wtorek, 16 kwietnia 2013


Witajcie Kochani!:*

Dzisiaj mam dla was kolejny post ;D 
mam nadzieję, że się cieszycie xD haha

Nie będę dużo pisała bo w sumie nie wiem co ;D a pisać aby pisać nie będę ;P 

napiszę jedynie, że dzisiejsza pogoda była WSPANIAłaaaaa. . . . ;D 
i Tyle ;D hehe 

;*


















A teraz małe DIY :)
Buciki jedne moje drugie siostry hehe











To tyle na dziś ;*

a i przypominam wam o rozdaniu ;* trwa do 19 kwietnia :)

mam jeszcze dla was fajna piosenkę ;D 
kiedyś ciagle ją słuchałam ;D 
a dzis przypadkiem na nią się natknełam ;D także wam ją pokazuję :) Może też wam sie spodoba ;D:*


a tu jeszcze jedna Patrycji Markowskiej ;D
Uwielbiam ją <3 ;D






a teraz spadam :)

Buziakii ;*

::Magic Lov::




27 komentarzy :

  1. całkiem nieźle wyszły Ci te buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie i DIY są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudne leginsy i torebkę:) Uwielbiam jak przerabiasz rzeczy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty,strasznie mi sie podobaja i torebka tak samo :) bardzo ladnie wygladasz w 2 zestawach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) . Fajny pomysł z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki i pierwsza koszula po prostu fantastyczne! :) kurcze, szkoda że ja nie mam takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 stylizacja jest śliczna!♥

    + MEGA DIY!! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio nie wiem co pisać xD Bardzo ładne diy,buty wyglądają super po przeróbce :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Żakiecik jest super :) taki by mi się przydał w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty ci wyszły rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pasiasta koszula! świetna! :D a wzór kosmiczny na butach - jak wam wyszedł taki świetny? :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje DIY są genialne, lubię oglądać Twoje rękodzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty jak zawsze wygladasz olśniewająco no;*
    Buciki po prostu szok! Świetne!
    Chętnie bym sama sobie takie zrobiła ale do czego sie nie zabieram to wszystko zepsuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie sie ubralas <3 i fajnie Ci wyszly te trampy ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :3

    palczak.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Może też czas na zdjęcia w plenerze?:)
    Bardzo ładnie wyszłaś, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna jest ta koszula!!! I świetnie wyszło Ci to przerobienie butów !!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula w paski ;)
    bardzo mi się podoba 1 stylizacja ;)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ojaa ale fajnie te pierwsze trampki wyszły :))

    pogoda była boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurde, serio masz doskonałą figurę-moim zdaniem:)
    ps. ale ślicznie Ci te rzeczy powychodziły a ta pierwsza nuta-nono:>

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne i ciekawe DIY :)

    dodaje do obserwowanych.. mogę liczyć na rewanż? :)

    beate-koniakowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz fantastycznie :> świetny pomysł na trampki :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...