niedziela, 7 lipca 2013

** OTDF **

Hej Skarbeczki :*

Jak wam mijają wakacje?:))  Bo mi bardzo ciekawie :) xD 
Dziś taki luźniutki post :P czyli różności ;P 
Tak więc zaczynam ;P bez zbędnej gadki ;P żeby was nie zanudzić ;P










Dziś główną atrakcją Tofika było taplanie się w kałuży haha 
ale mieliśmy ubaw z niego xD hehe gorzej jednak było jak mnie całą wybrudził xD




Tak ogólnie to zapraszam was do sklepu 
są tam mega wyprzedaże i można znaleźć naprawdę fajne buty na lato ;D
np takie:





i wieleee innych ;D

W sklepie vintage także fajne nowości :


dostaniecie się do sklepu klikając w banerek po prawej stronie bloga :) 
"vintageshop" czyli ten podłużny :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..  . 

Kolejna sprawa :)
Dostaje dużo mejli z pytaniem o moją figurę, czy się odchudzałam czy ćwiczyłam itp
tak więc nie będę znowu o tym pisała ;P
dla wszystkich zainteresowanych, którzy jeszcze nie widzieli posta o mojej figurze zapraszam tu:

stąd wszystkiego się dowiecie :**
Ogólnie jest to naprawdę bardzo miłe z waszej strony, że o to pytacie :) a zarazem dowartościowujące :) 
Dziękuję Ślicznie :**

. . . . . . ..  .. . . .  . . . . . .. . . . . . . . . . . 



Zapraszam jeszcze na moje strony takie jak:

Fanpage na fb - możecie polubić aby być na bieżąco ;D

Moje rzeczy na sprzedaż - Vinted
Rzeczy na sprzdaż - Szafa.pl
Modnapolka.pl
Bloglovin - Możecie zaobserwować :)


Na dziś to tyle :D


Ps. szykuje nowe DIY :D :*


::Magic Lov::

Całuję Was Mocno ! :**

Ps. jeśli chcecie abym napisała o czymś konkretnym  piszcie w komentarzu :) 

75 komentarzy :

  1. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie proste zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Najlepsze, są właśnie na lato takie luźne rzeczy :))

    A tutaj mój blog: roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tofik jaki fajny :DD
    Świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny masz zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieseczek jest przesłodki. ;* moje wakacje do przodu, wczoraj zarezerwowalam sobie wyjazd :D Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki!
    od dawna na takie poluję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ktoś chciał mam na sprzedaż podobne ;P tyle że z zipem złotym na środku ;P rozmiar XS :)

      Usuń
  8. Strój prosty, ale zarazem bardzo ładny ;) W sam raz na lato.
    I zegarek tez fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy psiak i genialny zegarek! jakie Ty masz nogi cudne *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładną masz bluzkę : ) Ten pies jest przeuroczy, zakochać się można! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz fajną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzimy się w październiku na kawusi! <3
    Podoba mi się outfit ;)
    A psinka jest po prostu urocza *.*
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piesio jest już duży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz :) a psiak jakby większy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie,prosto i przede wszystkim wygodnie !Idealny zestaw jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jak zawsze super,piesek kochany :D
    @Kolagen i elastyne możesz kupić na zrobsobiekrem.pl i są w cenie ok 8 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. olejek łopianowy kupiłam w drogerii Natura za ok. 8 zł :)

    PS: Jak wyczarować taką piękną czcionkę na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie zanudzasz-hihi:D a psinka na 2gim zdjęciu mnie rozwaliła haha-pozdrów!
    spoko wpis, spoko zdjęcia a co do Twojej figury-to Ty tam już dobrze wiesz;>
    Pozdrawiam serdecznie, życzę udanych wakacji:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Outfit super...i piękne włosy *o*!
    Zapraszam ...
    dajanka-a.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ja również popieram,że Twoja figura to maaaarzenie! długie szczupłe nogi ahhh, piękna wysoka dziewczyna :) pozdrawiam mocnoo !:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prześliczne nogi ! :3 Fajne spodenki , świetny makijaż :)
    Słodziakkk <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj w XS to ja sie raczej nie zmieszczę ;x

    OdpowiedzUsuń
  23. Tofik *-* jaki słodziak z tego psiaka !

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje nogi wyglądają rewelacyjnie! A piesek przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty śliczna no!
    pięknie wygladasz ;*

    Psiak jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to tofik jeest śliczny ! ty też

    OdpowiedzUsuń
  27. zegarek jest prześliczny!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jesteś! Zestaw taki prosty, ale ma coś w sobie. ;)
    PS. Może założyłabyś instagrama? Baardzo lubię patrzeć na Twoje zdjęcia a zarejestrowaniem się na tej stronce sprawiłabyś mi ogromna radość. :D Chciałabym podglądać co się dzieje u Ciebie codziennie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia które pasują do twojego bloga. Podoba mi się tutaj u cb, pewnie będe wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super strój, masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale Ty masz busz na głowie :o Zanczy sie w pozytywnym sensie ;)
    Jak Ty go robisz? Bo ja zawsze mam oklapnięte włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice outfit! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  33. cudownie :) świetne spodenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny zestawik i buty mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyglądasz ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog, żałuję że nie znalazłam go wcześniej :) ja dopiero zaczynam :) Piesek cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosty, ale bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna i super ubrana jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki śliczny piesek! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog taki inny od wszystkich :D
    zapraszam obserwuje i będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny zestaw ;d
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz wspaniale!!! ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Wyglądasz obłędnie! Przeglądałam starsze posty i jestem pod wrażeniem! Jak tak patrzę na Twoje outfity to myślę sobie :też muszę zacząć się tak ubierać.

    Obserwuję :*

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Nominowałam cię do konkursu The Versatile Blogger :)) Więcej informacji u mnie na blogu roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam posta o twojej figurze, jejuuu ale masz świetny brzuszek! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. I love your blog, you are so pretty
    xxx
    www.sprfrk.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny,luzny post :) Lubię to :D
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + zajrzyj a jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj mnie, będzie mi bardzo miło :) Napewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny outfit, a piesek przesłodki <3

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw :)
    tak wgl to jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia i ciuchy, w ogóle bardzo podoba mi się Twój blog :))

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne zdjęcia :) Tofik słodki :D
    pozdrawiam! :*
    obserwuje :)

    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. dwie ostatnie pary butów ze zdjęcia są cudowne :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładny masz blog i fajne stylizacje ,
    podobaja mi się te spodenki :)

    +obserwuję twój blog i liczę na mały rewanż
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. kocham tą piosenkę <3
    a co do ubrań to pierwsze zdjęcia z stylizacją świetne i wgl jakie ty masz epickie nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Dawno tu nie zaglądałam.. Widzę, że blog rozwija się w jak najlepszym kierunku - oby tak dalej! ;-)) W tym poście moim faworytem są zdecydowanie szorty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  56. Straaasznie zazdroszczę Ci tak wspaniałych nóg! Masz fenomenalną figurę i bardzo dobrze robisz, że tak ją eksponujesz :D W tych szortach powalasz <3 Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ale masz zgrabne nóżki!Bardzo fajny zestaw! Świetna torba, buty i szorty ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknaś! :)
    No, i słodki psiak!

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia chudzinko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale słodki piesek :) A Ty świetnie wyglądasz i bardzo spodobał mi się ten biały zegarek , super :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ mnie ten Twój psiak rozczula! Po raz kolejny powtórzę że jest naprawdę boski ;D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...