poniedziałek, 4 lutego 2013

**Makijaż, kosmetyki**

Hej :)

Jak już zauważyłyście zmieniłam trochę wygląd bloga :D Jak wam się podoba?:)

Dzisiaj posta taki trochę mieszany :P

a więc najpierw zdjęcie z mojego nagłówka :D Nałożyłam tą koszulę miętową, ukazana jest w całości w poprzednim poście ;P



Dalej kilka zdjęć z dzisiaj, a mianowicie chcę wam pokazać jak wygląda na twarzy podkłąd, który nie dawno zamówiłąm na allegro :) wspomniany w poprzednim poście :) Muszę wam powiedzieć że kryje bardzo dobrzeeee :) Jestem z niego mega zadowolona, także polecam go ;)





To jest w sumie mój codzienny makijaż, czyki delikatny :)
Użyłam do niego tych kosmetyków -->



Czyli większość z AVONU :) Polecam wam szczerze bronzer tej marki widoczny na zdjęciu powyżej ;) jc piszcie mogę wam zamowic bo jestem konsultanktą ;) Puder jest megaaa ;)


Dalej moja ulubiona fryzurka hehe czyli tak jakby taki warkoczyk xD tak jakby ponieważ samemu ciężko się go robi xD dlatego zawsze zawijam te wlosy hehe



Troche biżu.. :D



A tu kosmetyki jakie dziś kupiłąm :) Mam hopla na punkcie masek, odżywek, olejków itp do włosów ;p dlatego próbuje wszystkiego co się da aby doprowadzić je do ładu i składu xD
i dziś kupiłam sobie ten szampon. Jeszcze go nie uzywałam, ale mam nadzieje że coś tam pomoże :)
+ tonik do demakijażu ;)



No i to tyle na dziś :P

Jak wam sie w ogóle podoba mój blog?:) bo nawet nieeee wiemmmm...:(

Całuję was Mocnooo ! :*

27 komentarzy :

  1. śliczne zdjęcia! ten zestaw z eveline jest swietny, krem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzeczka z drugiej fotki jest MEGA!!!! super fryzurka i makijaż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta fryzura jest świetna :) Bardzo podoba mi się zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog wygląda fajnie a Ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzurencja megasna.takie niby nic a jak ladnie wyglada.ja mam wlisy jak druty- nic sie z nimi nie da zrobic ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zegarek i małą kokardka we włosach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem jak wyglądał wcześniej, ale teraz wygląda ciekawie.
    Obserwuje i zapraszam do rozdania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładną masz fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna fryzurka i zegarek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny nowy nagłówek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. fryzurka jest swietna!!!!! wogole masz bardzo ladne wlpsy - takie zdrowe , blyszczace... naprawde:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokardka jest świetna :)

    Za 'moich czasów' w Avonie nie było broznerów, a SuperShocka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;D to moj ulubiony tusz i tylko go używam :D Bardzo pogrubia i wydłuża rzęsy :D :)

      Usuń
  15. produkty wyglądają interesująco.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo, bardzo ciekawy blo0g ! podoba mi sie! ;*** jestem nowa i zapraszam do mnie :): :*

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś ten zegarek- bransoletkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twoim zegarku! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna fryzura :D też używam tego toniku do demakijażu ( tani a świetny).

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...