sobota, 16 marca 2013

**Zimaaaaa...***

Hej Kochane!:*


Czy u was też jest tak zimno jak u mnie?xD nasypało śniegu jak na syberii :D haha do tego ten okrutny wiatr xD Bleee.... Dzisiaj z 10 razy bym zaliczyła glebe :D hehe dobrze że mam dobrą równowagę xD haha 


Jest naprawdę zimno więc wypada załozyć czapkę! :D ja ogólnie nie lubie i to strasznie chodzić w czapce :( 
ale tdziś trzeba było założyć :P tak więc oczywiście jak to ja musiałam jakoś sobie ją ozdobić bądź coś zrobić, żeby mi się podobała i żebym w niej wyszła do ludzi xD więc dodałam do niej ćwieki i jakoś poszło xD hehe Myślę że ujdzie w tłumie :D

A wy lubicie chodzić w czapce?;D 

Teraz kilka zdjęć:):*












No i tak to wygląda w całości:) hehe

Czapka-DIY
Komin- Reserved
Torba- H&M
Spodnie- Butik (dawno dawno temu)


Jak wam się takie zestawienie widzi?:*



<3 :**!

a tu taka śmieszna piosenka na poprawienie humoru jeśli macie kiepski ;D hehe

to był mój hit dnia xD haha



Bay :*


38 komentarzy :

  1. Ja tez szczerze powiedziawszy czapki nie lubię , zawsze mi się po niej włosy elektryzują . Fajny zimowy look :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię czapek, Twoja jest cudna;) Jak zawsze wyglądasz extra!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniaacha z Ciebie! Tej zimy tak polubilam czapki ze nie wiem co to będzie jak sie zrobi ceplo:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię chodzić w czapce :) Jestem ciepłolubna i nienawidzę kiedy jest zimno!! Czapka, ciepły szalik i rękawiczki to obowiązek zimowy:)
    Twoja czapka przerobiona bardzo interesująco :) Lubię takie dopasowane do głowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i stylizacja ! Fajnie przerobiłaś czapkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz - czapka od razu nabrała charakteru. Ja nawet lubie w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na początku zimy nienawidziłam czapek, gdy tylko wyszłam z domu od razu ją zdejmowałam i chowałam do torby. A teraz w końcówce jakoś je polubiłam : )) Twoja z ćwiekami genialna. Ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. @ ziarenka najlepiej w sklepie zielarskim,a w kwiaciarni i tego typu sklepach popytaj-może mają już taki aloes w doniczce do sprzedania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak ... jest mega zimno ! ale na szczescie dzisiaj troche slonca jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, że to ostatnie dni, w których trzeba ubrać się ciepło. pozdrawiamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow same cudne rzeczy widzę na zdjęciach ! super !!!
    oj tak u nas na Lubelszczyźnie jedna wielka masakra, śnieg po kolana, drogi białe, totalna zamieć...:/
    czekam już z niecierpliwością na cieplutką wisonę:)
    pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie meeega zimno ... świetne określenie z tym "śniegiem jak na Syberii" :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię chodzić w czapce! :)
    dziś słońce, ale wczoraj to syberia i jedna wielka pustynia lodowa;p

    OdpowiedzUsuń
  14. masz cudowne buty <3 a weź, ja już nie mogę patrzeć na ten śnieg :<

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne buty i czapka!!! pozdr i zapraszam do nas ja już dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie sobie wymyśliłaś tą czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i czapka są kotem! zapraszam do mnie
    http://stayclassybitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny strój !
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. loveeeeeee the boots!

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też bym dzisiaj parę razy upadła, nienawidzę takiej pogody! czapka świetna;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie ♥ ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. na mojej głowi to wieki czapki nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nienawidzę czapek i ewentualnie na mrozy zakładam nauszniki :) a czapka pomysłowy pomysł .
    Nie napisałaś skąd kurtałka , bo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post :) Mam podobne buty ale z Zary
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Dołączam do grona obserwatorów.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No ja niestety też nie mam włączonej tej funkcji zarabiania.. :/ I szukam kogoś to ma, aby się dowiedzieć co, gdzie i jak.. Czy wgl to jest opłacalne ;P Btw. dodałam do obserowowanych ! ;) Super stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie lubię czapki włosy się elektryzują i szybciej przetłuszczają ;/ a zestawienie świetne bardzo podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie;)
    Mam podobne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie tu u Ciebie! napewno będę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty!:-) zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...