poniedziałek, 25 lutego 2013

**DIY - moje pierwsze OMBRE**

Hej Kochani :**


Dzisiaj mam dla was całkiem ciekawy post - jak zrobić Ombre :D



Kupiłam sweterek za 1zł z myślą o zafarbowaniu go ;D Jeszcze nigdy nie robiłam tego i muszę przyznać ze jak na pierwszy raz jestem z siebie zadowolona i dumna :D haha Sweterek mi się strasznie podoba i stał się jednym z moich ulubionych ;D bo po pierwsze sama go stworzyłam a po 2gie ma moje ulubione kolorki :D Brąz + róż no i gdzie nie gdzie nude :D Doszyłam jeszcze wstążeczkę aby na ramionach zbyt mocno się nie rozchodził i dodałam srebrne ćwieki ;D bo większość mojej garderoby jest ze złotymi ćwiekami ;D więc dla odmiany są srebrne ;D 


Tak wygląda efekt :D





Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia przed xD więc zrobiłam jak już był namoczony xD i czekał do farbowania ;D







Tył sweterka:) 




A teraz wykonanie :)


Potrzebne nam będą:





-wybielacz ja użyłam 'ACE'
-gumowe rękawiczki
-barwnik do tkanin ja uzyłam koloru amarantowego
-wiaderko/miska
-tkanina do zafarbowania



Przygotowanie:

1. Zmocz cała tkaninę w ciepłej wodzie
2. Do wiaderka nalej ciepłej prawie że gorącej wody i rozpuść w niej barwnik
3. Wsadź połowę tkaniny do wiaderka (ja akurat wsadzałam górną część sweterka)
Należy trochę odczekać (około 20minut), po czym zanurzyć dalszą część tkaniny czyli to ta cześć, która ma być jaśniejsza (około 5minut) a potem znowu zanurzyć tą ciemniejszą częśc i zostawić na jakieś 20minut) :)
4. Następnie należy wymienić wodę w wiaderku dolać do niej odplamiacz (mniej więcej szklankę) i zanurzyć w tym dolną część tkaniny 


Dzięki temu że znużyłam tkaninę w odplamiaczu ewentualne różowe plamki mi znikły i pojawił się kolor nude :)




Pamiętajcie że odplamiacz różnie działa na tkaniny!!!
 Efekt zależy od tego jaką tkaninę maczacie w wybielaczu!! 
Jeśli są to tkaniny jeansowe, bawełniane to polecam wam je najpierw związać gumeczkami i trochę tak poplątać ;D Fajniejszy efekt wyjdzie :)


No i pamietajcie o zakładaniu rękawiczek :D 
Ps. uprzedzam, że odplamiacz bardzo śmierdzi więc cała ta procedura powstawania OMBRE to śmierdząca sprawa :D hahahah 



A tu Moje ukochane pomadki :D w moich ulubionych kolorkach :D RÓŻ i NUDE :D






Jak wam się podoba moje pierwsze ombre ?;D
mam nadzieję że tak jak mi :D hehe

Taka mała rzecz a tak cieszy :)


Zachęcam was też do spróbowania i pokazania swoich efektów :D Ja robiłam to pierwszy raz i już wiem że na pewno nie ostatni! :D
Jestem strasznie zadowolona z mojej pracy :D 

A jeszcze fajne jest to że nikt takiego nie będzie miał ;D hehe i to jest duży plus tworzenia samemu czegoś takiego:D

Buziakii :* <3

58 komentarzy

  1. Wow, gdybyś nie napisała, że to Twoje pierwsze ombre pomyślałabym, że jesteś w tym temacie zaawansowana. : O Super Ci wyszedł, gratulacje ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek , chciałabym taki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ten sweterek <3 !!!!

    Zapraszam do siebie :)) !
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wygląda, efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Starałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wyszło DIY :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Jedno z lepszych ombre jakie widziałam, bardzo mi się podoba :)
    A rosyjskie piosenki lubię, fajna ta Twoja :) A znasz to? Elwina feat. The Phat Mack - Chocolate Love (Extended Mix) - rosyjsko, angielska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek Ci wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow , lepszy ombre ciuszek niż te oferowane w sklepach! :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci wyszło :) Ombre warto robić samemu, po co wydawać fortunę na nowy skoro można mieć swój własny za mniej niż 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajajajajaj! Ale Ci cudak wyszedł! Normalnie zazdraszczam!
    Chyba sama się pokuszę na takie cudaki!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek wyszedl Ci cudownie!!! zazdroszczę! :) sama chciałabym taki miec :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ci wyszedł ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe!

    Piekne ombre wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. noo bardzo fajna metamorfoza :) teraz wygląda świetnie!

    co powiesz na wzajemne obserwowanie? :)
    daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny wyszedł :) a ja mam pytanie, czy naczynie w który farbowałaś, pobrudziło się? czy zostają ślady farbowania na nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie umyłam i nie zostało żadnego śladu :))

      Usuń
  17. ale teraz fajowsko wygląda :) Proszę, o to pomysł, jak zrobic ,,coś z niczego" :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję również za komentarz poświęcony siatkówce! :) 9lat to trochę jest, ja póki co tylko 3 :D Ale nie mam zamiaru szybko zaprzestać, a 'ombrowy sweterek' bomba! :D :**

    Secretly :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great idea!!

    http://catchmylook.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt końcowy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł - wyszło naprawdę dobrze:)
    kto wie, może się przekonam, żeby zrobic podobne cudeńko.
    zapraszam do nas - nowy blog.
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, mam nawet zakupiony taki sam barwnik, ten sam kolor! :)
    Bardzo fajnie Ci wyszło to farbowanie, sweterek za złotówkę dał radę, pięknie zmienił kolor. Fajnie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No Kochana ombre świetne, dzisiaj idę na lumpki jak znajdę coś ciekawego może też się odważę :)
    powiedz mi jeszcze czy kolor sweterka przed farbowaniem był bardzo jasny ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł z tym sweterkiem. Też kiedyś myślałam nad farbowaniem, ale nie spodziewałam się, że może to wyjść tak ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo ty jędzo mała, jak genialnie! :D masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, ale świetnie Ci to wyszło! :o Ja zabieram się do kupna sweterka ombre, ale teraz mnie zaintrygowałaś stworzeniem go samemu. :)

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co tyle pieniędzy wydawać?;D Lepiej zrobić samemu :D jak zrobisz chętnie zobacze egekt Twojej pracy :*

      Usuń
  28. Dziękuję za miły komentarz :)
    Także masz ciekawego bloga :)

    Bluza wyszła nieziemsko :)

    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, uwielbiam przeróbki diy :)
    i szminki wyglądają pysznie.

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  30. baaaaaardzo fajnie przedstawiłaś to ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie Ci to wyszło!;) a później jak prać coś takiego? ręcznie czy w pralce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ja pierwszy raz upiorę ręcznie aby już cała farba się wypłukała a potem już w pralce będę prała :))
      Jakbyś robiła takie coś to od razu po zrobieniu, jak jeszcze ciuszek jest mokry wypierz sobie to ręcznie z proszkiem i płynem do płukania :) aby zniszczyć ten zapach odplamiacza ;P

      Usuń
  32. o kurde, jaki super efekt, nie spodziewalam sie ze zwykle ace moze sie tak spisac. super wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz co wszedzie widze te ombre samodzielne.. Nie wiem czy kiedykolwiek sie za to zabiore, ale to farbe, specyfiki, swetry ewentualne w sh, czas.,. Chcialabym, chcialabym

    Milego tworzenia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Aa, słuchaj mam pytanie, odnośnie lakieru do paznokci z avon W ROZDANIU jaki miałaś, powiedz mi jaki to kolor ? ja nie przepadam za lakierami avonowskimi, ale możesz mi powiedzieć, dobrze się maluje ten?

    podaj nazwę u mnie. carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śmierdząca sprawa, ale efekt świetny ;) nigdy bym nie pomyślała, że to sweterek robiony metodą chałupniczą ;) świetnie Ci wyszedł ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie wyszło ! kolory mi się podobają :)

    mam wielką prośbę o kliknięcie w banner Sheinside w moim poście.
    z góry bardzo dziękuje! http://malamidiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyszedł ci ten efekt ! :)
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaponiałaś napisać mi nazwę lakieru tego z rozdania ;p carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyszedł bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny efekt! bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  41. sweterek jest świetny--bo różowy hihihi :))))******

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogłabyś napisać co to za szminka NUDE ? Jaka firma i nr ? i masz może gdzieś zdjęcie, gdzie masz ją na ustach ? Byłabym wdzięczna :) a poza tym super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spoko szmatka, ja się dalej boję ombre ;) szacun, skoro jesteś amatorką.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyszło Ci świetnie :) Podobnie jak Ty kocham róż i nude :) Gratulacje :) stworzyłaś przepiękny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny :) musze spróbować sobie taki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny zapraszam http://humanoid942.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie.