środa, 3 lipca 2013

**Outfit 1**


Witajcie Kochani!! :**


Muszę się pochwalić :D w końcu mam wakacje :)) <3
Obroniłam się na 5 :) Jestem z siebie zadowolona :))
Dziękuję BARDZO Tym co trzymali za mnie kciuki :** 

Specjalne BUZIAKII Dla Was! :*



Przechodząc do rzeczy  .   .  .   . 
dzisiaj mam dla Was taki mały Outfit :)

Wszystko co mam na sobie to moje DIY :) 
Oprócz:

Buty- pelikan
Torebka- H&M + wsadziłam swoje 5groszy jak zawsze ;D czyli dodałam ćwieki :)











Ogólnie dostałam zaproszenie na spotkanie z firmą Zepter xD Nie wiem może pójdę :) Zobaczę co tam ciekawego się dzieje i co ciekawego mają w ofercie :D hehe



Tak w ogóle to dziś czekała na mnie w skrzynce miła niespodzianka  od pewnej blogerki :) Mianowicie śliczny naszyjnik  i przewieszka :)) 
Zobaczcie sami :)


Śliczny prawda??:)) 

Znajdziecie jej wyroby tutaj w zakładce "Biżuteria" : 
( naszyjnik sama sobie zaprojektowałam, aczkolwiek widziałam już taki:D hehe )

Zapraszam na jej bloga :)) 

Dziękuję Kochana :*
............................

Zapraszam także na stronę z moimi rzeczami na sprzedaż :) Może coś wpadnie w oko:)

http://www.vinted.pl/members/56435-palka41/ubrania

Piosenka wpada w ucho :)





I to na dziś tyleee Moi Drodzy :)) 

BUZIAKIii. . . ;*


::MaGic Lov::

;*

53 komentarze :

  1. po pierwsze to gratulacje kochana! ;*;*

    Po drugie to wygladasz mega!
    Nogi to masz takie że mmm! :)
    Spodenki mi bardzo przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś i pięknie wyglądasz. Bluzka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! :)
    Rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie :))

    Buziaki
    xo xo xo ox xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ocena! Gratuluję!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka <3
    Gratuluję 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Gratuluję 5!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje 5!
    Zestaw jest świetny! A Ty taka zgrabniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna koszula :) i buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boską masz figurę ! ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to ciekawi :) nóg zazdroszczę jak nie wiem co :P

      Usuń
  10. Gratuluję serdecznie obrony! Dziś broni się natomiast moja siostra, będę z nią caaałym sercem :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania obrony na 5 :)
    Bardzo ładna bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję obrony na 5! :) Świetne zdjęcia, zakochałam się w balerinach *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny outfit *-*
    i gratulacje, że obroniłaś się na 5

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej hej bardzo fajny stylizacja letnia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję !:)
    Fajna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo, bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne buciki! ;) Marzę o takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Bluzeczka mnie urzekła :) No i gratuluję 5! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki to ty masz boskie i gratuluje obronienia się na 5! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ciuszki ;> obserwuję i liczę na rewanż ^^
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje ! :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. figurę tak jak obronę masz na 5 , chociaż to pierwsze nawet 2x wyżej bym oceniła:) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rewelacyjną figurę <3 oddaj nogi :)
    gratuluję obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty cudnie wyglądasz!!!! I te urocze baleriny :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje tej 5 - tki :) zasłużona :) a bluzeczka jest ekstra :) uroczy ten kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję! ;)
    świetny outfit! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  27. Super outfit, jesteś bardzo ładna :D +dziękuję za obserwację i zapraszam do obserwowania na bloglovin, gdyż obecne niedługo zostaną zlikwidowane(link u mnie na blogu):)

    OdpowiedzUsuń
  28. GRATULACJE co do 5! :)
    A co do outfitu to oczywiście jak zawsze bobma!
    Piękny ten wisiorek!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękna jak zawsze ;)

    buciki masz boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Również składam gratulacje :)
    Ciesz się teraz wakacjami należytymi :)
    A zestawik podoba mi sie szczegolnie bluzka :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz cudowne nogi *.*
    Świetny look <3
    Uroczy naszyjnik ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo, gratuluję obrony! :) ale masz ładne nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. strona strasznie długo się ładuje, jest przepełniona reklamami. Nie da się tego przeglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie chyba tylko u Ciebie tak jest :)) To też zależy od szybkości internetu jaki masz wykupiony :)) U mnie sie szybko ładuje i jest wszystko okej :) Poza tym nie mam na blogu żadnych reklam, ponieważ nie mam włączonej usługi zarabiania poprzez reklamy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. Gratulacje! Twój strój jest w 100% w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  35. No to gratulacje ! :)
    Ta bluzka z kołnierzykiem jest cudowna ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny outfit i super naszyjnik ;)
    Gratuluję 5!

    http://just-life-with-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję obrony! Super poszło! : )
    Bardzo ładny zestaw. Naszyjnik z kokardką piękny<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę udanych wakacji :)Buciki bardzo fajne ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję ;-)
    Pięknie wyglądasz w tak upiętych włoskach!!! :-***

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje :) a stylizacja bardzo fajna :0

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...