piątek, 14 grudnia 2012

Święta tuż tuż :D

Hej :)
Jak tam wam zima przemija?:D hehe Mi całkiem miło ;D lubie taka pogode ;D od razu mi tak w środku weselej jak widze śnieg ;D hehe chociaż jest zimno no ale ... hehe Czujecie juz święta ?:D bo ja tak w zasadzie średnio ;P ale czas jakieś prezenty kupowac i nie mam pomysłów ;D
Może wy doradzicie co mozna kupić mamie i siostrze która ma 12 lat na święta?:DD

A tu pare zdjęć, jak zawsze hehe









Kamizelka- SH 20zł
Bluzka juz wam znana
spodnie z Chińczyka 50zł hehe
Kozaki gdzies tam na necie 

Jak wam sie podoba takie zestawienie?:)




Całuję :***

44 komentarze :

  1. Super kamizelka!

    A co do prezentów dla mamy i siostry to polecam ponadczasową biżuterię :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla siostry może jakaś gra? Słyszałam w "Kolejce" podobno świetna (szczerze mam nadzieje że sama ją dostanę pod choinkę! :D)
    Właściwie ja swojej siostrze która również ma 12 lat kupuję kapcie, takie coś na wzór baletek. :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do prezentów sama jetem w kropce,,, chociaż mamie już kupiłąm cudowny sweterek :) a siostrze można kupić jakąś błyskotkę :))
    Co do stylizacji to bardzo mi się podoba i sama wskoszyłabym w te ciuszki!!!! a kamizelka jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super :) kamizelka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. kamizelka jest świetna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Kamizelka to naprawdę perełka, za to kocham lumpeksy ;)Obserwuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prawej stronie bloga mam napisane o zamowieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit jak najbardziej na tak!
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! też chcę taką kamizelkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, zazdroszczę całym sercem kamizelki i kozaków! Zestaw idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear, terrific outfit, love the cute vest and fantastic boots!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, I love the boots!

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a great outfit, love the vest! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow daj mi namiary na ten sh bo ta kamizelka jest genialna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. zestaw jak najbardziej w moich klimatach więc podoba się i to bardzo ! jasne że obserwujemy , ja już dodałam :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana my już od dawna się obserwujemy i zaglądamy do siebie,tylko teraz nie poznajesz bo zmieniłam nagłówek i zdjęcie profilowe:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super! :) A co do prezentów to siostrze o ile wierzy jeszcze mikołaja każ napisać list :P A mamy po prostu spytaj czy jest coś czego by potrzebowała, albo wykup jej np jakieś zabiegi relaksujące albo coś w tym stylu. Ja mojej mamie wykupiłam przez groupon min. to coś tam z rybkami na stopy i dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia ;) Zapraszam do siebie ;) charmant-noeud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój świetny :) Ja już wszystkie prezenty skompletowałam :) A dla siostry - może jakieś kosmetyki z Hannah Montana itp? :d

    OdpowiedzUsuń
  22. bosko wygladasz ; p
    obserwujemy ? ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zależy co mama lubi, ja swojej kupię książkę lub perfumy, ewentualnie biżuterię :) a 12 letniej siostrze nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  24. Już znalazła prezenty ;D dzieki wam wszystkim za propozycje ;** Mamie kupiłam torebkę a siostrze kosmetyki różne kolorowe z H&M i lakiery do paznokci ;D ona lubi takie duperelki hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. kamizelkę świetną masz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ohh I really like this!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny strój !:)
    u mnie nie ma śniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. po prostu świetnie ;)
    bardzoo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka sliczna kamizelka:) zapraszam na moj blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kozaki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. http://www.dooominica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Siostrze i mamie moze po książce?
    Świetna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie połączenie bluzki z kamizelką *.*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for your comments and for subscribing to my blog, I follow you too! ;)
    I loooove your outfit: so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kamizelkę i bluzeczke bym Ci ukradła :> HIHI

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...