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mi też ten krem, który polecałam nie za bardzo przypadł do gustu :)

      Usuń
  11. świetną bluzkę znalazłaś na szafie :D super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaaardzo ładny zestaw tym bardziej na kimś tak chudziutkim jak Ty :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. MONIKA JARUZELSKA, SZKOLA STYLU, CENA Z 2012, 4000ZŁ :/ NIE WIEM CZY TERAZ NIE JEST JESZCZE DROZEJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetny outfit, Ślicznoto ;*
    Gif <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zestaw! Hmm niestety nie znam Warszawy (ubolewam nad tym! ;<) i nie jestem w stanie pomoc ci z ta szkola ;( Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka jest piękna!! dużo dalaś? pozdrawiam mooocno!:**

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje Ci dostania się do Wawy :P Outfit super ta bluzka mi sie mega podoba ,a spodenki też ładne,takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super koszulka + spodenki ♥ ♥ ♥
    Wyglądasz ślicznie :-*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! T-shirt masz genialny ;))
    Kochana, włosy mam swoje kręcone, ulepszam je za pomocą pianki ;))
    Buzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka :) niestety nie wiem gdyż nie znam warszawy w ogóle;P u mnie szampon utrzymywał się dłużej niż farba :p

    OdpowiedzUsuń
  21. @ W sumie to nie jestem w stanie skopiować całego składu szamponów Japońskich ale na wstępie zrobiłam coś takiego http://daquerreblog.blogspot.com/search/label/azjatyckie%20kosmetyki efekty może nie są takie jak po np Kanebo,ale włosy zdecydowanie wyglądają inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta koszulka jest świetna!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże, jakie masz świetne posty ^o^ Skąd czerpiesz tyle pomysłów na notki??? :))
    Jestem tu na bieżąco, a mój blog to: roxyamazinglife.blogspot.com

    Na moim blogu jest nowy wygląd i zdjęcia. Zależy mi na twojej opinii jak na niczym innym. Jesteś dla mnie wzorem :))

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny outfit, zreszta jak zwykle u Cb ;) ja nigdy nie farbowalam wlosow, bo sie boje, gdyz mam strasznie slabe i cienkie wlosy...zawsze siegalam po szamponetki z joanny, bo wedlug mnie sa najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny blog ! Szkoda , że wcześniej Cię nie znalazłam :)
    Oczywiście obserwuje :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna, a bluzka rewelacja !
    http://quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejciu, ta bluzka jest rewelacyjna! *.*


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. OoO łał naprawdę świetny outif;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oddaj te śliczne nogi! :D
    cudowna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne połączenie :) również obserwuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. zajebiscie :D
    świetna bluzeczka, szorty , nóżki <33

    http://goodskategirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ślicznie wyglądasz <3! Świetny outfit! Niestety nie mieszkam w Warszawie i nie mogę ci pomóc...

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny outfit ^^.
    Obserwuję....zapraszam do mnie--> dajanka-a.blogspot.com, może spodoba ci się mój blog i też zaobserwujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie no super, super :* Bardzo mi się podoba twoja bluzka, mam podobną :)
    Jesteś z Białej?? Hah, tak się składa że ja jestem z Chotyłowa :3
    Jestem tu po raz 1, blog mi się spodobał więc dodaje się do obserwatorów.
    Pozdrawiam,
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeeee! Yeeee! jaaaa! w końcu będziesz w Warszawie! *.*
    Super stylizacja!
    I gratulacje! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szprty i koszulka- genialne!

    Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz! ;-))
    Gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękne rzeczy!:)
    A ty w nich wyglądasz genialnie , śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja nadruk na koszulce jest mega :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dodałam posta o pielęgnacji włosów, którego chciałaś przeczytać więc zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pasuje do Ciebie ta bluzka. Dodaje meega pazura! :D
    A co do dziur w spodniach, bo pewnie to chcesz zrobic pumeksem to proponuje papier ścierny, łatwiej się robi i lepsze efekty są. ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Taki papier mozna kupic w sklepie z narzedziami np.gwozdziami, srubokretami itp. Popatrz w takich sklepach, tam na pewno powinien byc. :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kocham te szamponetki z aloesem, włosy są po nich takie milusie w dotyku i lepiej od razu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja. :-) ładnej we wszystkim ładnie... zazdroszczę Ci figury. Ta bluzeczka skradła moje serce ♡

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...